- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar komt dit vandaan? Ik kan me moeilijk voorstellen dat dit uit zijn mond komt. Hij heeft op zijn yt kanaal namelijk al eens aangegeven niet meer natty te zijn.De Amerikanen zijn in ieder geval al gek op de Nederlander. Wesleys imposante verschijning prijkte al in diverse Amerikaanse tijdschriften. „Schwarzenegger staat voor het klassieke bodybuilden, hij is iedereens voorbeeld. Ik wil geen kopie zijn van Arnold, maar refereer aan de tijd van toen, met een eigen versie daarvan.”
In tegenstelling tot reguliere wedstrijden mogen deelnemers aan de Arnold Classic maximaal een bepaald aantal kilo wegen, afhankelijk van de lengte van de sporter. Daardoor is het voor de zogenoemde ’massamonsters’, die hun spieren niet zelden hebben te danken aan anabolen en andere stimulerende middelen, niet interessant om mee te doen.
Wesley speelt de natty kaart
Mijn missie werd om op een verantwoorde en gezonde manier te laten zien hoe mooi bodybuilding kan zijn.”

Hoeveel verdiepingenIk train geen benen ik woon in een portiek woning dus doe al veel aan trap lopen
Mensen met een flutfysiek die beginnen over vroeger. Gisteren nog een indirecte collega (1 meter 70, dikke bierpens, traint enkel armen en schouders en af en toe borst, enkel wat isolatie-oefeningen, geen compounds en op halve kracht):
"Ik heb vroeger naturel 114 kg gewogen met een VP van 7%". Dus ik moest lachen en zei dat dat natty echt niet haalbaar was. Hij krabbelde gelijk al terug: "ja, oké, ik heb wel iets gebruikt, maar enkel wat orals zoals winny weet je wel, alleen wat lichte orals."
Of gasten die er uit zien alsof ze nog nooit in de gym zijn geweest:
"Vroeger benchte ik zo 150+ kg, maar toen had ik nog geen kinderen enzo weet je."
Dikke mensen:
"Wacht maar tot je ouder bent. Vroeger kon ik eten wat ik wilde, maar als je zo oud bent als ik zul je merken dat de kilo's eraan vliegen."
Haha zo mooi, ik kreeg laatst van een iets vollere vrouw, lees 40kg overgewicht, ook een mooie opmerking. Volgens haar snapte ik niet hoe zwaar het was om te dieeten, want dat had ik nog nooit gehoeven met mijn fysiek. Zij daarentegen met haar bolle pens had blijkbaar al vaker gedieet.Dikke mensen:
"Wacht maar tot je ouder bent. Vroeger kon ik eten wat ik wilde, maar als je zo oud bent als ik zul je merken dat de kilo's eraan vliegen."

Mensen met een flutfysiek die beginnen over vroeger. Gisteren nog een indirecte collega (1 meter 70, dikke bierpens, traint enkel armen en schouders en af en toe borst, enkel wat isolatie-oefeningen, geen compounds en op halve kracht):
"Ik heb vroeger naturel 114 kg gewogen met een VP van 7%". Dus ik moest lachen en zei dat dat natty echt niet haalbaar was. Hij krabbelde gelijk al terug: "ja, oké, ik heb wel iets gebruikt, maar enkel wat orals zoals winny weet je wel, alleen wat lichte orals."
"Vroeger benchte ik zo 150+ kg, maar toen had ik nog geen kinderen enzo weet je."
Dikke mensen:

Daarom hebben ze instagram uitgevonden, videobewijs!Ik denk echt dat ik ooit ook zo'n 'ja man vroeger tilde ik 260+' guy word en dat niemand me dan geloofd![]()
Dikke mensen:
Zulke mensen moet je curbstompen. ‘Overgewicht zit bij ons in de familie, het is nou eenmaal zo’ ‘oh ik eet zo weinig maar val niet af’ ‘ik heb een hele trage stofwisseling’ ‘jij hebt makkelijk praten, jij hebt geen stress en veel tijd om te trainen etc’Haha zo mooi, ik kreeg laatst van een iets vollere vrouw, lees 40kg overgewicht, ook een mooie opmerking. Volgens haar snapte ik niet hoe zwaar het was om te dieeten, want dat had ik nog nooit gehoeven met mijn fysiek. Zij daarentegen met haar bolle pens had blijkbaar al vaker gedieet.![]()

Zulke mensen moet je curbstompen. ‘Overgewicht zit bij ons in de familie, het is nou eenmaal zo’ ‘oh ik eet zo weinig maar val niet af’ ‘ik heb een hele trage stofwisseling’ ‘jij hebt makkelijk praten, jij hebt geen stress en veel tijd om te trainen etc’
En maar vreten die vieze dikke mormels![]()
Ja. Huilen.
Dat zijn allemaal die mensen die op het werk geen kut eten, tussen de middag een sla'tje eten.
Vervolgens vrijdag-zaterdag-zondag aan de chips, friet, frituursnacks, pizza etc.
Leuk dat je de hele week aan het lijnen bent maar als je dan 3 dagen 4000 kcal per dag naar binnen zuigt blijf je wel een walvis.
Ik denk echt dat ik ooit ook zo'n 'ja man vroeger tilde ik 260+' guy word en dat niemand me dan geloofd![]()

Zulke mensen moet je curbstompen. ‘Overgewicht zit bij ons in de familie, het is nou eenmaal zo’ ‘oh ik eet zo weinig maar val niet af’ ‘ik heb een hele trage stofwisseling’ ‘jij hebt makkelijk praten, jij hebt geen stress en veel tijd om te trainen etc’
En maar vreten die vieze dikke mormels![]()
Overgewicht zit in de familie. Overgewicht is genetisch. Ik word gewoon dik ook eet ik weinig. Ect ect ect.
Die kan je mooi counteren met 'waarom was niemand in Auswitch dik dan?'