Burek
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 64
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 11%
What the actual f**k, waarom zit je op dit soort websites.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zij: 'Jij sport veel toch? Wat doe jij voor je benen?'
Ik: 'Squats, deadlifts, hip thrusts enzo'
Zij: 'Ooooh, je doet Crossfit?'
Wat.
Met een voorbinder dan? Aangezien zij vrouwelijk is

Met een voorbinder dan? Aangezien zij vrouwelijk is![]()
Probeer het me visueel voor te stellen
Zit tot op zekere hoogte wel wat inIemand die met Dumbbell Press bezig was op een bankje, en zijn trainingsmaat;
Zijn maatje: "Waarom pak je niet zwaarder? Deze doe je makkelijk"
Hij: "Ja maar die zwaardere zijn groter en komen eerder tegen elkaar en je de beweging dus niet helemaal af kan maken dus is dit beter en zwaarder want de beweging die je maakt is groter, snap je?"
Had ie t fysiek om een bek op te zetten? Meestal niet namelijk. Daar dan fijntjes op wijzen brengt veel voldoening, maar zelden een einde aan de discussie helaas![]()
Ik citeer een zin van een 50kg wegende jonge vent: "Die shakes zijn ook gewoon doping, want je sportprestatie wordt er indirect door verbeterd"
En moet je voorstellen dat ik nog 2 maanden zit opgescheept met deze persoon![]()

Eiwitshakes zijn wel anabool dus als hij dat bedoelt heeft hij nog gewoon gelijk ook![]()

Hij vind dat het in het rijtje van de steroïden anabole thuis hoort, en ik had na zijn uitspraak de vraag: "vallen 10 eieren dus ook onder de doping wet?" en zijn antwoord was "indirect wel, want je hebt een voorsprong in sportprestatie door die extra eiwitten"![]()
O shit.. dus dan is water ook doping want daarmee heb je een voorsprong in sportprestaties.
Wordt bidons vullen met lucht voor in the gym, anders ben je niet meer natural!
Je hebt goede genen nodig om i.c.m. cardio een goed fysiek op te bouwen. Het is kiezen of delen.