XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Je kant altijd stoppen met test/ trend eod, maar je kan het niet vervangen door een eenvoudige koudwatertherapie. Doordat je onder koud water (vaak) volledig gespannen staat en je weefsel krimpt is het mogelijk om tijdelijk je sixpack te zien indien ze getraind zijn en je VP niet al te hoog is. Vrijblijfend is dit niet.
At last...

truth has been spoken.jpg

Nogmaals dank!!! Ik ben echt een leek op dit gebied, maar heeft het er dan mee te maken dat je met koud water min of meer hetzelfde gebruikt als met AAS omdat je van beide een verminderde omvang in je geslachtsregio ziet? In de zin dat het op hetzelfde gedeelte van de bloedbaan en czs werkt.. Lijkt logisch of is dit echt broscience?

Ik weet enkel de basic hierover, je teelballen gaan tijdelijk krimpen onder koud water terwijl het bij AAS geen momentopname is. Dus er zal wel een tijdelijke korte verminderde omvang in je geslachtregio te zien zijn (wat allang gekend is). Als ik me niet vergis zal je bloeddruk stijgen bij het gebruik van AAS terwijl bij koudwatertherapie dit ook zo is. Dus ze hebben 'iets' gemeen ja maar koud water geef je geen 'ongezonde' gevolgen terwijl AAS wel (uitzonderingen daargelaten).

Dit heb ik nog gevonden (BRON: http://www.optimalegezondheid.com/koud-douchen/)

Koud douchen zal je bloedcirculatie verbeteren. Het koude water zorgt voor vaatvernauwing waardoor er in de zelfde tijd meer bloed door te aderen gepompt wordt. Hierdoor wordt het bloed efficiënter gebruikt. Het klopt dat je bloeddruk een tijdelijk verhoging doormaakt, echter al je bloedvaten worden wel “getraind” waardoor deze sterker worden. Wanneer we dit proces omdraaien (wanneer we warm water gebruiken) zal dit resulteren in een verwijding van de bloedvaten waardoor de bloeddruk tijdelijk afneemt. Slappere bloedvaten is het gevolg!

Is dit broscience? Ik heb een sterk vermoeden van niet.

Mijn god, topic vervuiler van de eeuw. Wel mooi dat het allemaal in 'Citaten van verstandlozen' staat.

Waardige contributie bij iedere post Nikita, top.

Dit heb ik nog gevonden (BRON: http://www.optimalegezondheid.com/koud-douchen/)

Koud douchen zal je bloedcirculatie verbeteren. Het koude water zorgt voor vaatvernauwing waardoor er in de zelfde tijd meer bloed door te aderen gepompt wordt. Hierdoor wordt het bloed efficiënter gebruikt. Het klopt dat je bloeddruk een tijdelijk verhoging doormaakt, echter al je bloedvaten worden wel “getraind” waardoor deze sterker worden. Wanneer we dit proces omdraaien (wanneer we warm water gebruiken) zal dit resulteren in een verwijding van de bloedvaten waardoor de bloeddruk tijdelijk afneemt. Slappere bloedvaten is het gevolg!

Is dit broscience? Ik heb een sterk vermoeden van niet.

Hnnnnnng koud douchen

Oplossing voor alles in de leef

srs ik douche elke dag lauwkoud

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/welke-stoere-dbber-disste-vandaag-grote-man-sauna-244496/

---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:02 ----------

Nikita, weer even een serieuze vraag: hoe lang denk je dat het duurt om een sixpack te kweken als je t3 met clen icm HIIT doet?

---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:13 ----------

Nikita, weer even een serieuze vraag: hoe lang denk je dat het duurt om een sixpack te kweken als je t3 met clen icm HIIT doet?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/welke-stoere-dbber-disste-vandaag-grote-man-sauna-244496/ ---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:02 ---------- Nikita, weer even een serieuze vraag: hoe lang denk je dat het duurt om een sixpack te kweken als je t3 met clen icm HIIT doet? ---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:13 ---------- Nikita, weer even een serieuze vraag: hoe lang denk je dat het duurt om een sixpack te kweken als je t3 met clen icm HIIT doet?
10 jaar T3 en regelmatig HIIT en ik heb nog steeds geen sixpack. Misschien dat het met clen sneller gaat :o

Laatst bewerkt:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/welke-stoere-dbber-disste-vandaag-grote-man-sauna-244496/

---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:02 ----------

---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:13 ----------

Ik weet werkelijk niks over AAS dus daar ken ik je niet meehelpen, voldoende mensen met ervaring vind je hier op het forum.

Als ik naar je stats kijk en je hebt inderdaad 7% dan zouden je abs al zichtbaar moeten zijn (of toch bij de meeste). Ik doe 2/3 keer per week buikspieroef: 3x20 crunches (extra gewicht mogelijk)/ 3x20 hanging knee raises/ 3x20 twisted crunch. Dit kan wat teveel zijn dus daarom kies ik altijd 2 mogelijkheden. Met HIIT verbrand je je vp maar in jou geval is het niet echt meer nodig indien je lager wilt gaan (voor competitie bijvoorbeeld).

Je vraagt ook naar een sixpack, het kan zijn dat je het nooit in je leven zal halen. Als moeder natuur je een 4pack geeft, dan is dat zo. Zijn de blokjes mooi op een rij of onregelmatig, dan kan je er niks aandoen. Geen enkel dieet of oefening brengt daar een verandering in. Als je groeihormonen neemt kan er wel meer ruimte tussen de linkse en rechtse blokjes komen.

Als vanaf 0 begint, duurt dit een maandje ongeveer. Ik had uitmezelf al een lichte 4pack vanaf mijn 14de, na het trainen zag ik een 6pack.

Nikita is wel slim hee

Dit is niet juist. Vet verbrand je d.m.v. een tekort aan colorien.

Je moet inderdaad méér eten om bij te komen maar is HIIT geen momentopname waarbij je lichaam meteen vet verliest i.p.v spier?

Als je loopt verlies je na een halfuur toch ook vet op dat moment? Je verbruikt je kcal's maar vet verbranden op datzelfde moment kan volgens mij ook.

Je verbrandt ieder moment van de dag vet.

Brb ff HIIT toevoegen aan me training! Massa gainen en vet branden tegelijk !
Doei doei bulking days en cuttingfases.

"Echt niet goed hoor dat 5 keer per week trainen, je lijkt wel verslaafd" En loopt dan naar buiten voor een sigaret.

Logisch dat ons lichaam constant verbruikt maar tijdens lopen of andere inspanning is dit relatief meer dan in onze rusttoestand. Dus tijdens HIIT verbrand je ook meer vet.
Tijdens iedere vorm van inspanning verbrand je meer vet dan tijdens rust.

Terug
Naar boven