AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Heel leuk maar had ze maar eens 2 baantjes laten doen, op het moment dat bbmeneer omgedraaid was, was zwemmevrouw waarschijnlijk al op de helft terug. Het keerpunt was in elk geval altijd het moment waarop ik mijn winst behaalde tijdens mijn wedstrijdzwemcarrière.

Gelukkig zwom jij dan hoogstwaarschijnlijk ook niet als iemand die lijkt te verdrinken :D

Heel leuk maar had ze maar eens 2 baantjes laten doen, op het moment dat bbmeneer omgedraaid was, was zwemmevrouw waarschijnlijk al op de helft terug. Het keerpunt was in elk geval altijd het moment waarop ik mijn winst behaalde tijdens mijn wedstrijdzwemcarrière.

Vertel... welke ploeg, welk jaar, welke comp ?:P

Ben toen gestopt omdat ik na 5 min in het water al extreme opahanden kreeg. Beste keuze ooit want toen langzaam begonnen met fitness.

Ik omdat ik bij een keerpunt me knie uit de kom kreeg lol. Was zo'n kut bad met een gootje. Voet haakte maar de rest draaide door :p

Niet echt een citaat maar hiervan ontging mij het nut even..

9rqe4z.gif

Terwijl er 2 van zulke apparaten een meter verderop staan.

t-bar-row-1.jpg
legend-fitness-t-bar-row-3260-61.png

De missende quote was: "Je weet toch, machines zijn voor beginners. Ik train alleen met losse BB en DB's."

Lol maar dan nog is het redelijk debiel om een t-bar row accessoire te gebruiken als standaard.
Heb ook geen idee wie deze opstelling bedacht, vogel was al gevlogen toen ik kwam.

Lol maar dan nog is het redelijk debiel om een t-bar row accessoire te gebruiken als standaard.
Heb ook geen idee wie deze opstelling bedacht, vogel was al gevlogen toen ik kwam.
Ik snap de bedoeling ook niet helemaal. Net zoiets als gaan lopen kloten met een BB om Hack Squats te doen als er een heerlijk lopende Hack Squat Machine staat.
Maar het kan altijd gekker:
https://forum.bodybuilding.nl/topic...jden-gezien-hebt.345020/page-33#post-10056684

Oh sorry Nomen, ik was vergeten op te ruimen na mijn oefening :roflol:

Dit filmpje is natuurlijk lachwekkend. Je hoort vaker dat krachttraining op jonge leeftijd de groei in de weg zou kunnen zitten, maar hier zijn geen sluitende bewijzen voor. Enkel een (langdurige) katabole staat of ondervoeding zou de groei nadelig beïnvloeden, dus diep gaan cutten zou ik niet aanraden. De meeste jochies in de gym zijn, net als het voorbeeld in het filmpje, overigens nog zo ecto en van het type 'kunnen eten wat ze willen' dat cutten nergens op zou slaan.

Dit filmpje is natuurlijk lachwekkend. Je hoort vaker dat krachttraining op jonge leeftijd de groei in de weg zou kunnen zitten, maar hier zijn geen sluitende bewijzen voor. Enkel een (langdurige) katabole staat of ondervoeding zou de groei nadelig beïnvloeden, dus diep gaan cutten zou ik niet aanraden. De meeste jochies in de gym zijn, net als het voorbeeld in het filmpje, overigens nog zo ecto en van het type 'kunnen eten wat ze willen' dat cutten nergens op zou slaan.

Het rare is eigenlijk : heeft er al ooit iemand in zijn gym een jonge gezien (of gehoord) die problemen heeft gehad met de groei ?

Toen ik 18 was had ik echt moeite om 3500-3800 kcalorieen binnen te krijgen, nu eet ik 5000 kcal alsof het niets is.

Ik heb altijd horen zeggen, 16 jaar is de perfecte leeftijd om te beginnen.

Het rare is eigenlijk : heeft er al ooit iemand in zijn gym een jonge gezien (of gehoord) die problemen heeft gehad met de groei ?

Toen ik 18 was had ik echt moeite om 3500-3800 kcalorieen binnen te krijgen, nu eet ik 5000 kcal alsof het niets is.

Ik heb altijd horen zeggen, 16 jaar is de perfecte leeftijd om te beginnen.
Genoeg manlets in het bodybuilding om te stellen dat het de groei schaad alhoewel het niet zo is. De eerste keer dat ik naar fibo ging viel het mij op hoeveel pro's echt klein zijn.
Volgens een reportage van canvas heeft het zelfs baat om jonger dan 16 te beginnen om de groeispurt mee te hebben en zoals bij technische lifts zoals de olympsche een voordeel te krijgen i.v.m motoriek. Dingen die zich op latere leeftijd vertalen op minder kans op blessures leeftijd mits correcte training.

Laatst bewerkt:
Mijn favo die ik veel geuit zie worden door net geen beginners die denken dat ze gevorderd zijn:

Ik ken die oefening niet/weet niet waarom iemand iets op een bepaalde manier doet dus maak ik 'm belachelijk ipv het verschil te leren kennen!

Terug
Naar boven