Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Ik weet dat jij nog niet zo heel lang actief is, maar alles boven de 7/10 + zijn pics verplicht

Wish I had m8, wish I had. Beetje slow aproach man, beetje creepy op stage. + ze heeft boyfriend die ik srs ontmoet heb toen ik net een J gerookt had en haar tegenkwam in de bus :roflol:

faka pleur

Chick van 17 die een 9 is??

"Want als je meer koolhydraten neemt dan nodig is voor de activiteiten die je uit gaat voeren, dan wordt het overschot van die koolhydraten door je lichaam direct omgezet in vetreserves!"

"Als je echter continu zorgt voor voldoende energie (voedingsmiddelen) in je bloed, dan wordt het lichaam niet meer getriggerd om die vetreserves nog langer aan te houden. Je lichaam heeft dan immers de ervaring dat om de paar uur weer nieuwe voeding (nieuwe energie) binnenkomt. Je lichaam stopt dan na een tijdje vanzelf met het omzetten van koolhydraten in vetreserves. Sterker nog, je spieren gaan dan je nog aanwezige vetreserves verbruiken als ze weer eens een keer intensief aan de gang gaan tijdens een training. Gevolg is dus dat je afvalt en dat je lijf er strakker uit gaat zien."
http://johnnyfernandformule.nl/waarom-koolhydraten-het-verpesten/

:roflol::roflol::roflol:

Dit probeerde een bro in mijn gym me wijs te maken, afgelopen week. Man man man..

"100kg bankdrukken met een stang van 20kg en 4 plates van 10 per kant is zwaarder dan 100kg bankdrukken met een stang van 20kg en 2 plates van 20 per kant, omdat het gewicht in het eerste geval meer naar buiten zit. Hierdoor wordt het zwaarder."

schattige poging to natuurkunde

Vandaag weer een goos die ik probeerde lager te laten squatten omdat hij met mij mee wou doen:

Onder 90 graden squatten gaan je knieën van kapot, ik train al 10 jaar dus ik kan het weten.

Ok

mijn knieen zijn altijd warmer dan 90 graden fahrenheit dus ik zit safe

Pff amateur. Die ekte gainzz maak je pas bij 90 graden celcius jonguh, je weet zellufffff
alles voor de gains
ALLES
Dangq25.gif

Dit probeerde een bro in mijn gym me wijs te maken, afgelopen week. Man man man..

"100kg bankdrukken met een stang van 20kg en 4 plates van 10 per kant is zwaarder dan 100kg bankdrukken met een stang van 20kg en 2 plates van 20 per kant, omdat het gewicht in het eerste geval meer naar buiten zit. Hierdoor wordt het zwaarder."

Technisch gezien kan hij hierin gelijk hebben. De (verplaatsing van) massa is anders verdeeld maar het gewicht blijft hetzelfde. Bro science overigens.. niet te druk om maken.

Technisch gezien kan hij hierin gelijk hebben. De (verplaatsing van) massa is anders verdeeld maar het gewicht blijft hetzelfde. Bro science overigens.. niet te druk om maken.
Hefbomen was ik altijd ruk in, maar is het niet zo dat als er aan de ene kant meerdere schijven van 10 zijn en aan de andere kant 20jes dat de 10kg kant wat meer naar beneden getrokken wordt? Dan is de massa oneerlijk verdeeld, maar als je bij beide kanten hetzelfde hebt zou het geen verschil uit moeten maken.

Hefbomen was ik altijd ruk in, maar is het niet zo dat als er aan de ene kant meerdere schijven van 10 zijn en aan de andere kant 20jes dat de 10kg kant wat meer naar beneden getrokken wordt? Dan is de massa oneerlijk verdeeld, maar als je bij beide kanten hetzelfde hebt zou het geen verschil uit moeten maken.
Correct! Maar dus niet omdat de kant met 10kg zwaarder is, slechts omdat de tweede schijf van 10kg zich verder van het midden bevindt en dus een groter effect op de balans heeft. Ik moet hierbij zeggen dat ik niet weet in hoeverre dit merkbaar is, maar in theorie zou dit moeten kloppen. Je kunt een barbell van 10m lang gebruiken en geen verschil merken t.o.v. een normale barbell, mits het gewicht gelijk gedistribueerd is. Als je een normale barbell pakt en de ene schijf tegen de binnenzijde klemt en de andere aan het uiteinde, dan zul je ook wat scheef gaan.

Nope. Het gewicht is nog steeds neerwaardse kracht onder dezelfde hoek. Maakt dus geen verschil.

Terug
Naar boven