AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Alle domme citaten komen uit Nederland.

''Als je steroïden gebruikt hoef je niet meer te trainen of goed te eten''
''Als je een platte buik wil moet je iedere dag 200 sit ups doen''
''Als je sport moet je geen vet eten''

Laatst in de sportschool vroeg een pubbertje aan mij ''ik train heel hard maar ik kom niet aan, wat doe ik fout?''

ik: Dan eet je te weinig zo simpel is het..
Hij: Neeeuuhhh dat kan nooit zijn, ik eet iedere dag 5 boterhammen en 's a avonds schep ik 2x avond eten op, oja en 's ochtends drink ik nog een glas melk. Nee dat is het niet, ik eet als een beest.
ik: ................................

Nog zo eentje;

Volle vrouw in de sportschool vraagt: ''Jij bent niet naturel meer hé?''
ik: ''jawel ik train helemaal naturel''
volle vrouw: ''maar je drinkt toch een eiwitshake voor de training?''
ik: ''oja ik was vergeten dat eiwitten ook anabole zijn...''
volle vrouw: ''hoe word je gespierd zonder steroïden dan?''
ik: veel eten, zwaar trainen en voldoende rusten.
volle vrouw: *begint te gniffelen* ''van veel eten word je vet''
ik: ''hele diepe zucht..''

Nog 1tje om het af te leren dan;

Ik aan het deadliften, komt er een vrouw die zegt.. denk je echt dat je daar sterk van word? nee, als je sterk wil worden moet je bouwvakker worden die zijn pas gespierd.

wat de fok doet ze dan in een sportschool.
als ze voor de cardio komt kan ze zich ook laten uitwonen 3x per dag door een groepje n*gers.
is ook een goede work-out.

Soms krijg je wel eens opmerkingen van;
te veel spierpijn is niet goed voor je
''je eet veels te veel''
''je traint te veel''
''creatine is anabool''
''eiwitten pas als je 18 ben''
''ze pompe maar wat'''
''ja dat ken ik ook met een paar spuiten''

Wie hoort dit ook dagelijks ?:mad:

EN weet misschien nog stommere uitspraken die sommige mensen doen:D
je bent een paar vergeten

"eiwit is net als anabolen"
"kijk hem uitsloven"
"zo jij drinkt zeker veel shakes?"

en ga zo maar door fock de rest je traint voor je zelf !

Ik kreeg eerst heel veel domme opmerkingen naar me toe. Van mensen die het beter dachten te weten dan ik. Maar sinds ik van 84 kg naar 96 kg gegaan ben sinds maart, zijn er best veel mensen geinteresseerd in wat voor oefeningen ik doe.:D

Ik kreeg eerst heel veel domme opmerkingen naar me toe. Van mensen die het beter dachten te weten dan ik. Maar sinds ik van 84 kg naar 96 kg gegaan ben sinds maart, zijn er best veel mensen geinteresseerd in wat voor oefeningen ik doe.:D

Zeg dat je gewoon 2 uur per dag curlt en 300 sit ups doet.. als de squatrek dan NOG niet helemaal van jou is weet ik het ook niet :)

Zeg dat je gewoon 2 uur per dag curlt en 300 sit ups doet.. als de squatrek dan NOG niet helemaal van jou is weet ik het ook niet :)

Haha!

Een keer vroeg iemand hoe dat kon, dat ik zo veel aan was gekomen. Ik zo: komt door het dieet.
En waar haal je al die dingen dan..
Ik: bij de supermarkt..
Ow..

Ik snap al die mensen niet die al 3 jaar trainen zonder vooruitgang, dat zou ik nog niet volhouden dan...

Haha!

Een keer vroeg iemand hoe dat kon, dat ik zo veel aan was gekomen. Ik zo: komt door het dieet.
En waar haal je al die dingen dan..
Ik: bij de supermarkt..
Ow..

Ik snap al die mensen niet die al 3 jaar trainen zonder vooruitgang, dat zou ik nog niet volhouden dan...

Dat zijn van die k*t ecto's die op Supadudes en Partyflock foto's van hun eige magere buikje zetten en dan denken dat ze moeilijk ripped zijn..:D

Van die shakes wat je drinkt daar krijg je geen spiere door alleen vet

oh ja ik ga karten dat is zwaarder dan BB ik gebruik al men spieren in mijn lichaam door alleen met die kart te rijden

Laatst bewerkt:
Heb ik deze al eens verteld?

"Jij moet niet van die proteine shakes drinken, daar wordt je alleen vet van als je verder geen andere sport erbij doet!"

Alsof 3-3 keer in de week BB/PL geen sport is.. :/

vaak hoor ik die vieze magere mannetjes zeggen:

'ja, met creatine kan ik het ook wel'

mijn vuisten beginnen dan te kriebelen maar ik hou me in..

Ik zat laatst op men werk en hadden we het over fitnessen en dat ik dan eiwit shakes wil gaan gebruiken.
komen ze aan van.. "ja daar komt je nooit meer van af van die troep is verslavend" of dat het echt "super ongezond was op mijn leeftijd" pfff wat een mensen

"al dat trainen kan nooit goed voor je lichaam zijn, omdat je er dan straks uitziet als een gorilla"

- diepe zucht.

"al dat trainen kan nooit goed voor je lichaam zijn, omdat je er dan straks uitziet als een gorilla"

- diepe zucht.
Gorilla.jpg
Dat is idd een streef fysiek, kijk die onderarmen!! :D

Terug
Naar boven