Fitness Seller

Citaten van verstandlozen

Bezoekers in dit topic

Collega op werk: Mijn vriendje die fitnesst ook, dus ik moet apart voor hem koken want hij eet bijvoorbeeld geen aardappels meer.
Ik: Ooh vertel, waarom eet hij geen aardappels?
Zij: Ja, omdat daar zetmeel in zit, en daar word je dik van zegt hij.
Ik: Wat kook je dan wel voor hem?
Zij: Rijst
Ik:
breath-in-boi-27541472.png
 
Van de week weer een klassieker
gehoord waarvan ik dacht dat hij uitgestorven was.

"Je moet met bankdrukken de stang smal pakken om binnenkant borst te trainen, en breed voor de buitenkant".

En een collega die bij hoog en laag beweerde dat je minimaal zes keer op een dag moet eten. Deze collega heeft overigens nooit een stap in de sportschool gezet, noch zich ooit druk gemaakt over alle vette zooi die hij naar binnen werkt. Soms weet ik niet meer of ik moet lachen of huilen om dit soort idioten. :)
 
Is benen niey
"Je moet met bankdrukken de stang smal pakken om binnenkant borst te trainen, en breed voor de buitenkant".

Ik pak em altijd tussen breed en smal in, omdat ik graag het midden van de borst train.
 
Van de week weer een klassieker
gehoord waarvan ik dacht dat hij uitgestorven was.

"Je moet met bankdrukken de stang smal pakken om binnenkant borst te trainen, en breed voor de buitenkant".

En een collega die bij hoog en laag beweerde dat je minimaal zes keer op een dag moet eten. Deze collega heeft overigens nooit een stap in de sportschool gezet, noch zich ooit druk gemaakt over alle vette zooi die hij naar binnen werkt. Soms weet ik niet meer of ik moet lachen of huilen om dit soort idioten. :)

Gewoon niet reageren is het beste.
 
Gewoon niet reageren is het beste.

Mee eens, maar instinctief reageer ik nog wel eens uit emotie. Achteraf altijd spijt van want vaak zijn dit soort idioten zo overtuigd van hun gelijk dat een discussie nergens toe lijdt.:roflol:
 
Mee eens, maar instinctief reageer ik nog wel eens uit emotie. Achteraf altijd spijt van want vaak zijn dit soort idioten zo overtuigd van hun gelijk dat een discussie nergens toe lijdt.:roflol:

Eigenwijze mensen... zullen er nooit tekort aan hebben.
 
"Als je niet om de 2-3 uur eet ga je spiermassa verbranden. Daarom zet ik 's nachts drie keer mijn wekker."
"Brood word je pas dik van."
"Suikers zijn slecht en vetten al helemaal."
"'s Avonds na acht uur eten word je dik van."
"E-nummers moet je vermijden."
"BCAA's neem ik tijdens elke training en zijn essentieel."
"Benen trainen doe ik niet, want ik voetbal al."
"Ik neem elke avond Resurrect PM van Ronnie Coleman en voel gewoon mijn spieren groeien 's nachts."
"Ik doe elke avond push-ups, waarom groeit mijn borst niet?"
"Ik slik alleen orals, want een spuit in mijn reet gaat me echt te ver."
"Moet ik mijn shake en banaan binnen 10 minuten na mijn training eten? En als ik langer wacht, heeft het dan geen effect meer?"
"Ik drink alleen smaakloze whey, want daar zit geen rotzooi in."
"Zoetstoffen zijn kankerverwerkkend."
"Zout moet je vermijden."
"Ik ben ziek en heb overgegeven. Moet ik die kcal nu wel of niet tellen?"
"Is mijn voedingsschema en trainingsschema goed?" "Wat is je doel." "Mr. Olympia worden." :roflol:
 
Hoop dat dat niet allemaal van één en dezelfde persoon komt? :D
 
"Als je niet om de 2-3 uur eet ga je spiermassa verbranden. Daarom zet ik 's nachts drie keer mijn wekker."
"Brood word je pas dik van."
"Suikers zijn slecht en vetten al helemaal."
"'s Avonds na acht uur eten word je dik van."
"E-nummers moet je vermijden."
"BCAA's neem ik tijdens elke training en zijn essentieel."
"Benen trainen doe ik niet, want ik voetbal al."
"Ik neem elke avond Resurrect PM van Ronnie Coleman en voel gewoon mijn spieren groeien 's nachts."
"Ik doe elke avond push-ups, waarom groeit mijn borst niet?"
"Ik slik alleen orals, want een spuit in mijn reet gaat me echt te ver."
"Moet ik mijn shake en banaan binnen 10 minuten na mijn training eten? En als ik langer wacht, heeft het dan geen effect meer?"
"Ik drink alleen smaakloze whey, want daar zit geen rotzooi in."
"Zoetstoffen zijn kankerverwerkkend."
"Zout moet je vermijden."
"Ik ben ziek en heb overgegeven. Moet ik die kcal nu wel of niet tellen?"
"Is mijn voedingsschema en trainingsschema goed?" "Wat is je doel." "Mr. Olympia worden." :roflol:

Maar verder heb je geen issues?
 
Haha, ik doe niet aan die BS. Hard trainen, goed slapen en je macro's bijhouden is voldoende. Waarom speel je alles altijd op de persoon?

Jij bent er altijd bij wanneer ik een typfout maak. Is precies hetzelfde toch.
 
Jij bent er altijd bij wanneer ik een typfout maak. Is precies hetzelfde toch.
Een typfout of een spellings-/grammaticafout? Typfouten reken ik niemand op af, maak ik zelf ook regelmatig.

Het ging me er meer om dat je volgens mij de essentie van dit topic niet begrijpt. Daarnaast ben je gewoon ontzettend irritant en voegen je negatieve reacties niets toe.
 
Een typfout of een spellings-/grammaticafout? Typfouten reken ik niemand op af, maak ik zelf ook regelmatig.

Het ging me er meer om dat je volgens mij de essentie van dit topic niet begrijpt. Daarnaast ben je gewoon ontzettend irritant en voegen je negatieve reacties niets toe.

Spellings en gramatika fouten verbeteren voegen ook niks toe imo. En is ook vrij irritant :D
 
Spellings en gramatika fouten verbeteren voegen ook niks toe imo. En is ook vrij irritant :D
Feedback is een cadeautje. Ik ben mensen dankbaar als ze mij op mijn fouten wijzen. Word ik alleen maar beter van.
 
Een typfout of een spellings-/grammaticafout? Typfouten reken ik niemand op af, maak ik zelf ook regelmatig.

Het ging me er meer om dat je volgens mij de essentie van dit topic niet begrijpt. Daarnaast ben je gewoon ontzettend irritant en voegen je negatieve reacties niets toe.

Dit gaat mij boven mij hooft.
 
Back
Naar boven