MuscleMeat

Citaten van verstandlozen

Bezoekers in dit topic

Belangrijkste is dat je in de ochtend bepaald hoeveel bier je naar binnen wil scheppen en dan tellen hoeveel kcal er overblijft voor voedsel.
Want: voedingsstoffen zijn overrated, kcal is wat telt. Bijkomend is dat je automatisch veel moet plassen en er dus veel vetten meekomen, dat kan je het best zien als je plasje uitermate helder is.
Tel daar bij op dat er zekers 2 keer in de week een half uur gelift word en je in combinatie met het bovenstaande je zonder al te veel moeite huge word.
 
Momenteel aan tafel met iemand die net bij Herbalife is gestart.

Heb veel bijgeleerd :o
 
:roflol: Is ze het waard om die onzin aan te horen?
 
:roflol: Is ze het waard om die onzin aan te horen?
Deel het aub met ons, we zijn zo leergierig.
Moet wel ff oppassen want ze zit nog naast mij :o

-gebruik x product van Herbalife om vet te verbranden, best 's morgens want anders werkt het niet.

-'s avonds koolhydraten eten zet je om in vet (deze is standaard).

-'s avonds vooral groenten eten, dat zet niet om in vet.

-ik cheat elke dag en ben afgevallen.

En dergelijke, iedereen heeft ze minstens al 1 keer gehoord. Heb de discussie wel vermeden:P
 
Moet wel ff oppassen want ze zit nog naast mij :o

-gebruik x product van Herbalife om vet te verbranden, best 's morgens want anders werkt het niet.

-'s avonds koolhydraten eten zet je om in vet (deze is standaard).

-'s avonds vooral groenten eten, dat zet niet om in vet.

-ik cheat elke dag en ben afgevallen.

En dergelijke, iedereen heeft ze minstens al 1 keer gehoord. Heb de discussie wel vermeden:P
Vieze jij neem jij notities?
 
Moet wel ff oppassen want ze zit nog naast mij :o

-gebruik x product van Herbalife om vet te verbranden, best 's morgens want anders werkt het niet.

-'s avonds koolhydraten eten zet je om in vet (deze is standaard).

-'s avonds vooral groenten eten, dat zet niet om in vet.

-ik cheat elke dag en ben afgevallen.

En dergelijke, iedereen heeft ze minstens al 1 keer gehoord. Heb de discussie wel vermeden:P

Ze is dus dik :emo:
 
Herbalife is piramidespel en iedere lul-de-behanger kan Herbalifeverkoper worden.
 
Herbalife is piramidespel en iedere lul-de-behanger kan Herbalifeverkoper worden.

Al die instachicks die promoten ook altijd van die gare onbekende producten van merken die je nog nooit gezien hebt.
 
Back
Naar boven