MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Van de week zei iemand dat 30 minuten bewegen per dag voldoende is.

Een familie lid ( dat maakt het erger ) beweerde dikker te worden van teveel fruit eten... ze vergat er bij te melden dat er regelmatig een reep chocolade en/of vet broodje naar binnen ging in de avond uurtjes op de bank met een paar glazen limonade :D

Iemand anders die in het verleden veel met 'lichte' dumbels trainde en hoofdzakelijk isolatie oefeningen zei tegen me 'van alleen bodyweight training wordt je toch niet sterk !? '

' kracht trainen is onzin, gewoon gezond hard werken is beter '............. i beg to differ xD
Van te veel fruit wordt je ook dikker

Hier nog eentje: dik zijn zit in de familie. Ik dacht te zeggen ,te veel eten zit in de familie. bedoel je.

Maar ja dat haalt toch niks uit.

bijdehandjes :P

Als je goed leest gaat het om iemand die gewoon teveel snoept en beweert dik te worden van meer dan 2 stuks fruit per dag wat beschouwd wordt als 'teveel "

ik eet 3 stuks fruit standaard, soms meer als het dreigt te bederven en dat wilt niet zeggen dat ik geen vet verlies de afgelopen paar weken. aan de hand van huidplooi metingen blijkt van wel :P

Iemand anders heeft ook al tegen me gezegt dat je van meer dan 2 stuks fruit per dag diabetes kan krijgen....

wat ik ronduit achterlijk vind aangezien mensen gemaakt zijn om veel fruit en vlees te eten.. en geen chocolade en frisdrank :D

bijdehandjes :P

Als je goed leest gaat het om iemand die gewoon teveel snoept en beweert dik te worden van meer dan 2 stuks fruit per dag wat beschouwd wordt als 'teveel "

Hij zou minder dik worden als hij dat fruit niet at. :trollface:

Ik snap je verder wel hoor :roflol:

Voorlopig geen benen meer trainen heb ik namelijk al gedaan op wintersport

Aanleg tot dik worden kan wel degelijk in bepaalde famiies voorkomen.

En door het aantal kcals die ze eten. Anders wordt je niet vet. Tenzij je één of andere ziekte hebt.

Toch wel vreemd dat iedereen die dit al tegen mij gezegd heeft gewoon te veel eet.

Als je niet te veel eet ga je niet vet worden omdat je ouders dit zijn.

Het komt dus 99% van de tijd voor in de familie omdat ze in die familie te veel eten.

Aanleg tot dik worden kan wel degelijk in bepaalde famiies voorkomen.
Als je je kind meeneemt met het dieet waar je dik door bent geworden, dan kan een kind best aanleg krijgen ja. Elke keer bij een grote en gele M stoppen vergroot de kans op aanleg ook significant.

Als je je kind meeneemt met het dieet waar je dik door bent geworden, dan kan een kind best aanleg krijgen ja. Elke keer bij een grote en gele M stoppen vergroot de kans op aanleg ook significant.

Uiteraard zul je daar dan wel rekening mee moeten houden. Buiten een ziekte om kan iedereen slank zijn.

Ik had al zo'n gevoel dat die like zou komen, @marina1975 :p

Terug
Naar boven