AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Mijn favo die ik veel geuit zie worden door net geen beginners die denken dat ze gevorderd zijn:

Ik ken die oefening niet/weet niet waarom iemand iets op een bepaalde manier doet dus maak ik 'm belachelijk ipv het verschil te leren kennen!
Missing link?

had laatst een gesprek met een jochie van 70 kg :volgens hem moest ik een Bro split gaan draaien omdat zwaar liften niet goed is (zou je katabool van gaan )

Had het over gewichtheffen met m'n twee fagcollega's;
"Ik doe nu spinning voor kracht in m'n benen."
- "Ah, ik ben gestart met pilates om er gespierder uit te zien."

Was te verwachten :roflol:

Het vreemde is dat ze wel de basics van voeding kennen, maar veel geld en tijd in iets stoppen dat aan hun doel voorbijgaat. Over kracht- en spiertraining informeren ze zich dan niet.
een f**got en een homo zijn twee verschillende dingen , geloof dat de oer betekenis van f**got irritant oud wijf is ^^

• Like
Waarderingen: mat
Toffe kerels met even kinderachtige humor.
"Mijn favoriete kaas is fagotin :knipoog:"
- "Van mij ook. Even in de vriezer en het hoeft niet eens via je mond."

Met drie slappe lach :o

Een collega van me begon overlaatst spontaan geirriteerd een rant dat deadlifts slecht voor je zijn, ik vertel hem dat mijn kinesist het met mij eens is dat ze goed zijn en dat ik ze zeker niet mag laten.
Onlangs naar een andere kiné gegaan en die zegt hetzelfde " deadlifts is het beste dat je kunt doen voor je rug", ik vertel het hem en hij begint spontaan te ragen :D " wat weet die er nu van, met deadlifts maak je je lijf kapot! "
Vandaag verteld een andere collega dat hij wilt vermageren, zijn reactie was direct aan te moedigen om clen te gebruiken of winstrol en dat een sapjes detox ook zeer goed werkt.

Mijn collega's tegen elkaar in de pauze.
A: Ik wil afvallen maar het lukt maar niet.
R: Dan moet je eens gaan detoxen, heeft voor mij heel goed gewerkt.
Ik: Gewoon kcal tellen, minder eten dan je verbruikt en je valt af.
R: Nee joh dat kcal tellen is onzin.

Waarom probeer ik het toch elke keer weer :o

Daar heb ik het ook al mee opgegeven :o. Je moet biologie gaan geven op het middelbaar onderwijs, m'n leerlingen die geloven mij anders wel. Het onzin van detoxen komt standaard bij mijn lessen over de lever en mijn lessen over de 'schijf van vijf'/voeding en vertering zijn veel uitgebreider:p

Maar met detoxen scheidt (niet scheit, misschien ook wel) je toch de actieve vetopslagbeestjes uit zodat je afvalt?
Kcal tellen is idd onzin, boven de 8000 per dag raak ik altijd de tel kwijt.

Wending: ze heeft nu 500 euro betaald voor een pt die haar voedingsschema maakt en pt sessies doet voor 10 weken :roflol:

een f**got en een homo zijn twee verschillende dingen , geloof dat de oer betekenis van f**got irritant oud wijf is ^^

Maar dat is niet de betekenis die er nu aan gegeven wordt dus is de oer betekenis niet meer relevant.

Gay had ook een andere betekenis vroeger.

Terug
Naar boven