XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Gewenning brah. Mijn ruggetje is gewend om 5x200 5x 220 5x250 3x275 1x300 te deadliften. Niet om uren lang met die kutstenen rond te lopen. Kereltjes die niet buff zijn maar wel gewend zijn die stenen te sjouwen zullen amper tot niet verzuren ;(

Minder tren

Mijn trainingsschema is een 5 daagse split.

veel mensen zitten gans de dag voor hun werk achter een bureau,of een hele resem andere beroepen waar functioneel liften of functionele oefeningen niet echt belangrijk zijn vind ik.

voor thuis een pot mayo open te krijgen mss?dat kan ik ook zonder functionele oefeningen te doen :)

Wat niet wil zeggen dat ik mensen die zulke trainingen doe stom vfind ofzo.ieder traint hoe hij wil of beoefend de sport die hij/zij wil.

veel mensen zitten gans de dag voor hun werk achter een bureau,of een hele resem andere beroepen waar functioneel liften of functionele oefeningen niet echt belangrijk zijn vind ik.

voor thuis een pot mayo open te krijgen mss?dat kan ik ook zonder functionele oefeningen te doen :)

Wat niet wil zeggen dat ik mensen die zulke trainingen doe stom vfind ofzo.ieder traint hoe hij wil of beoefend de sport die hij/zij wil.
Ik faalde met een fles bleek open draaien :(

Terug
Naar boven