MuscleMeat

Citaten van verstandlozen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Verschrikkelijk die types. Staan ook nergens voor open en nemen nooit wat aan van ern ander.. want ze weten toch alles beter.
Die sterke benen had ie zeker van het voetballen?:D
Hij loopt hard, bijna goed. Hij zei: "Je zou m'n kuiten eens moeten zien". Ik zei "Oke, geloof ik best, en de rest van je benen dan? Hoeveel kg squat je?" Hij zei: "Squats durf ik niet, ik ben bang voor een zweepslag." Ik zei: "Aha, die had ik nog niet gehoord; ik voeg 'm toe aan het rijtje 'slappe excuses om benen niet trainen'."
 
Trainen wij op dezelfde plek?

Ik ben vorige week door de trainer / eigenaar (25 jaar in het vak) aangesproken dat ik verkeerd train. Te zwaar voor een vrouw. Ik kon veel beter squatten met 30 kilo en dan 4 x 15 reps op hoog tempo en niet volledig uitstrekken / omhoog komen want ik wilde toch geen dikke benen? (Oh shit, die heb ik al... daar gaat het dus mis!).

Cried myself to sleep that night...

Haha nee dan train je niet bij mij want hier wordt zwaar trainen aangemoedigd ;)

Vrouwen moeten juist wheels hebben, benen als tandenstokers is niet sexy.
 
Haha nee dan train je niet bij mij want hier wordt zwaar trainen aangemoedigd ;)

Vrouwen moeten juist wheels hebben, benen als tandenstokers is niet sexy.

Helemaal eens!

Wel jammer want de begeleiding zou hier goed moeten zijn, als het goed is lopen er ook nog een ervaren wedstrijd BB'er rond en een powerlifter die trainer zijn maar die heb ik nog niet gezien. En heb ook het idee dat de eigenaar zich liever zelf over alle trainende dames ontfermt. :(
 
Helemaal eens!

Wel jammer want de begeleiding zou hier goed moeten zijn, als het goed is lopen er ook nog een ervaren wedstrijd BB'er rond en een powerlifter die trainer zijn maar die heb ik nog niet gezien. En heb ook het idee dat de eigenaar zich liever zelf over alle trainende dames ontfermt. :(

Ja de dames krijgen altijd aandacht genoeg ;)
 
Nieuwste trend om ez skullcrushers te supersetten met ez cgbp :roflol:
 
Die pasta's en kip die je zo eet helpt allemaal niet
Dat moet je zonder saus eten

o
 
Die pasta's en kip die je zo eet helpt allemaal niet
Dat moet je zonder saus eten

o


Ehrm....dat is geen domme opmerking dude. Wel eens gekeken wat de kcals en verhoudingen van pastasaus uit een potje zijn?
 
Ehrm....dat is geen domme opmerking dude. Wel eens gekeken wat de kcals en verhoudingen van pastasaus uit een potje zijn?
Ehrm.... kan je toch gewoon meenemen tijdens het berekenen van je kcal?
 
Ehrm....dat is geen domme opmerking dude. Wel eens gekeken wat de kcals en verhoudingen van pastasaus uit een potje zijn?
In de context was het meer in de zin van dat de saus de voedingswaarden van het eten zelf teniet deed. Had ik wellicht beter kunnen verwoorden
 
Ehrm.... kan je toch gewoon meenemen tijdens het berekenen van je kcal?

Ehrm...dat zegt ie toch niet of wel? Zelf je eigen context toevoegen verslaat het punt van dit topic een beetje.


In de context was het meer in de zin van dat de saus de voedingswaarden van het eten zelf teniet deed. Had ik wellicht beter kunnen verwoorden

Ja achteraf begreep ik dat je t zo ook kunt uitleggen inderdaad, maar goed. Zo is t duidelijk.
 
Ehrm...dat zegt ie toch niet of wel? Zelf je eigen context toevoegen verslaat het punt van dit topic een beetje.
Je voegt er zelf ook een context aan toe door het (verkeerd) te interpreteren. Maar goed, soit.
 
Je voegt er zelf ook een context aan toe door het (verkeerd) te interpreteren. Maar goed, soit.

Dat is niet juist. Wat je probeert te doen is een zogeheten 'false equivalency' schetsen door net te doen alsof ik hetzelfde doe als jij, omdat je je in je eer aangetast voelt. Maar dat klopt gewoonweg niet, ik neem letterlijk wat er staat en dan komt het dus niet over zoals Atreus het bedoeld had. Wat hij overigens zelf ook al aangaf.
 
''Je moet meer reps doen voor definitie''.

Right, je kan beter een stel hersens kopen.

En dit hoor ik echt zoooooooooo vaak in de sportschool, het is gewoon tenenkrommend.
 
Dat is niet juist. Wat je probeert te doen is een zogeheten 'false equivalency' schetsen door net te doen alsof ik hetzelfde doe als jij, omdat je je in je eer aangetast voelt. Maar dat klopt gewoonweg niet, ik neem letterlijk wat er staat en dan komt het dus niet over zoals Atreus het bedoeld had. Wat hij overigens zelf ook al aangaf.
:roflol::roflol::roflol::roflol:
 
"Ik denk dat ik met gemak 100 kilo kan bankdrukken" Heb je het wel eens gedaan dan? "Nee, maar ik kan me wel drie keer opdrukken" :rolleyes:
 
"Ik denk dat ik met gemak 100 kilo kan bankdrukken" Heb je het wel eens gedaan dan? "Nee, maar ik kan me wel drie keer opdrukken" :rolleyes:
Proberen, een beetje laten spartelen en filmen!
 
Proberen, een beetje laten spartelen en filmen!
Een beetje laten spartelen? Die gaat direct dood onder de stang. Er is in zijn geval niet echt sprake van een fysiek.
Hij had nog wel een mooie, iets in de trant van: "Ben jij echt sterk of zijn het alleen maar anabolen, daarvan krijg je alleen maar extra lucht in je spieren" Slap, dom en eigenwijs, een fatale combinatie.:rolleyes:
 
Back
Naar boven