eViNCaR
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 53
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik: Doe je nou alweer buikspieren?
Hij: Ja, die doe ik tussen elk setje
Ik: Waarom?
Hij: Buikspieren doen is altijd goed
Ik: Buikspieren zijn toch zoals elke andere spiergroep, die train je toch ook niet vaker?
Hij: Nee, buikspieren zijn anders - die kun je wel elke keer trainen
Ik: Leg uit
Hij: ...
![]()
Had 'ie niet, wel een vette pens trouwens... dus of hij er werkelijk mee denkt dunner te worden?oke egt een idioot maar nu ben ik wel benieuwd naar zijn uitleg....

Had 'ie niet, wel een vette pens trouwens... dus of hij er werkelijk mee denkt dunner te worden?
![]()
niet dat ik dat nu niet heb gedaan. maar moest hij nog een domme rede geven zou hete cht wel top zijn geweest
Ghehehehehehe gister op tv zag ik iemand benchen met een Ez-bar![]()
Ghehehehehehe gister op tv zag ik iemand benchen met een Ez-bar![]()
Als je last van je polsen hebt onder een bepaalde hoek is het een goed alternatief. Smal benchen met EZ is nog fijn zelfs.
Helemaal wide dus zag er wel grappig uitGhehehehehehe gister op tv zag ik iemand benchen met een Ez-bar![]()
Hij had de bar vast bij de platten stukken niet de schuine stukken waar je het vast houdt zoals bij curls ofzoHelemaal wide dus zag er wel grappig uit

Hij had de bar vast bij de platten stukken niet de schuine stukken waar je het vast houdt zoals bij curls ofzoHelemaal wide dus zag er wel grappig uit

redelijk grote kerel van boven de 100k(wel een pak vet bij) was aan het trainen met een vriend van hem.
Komt er een andere kerel wa tegen praten.
Zegt die opeens het is goed dat je zoveel weegt, nu hard trainen en kan je al da vet omzetten in spieren.
echt onbegrijpelijk dat mensen dat denken! hoe komen ze er in godsnaam bij?!
Is dat allemaal "echt"........... pffffffffffffff.
NEE!!!! IK HEB EEN PAK AAN!!!!
hahaha..