En ik ben Tupac

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Veel water drinken om een sixpack te krijgen, en pas op als je een sixpack wil mag je niet ongezond eten!![]()
Doet me denken aan deze die ik een tijdje terug hoorde:
''Ik heb een dikke buik omdat ik veel water drink''
veel mensen denken dat als je altijd hetzelfde doet en het volume elke week verhoogd dat je dan groeit, maar je moet elke week wat anders doen om je spieren te blijven stimuleren.
Goeie mop.Ik ken nog een goeie.
Waren 2 klasgenoten waar van 1 sport en de andere niet vraagt de ene aan de andere kom je binnen kort ook mee naar de gym? Zegt die andere ja is goed maar rustig aan hoor wil niet gelijk zo breed zijn als jou![]()
Ja was srs haha en was inderdaad een ectoGoeie mop.
Maar vrees dat het srs is.
How sad.. En was ecto zeker?
haha maar zeer vermakelijk dat soort mensen 
Niet dat die andere persoon veel verstand had want heb hem ooit horen zeggen. Als je breed wilt worden moet je elke dag pasta etenGoeie mop.
Maar vrees dat het srs is.
How sad.. En was ecto zeker?

Ja was srs haha en was inderdaad een ectohaha maar zeer vermakelijk dat soort mensen
![]()
Niet dat die andere persoon veel verstand had want heb hem ooit horen zeggen. Als je breed wilt worden moet je elke dag pasta eten![]()

praatte nog met mn moeder dit weekend, had een wondje onder mn voet dat niet geneest.
"ja ik denk dat het door de krachtsport komt. Doordat je vaak van die zware gewichten tilt heb je platvoeten gekregen waardoor dat wondje dan niet meer geneest"
![]()
Perfect citaten van verstandlozen materiaal!
veel mensen denken dat als je altijd hetzelfde doet en het volume elke week verhoogd dat je dan groeit, maar je moet elke week wat anders doen om je spieren te blijven stimuleren.
Water, gerstemout en hopDoet me denken aan deze die ik een tijdje terug hoorde:
ziet die persoon er ongeveer zo uit?Doet me denken aan deze die ik een tijdje terug hoorde: