XXL Nutrition

Citaten van verstandlozen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

'Ik train natuurlijk, die shakes en creatine daar gaat je lever van kapot. Het is zelfs bewezen dat je creatine maar maximum 6 weken mag nemen!'
Mixed grip deadlift met 40 kg, 'Ja als het zwaar wordt gebruik ik mixed grip, zo belast ik mijn rug minder'.
Bent over Row die meer op een barbell shrug leek, 'dan train ik mijn biceps meer dan wanneer ik zo voorover sta'.

Ik heb een jaartje ofzo niet wezen trainen, maar ben precies nogal in de war met de nieuwe methodes in de bodybuildingwereld.
 
'Ik train natuurlijk, die shakes en creatine daar gaat je lever van kapot. Het is zelfs bewezen dat je creatine maar maximum 6 weken mag nemen!'
Mixed grip deadlift met 40 kg, 'Ja als het zwaar wordt gebruik ik mixed grip, zo belast ik mijn rug minder'.
Bent over Row die meer op een barbell shrug leek, 'dan train ik mijn biceps meer dan wanneer ik zo voorover sta'.

Ik heb een jaartje ofzo niet wezen trainen, maar ben precies nogal in de war met de nieuwe methodes in de bodybuildingwereld.
je ziet de gekste dingen voorbijkomen, mensen die shoulder presses als oefening zien voor de borst en mensen die je gewoon echt iedere dag hetzelfde ziet doen..
 
je ziet de gekste dingen voorbijkomen, mensen die shoulder presses als oefening zien voor de borst en mensen die je gewoon echt iedere dag hetzelfde ziet doen..
Je gebruikt toch ook een groot gedeelte van de bovenkant van je borst?:trollface:
 
Pas maar op met die whey. Je weet nooit wat voor rommel ze erin stoppen.
 
Hangt ervan af, met dumbells is het meer de binnenkant
:trollface:
Alleen als je smal pakt kan je binnenkant borst trainen, veel bro science zeggen dat het niet kan. Pak ook altijd kwart reps met curl voor de piek.
gelezen op libelle forum.
 
Ik ga binnekort bulken (Dik worden en niet trainen)
 
Een vriend van me ongeveer 1.80 en 65kg

Ik eet altijd heel veel hoor! Ik heb gewoon een snelle stofwisseling,

Ik: gast je moet 2 keer zoveel eten wil je gewicht aankomen,

Hij: Dat kan echt niet, ik eet al zoveel!
 
Een vriend van me ongeveer 1.80 en 65kg

Ik eet altijd heel veel hoor! Ik heb gewoon een snelle stofwisseling,

Ik: gast je moet 2 keer zoveel eten wil je gewicht aankomen,

Hij: Dat kan echt niet, ik eet al zoveel!
Nieuwe vrienden zoeken
 
Ik ga binnekort bulken (Dik worden en niet trainen)
Ja, zelfde genre als 'Ik ga eerst wat dikker worden zodat ik dat kan omzetten in spieren'
 
Collega was gestopt met het drinken van een soort ranja ivm aspartaam want dat schijnt slecht te zijn. Maar rookt wel gewoon zijn peukies elke pauze.
 
Van de week zei iemand dat 30 minuten bewegen per dag voldoende is.

Een familie lid ( dat maakt het erger ) beweerde dikker te worden van teveel fruit eten... ze vergat er bij te melden dat er regelmatig een reep chocolade en/of vet broodje naar binnen ging in de avond uurtjes op de bank met een paar glazen limonade :D

Iemand anders die in het verleden veel met 'lichte' dumbels trainde en hoofdzakelijk isolatie oefeningen zei tegen me 'van alleen bodyweight training wordt je toch niet sterk !? '

' kracht trainen is onzin, gewoon gezond hard werken is beter '............. i beg to differ xD
 
Back
Naar boven