Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Gorilla.jpg
Dat is idd een streef fysiek, kijk die onderarmen!! :D

Wat een Buffel! of uhm Gorilla!

ronnie is back xD

:roflol: wat ik net las , gans die site zit trouwens vol met hersenloze k*tkoters

leila_tetouania15-02-2006, 16:04
joggen...klinkt misschien vreemd, maar als je rent dan voel je, je vet bewegen toch als je dat bij je benen enzo hebt? Het trilt zeg maar...je gezicht ook als je rent en door die bewegingen slankt het af...klinkt raar, maar bij mij heeftet gewerkt, gaat langzaam dus geduld moetje hebben, denk maar dat je dan meteen de rest van je lichaam erbij corrigeert als je rent/jogt...daarnaast is stomen ook goed, omdat je gezicht dan zweet...succes...als er tips zijn dan hoor ik ze graag, wil er namelijk ook vanaf..en jah ook beetje snel zonder teveel moeite, iemand bekend met 1 of ander creme? (luie marokkaan :o )

kayliah15-02-2006, 16:11

maar ik denk zelf, dat het niet zo snel lukt om minder wangen te hebben., mishcien bestaat er een speciaal aparaat dat je gezicht traint, msichein gezichtsauna, gaat je gezicht van zweten mischien gaat er dan vet vanaf.

Het is een marrokaans forum , dat verklaart veel

:roflol: wat ik net las , gans die site zit trouwens vol met hersenloze k*tkoters

joggen...klinkt misschien vreemd, maar als je rent dan voel je, je vet bewegen toch als je dat bij je benen enzo hebt? Het trilt zeg maar...je gezicht ook als je rent en door die bewegingen slankt het af...klinkt raar, maar bij mij heeftet gewerkt, gaat langzaam dus geduld moetje hebben, denk maar dat je dan meteen de rest van je lichaam erbij corrigeert als je rent/jogt...daarnaast is stomen ook goed, omdat je gezicht dan zweet...succes...als er tips zijn dan hoor ik ze graag, wil er namelijk ook vanaf..en jah ook beetje snel zonder teveel moeite, iemand bekend met 1 of ander creme? (luie marokkaan :o )

maar ik denk zelf, dat het niet zo snel lukt om minder wangen te hebben., mishcien bestaat er een speciaal aparaat dat je gezicht traint, msichein gezichtsauna, gaat je gezicht van zweten mischien gaat er dan vet vanaf.

Racist!

K*tmarokkanen :mad:

omfg :roflol:
dat gaat he gezicht zweten en val je af. yhep! lightweight!

Deze moet de geschiedenis in wuhahaha. Niet normaal.....

"Hij is zo groot als een tank maar hij slaat geen deuk in een pakkie botah"

:D Shit cracks me up man!

"hoe zet ik mijn vet om in spieren?"

Dusan zag op YBF mede-BB'ers glutamine capsules innemen:

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

[/COLOR]
ik zit niet aan roids maar sommige atleten daar wel en ik zag een paar ook het innemen

Ik moest laatst ff met 2 lui mee benchen, omdat ze be bankje gepikt hadden. Drukken ze de 60kilo maar 30cm van de borst af.

Ik: Je moet je borst aantikken is je ROM groter en train je effectiefer.
Hij: Ja maar dan krijg ik hem niet meer omhoog.
Ik: Dan moet je hem lichter doen /palm

Of zo'n oude knakker. Ik was aan het squaten komt die kerel naar me toe.

Hij: Je moet die stangen aan de zeikant hoger doen.
Ik: Wat dan?
Hij: Als je nu door zakt dan maak je je hele knieën kapot. Is mij ook gebeurt toen ik 50kilo squate.
Ik: Ah oke goed om te weten. (dagt ik squat ATTG ik kom veel te laag om die stanger hoger te doen. 50 Kilo p*ssy lol :P)
En ging lekker verder wat ik aan het doen was.

Of zo'n jochie in de sportschool.

Ik: Train jij je benen?
Hij: Nee
Ik: Waarom niet dan?
Hij: Vind ik niet nodig.
Ik: Dan wordt je net een sate stokje. En door je benen te trainen komen er hormonen vrij waardoor de rest makkelijk mee groeit.
Hij: Tog doe ik het niet vind ik niks aan.
Ik: Ok /palm

Of een "kameraad" van mij.

Hij: Gebruik je nog die poeder?
Ik: Ja
Hij: LOL
Ik: ....

Deze is wel mooi verzonnen:p

Kreeg vanmorgen nog dit te horen op school;

'Ik snap niet dat je zo gespierd kan worden als je alleen thuis fitnesst hoort'
Net alsof de dumbbells op de sportschool zoveel verschillen als die hier thuis:D

En dan nog;
'Heu hoi ik ben een idioot. Ik ga ook krachttraining doen, waar haal je die eiwitten ergens? Ik eet al per dag een halve pot mayo omdat er veel eiwitten inzitten'

Dan denk je ook van nja

Kreeg vanmorgen nog dit te horen op school;

'Ik snap niet dat je zo gespierd kan worden als je alleen thuis fitnesst hoort'
Net alsof de dumbbells op de sportschool zoveel verschillen als die hier thuis:D

En dan nog;
'Heu hoi ik ben een idioot. Ik ga ook krachttraining doen, waar haal je die eiwitten ergens? Ik eet al per dag een halve pot mayo omdat er veel eiwitten inzitten'

Dan denk je ook van nja

wtf, idioten :D

doe gewoon je ding in de sportschool, lach ze keihard uit van binnen maar laat iedereen in zijn waarde. Ben je klaar met trainen vertrek je met een goed gevoel en denk je: wat zijn er toch veel idiooten op de wereld. <--- Je hebt gelijk!! Knik gewoon ja naar ze en vertel alleen de waarheid als ze daar om vragen en ga niet in discussie. zo zinloos haha

"Waarom eet je altijd kwark? Zitten toch heel veel calorieen en vetten in?"

En zelf frikadelbroodjes eten. :o

doe gewoon je ding in de sportschool, lach ze keihard uit van binnen maar laat iedereen in zijn waarde. Ben je klaar met trainen vertrek je met een goed gevoel en denk je: wat zijn er toch veel idiooten op de wereld. <--- Je hebt gelijk!! Knik gewoon ja naar ze en vertel alleen de waarheid als ze daar om vragen en ga niet in discussie. zo zinloos haha
Dit is mijn systeem :P Elke keer weer die beachboys non stop borst trainen en biceps en alles door elkaar heen. En dan denk ik van.... Ah alweer een borst oefening.... Sukkel...
Ze snappen het toch niet dus laat me maar gewoon

Dit is mijn systeem :P Elke keer weer die beachboys non stop borst trainen en biceps en alles door elkaar heen. En dan denk ik van.... Ah alweer een borst oefening.... Sukkel...
Ze snappen het toch niet dus laat me maar gewoon

inderdaad!!
Zoals maandag, komt daar echt zo een sTyliShH b0y binnen en gaat met z'n petje nog op trainen...begint met een half uur buik te doen, daarna paar keer al schreeuwend 10kg benchen en daarna 2 setjes arm curl. En zijn biestentraining zat er weer op..

inderdaad!!
Zoals maandag, komt daar echt zo een sTyliShH b0y binnen en gaat met z'n petje nog op trainen...begint met een half uur buik te doen, daarna paar keer al schreeuwend 10kg benchen en daarna 2 setjes arm curl. En zijn biestentraining zat er weer op..

West vlaming? ;)

Terug
Naar boven