Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

gast: Ben even gestopt met trainen ga nu 3 maanden eten als een gek.
ik: waarom dat?
gast: dan kan ik aankomen en ga ik daarna weer trainen om al het vet om te zetten in spieren.
ik:...

Ik: Doe je nou alweer buikspieren?
Hij: Ja, die doe ik tussen elk setje
Ik: Waarom?
Hij: Buikspieren doen is altijd goed
Ik: Buikspieren zijn toch zoals elke andere spiergroep, die train je toch ook niet vaker?
Hij: Nee, buikspieren zijn anders - die kun je wel elke keer trainen
Ik: Leg uit
Hij: ...

:roflol:

oke egt een idioot maar nu ben ik wel benieuwd naar zijn uitleg....

Mij vertellen ze vaak dat ik al goed groei, omdat ik eerst een wat hoogvetpercentage had...(dus vet omzetten in spier):o

Gisteren de alom bekende fout andersom gehoord :D
Dus ik was op de trein met een vriend van me. Ik zat lekker mijn boterhammetjes met roerei op te eten, zegt hij ineens dat ik daar mee moet stoppen omdat ik anders mijn spieren in vet verander.

-_-

Ghehehehehehe gister op tv zag ik iemand benchen met een Ez-bar :D

Als je last van je polsen hebt onder een bepaalde hoek is het een goed alternatief. Smal benchen met EZ is nog fijn zelfs.

Hij had de bar vast bij de platten stukken niet de schuine stukken waar je het vast houdt zoals bij curls ofzo :p Helemaal wide dus zag er wel grappig uit

redelijk grote kerel van boven de 100k(wel een pak vet bij) was aan het trainen met een vriend van hem.
Komt er een andere kerel wa tegen praten.
Zegt die opeens het is goed dat je zoveel weegt, nu hard trainen en kan je al da vet omzetten in spieren.

redelijk grote kerel van boven de 100k(wel een pak vet bij) was aan het trainen met een vriend van hem.
Komt er een andere kerel wa tegen praten.
Zegt die opeens het is goed dat je zoveel weegt, nu hard trainen en kan je al da vet omzetten in spieren.

echt onbegrijpelijk dat mensen dat denken! hoe komen ze er in godsnaam bij?!

Is dat allemaal "echt"........... pffffffffffffff.

NEE!!!! IK HEB EEN PAK AAN!!!!

echt onbegrijpelijk dat mensen dat denken! hoe komen ze er in godsnaam bij?!

Het erge daaraan is ook, dat ik bijvoorbeeld vroeger een stuk kleiner en molliger was.

En als mensen me nu zien zeggen ze : Ah je hebt al je vet omgetrained in spieren, maar zo kan ik het ook '-.-.

En er zijn echt veel mensen hé die dat denken... En ook het omgekeerde: als je stopt met trainen, gaan al je spieren vet worden. "zucht".

Terug
Naar boven