- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Dat is idd een streef fysiek, kijk die onderarmen!!![]()
![]()
Wat een Buffel! of uhm Gorilla!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is idd een streef fysiek, kijk die onderarmen!!![]()
![]()
wat ik net las , gans die site zit trouwens vol met hersenloze k*tkoters
)wat ik net las , gans die site zit trouwens vol met hersenloze k*tkoters
leila_tetouania15-02-2006, 16:04
joggen...klinkt misschien vreemd, maar als je rent dan voel je, je vet bewegen toch als je dat bij je benen enzo hebt? Het trilt zeg maar...je gezicht ook als je rent en door die bewegingen slankt het af...klinkt raar, maar bij mij heeftet gewerkt, gaat langzaam dus geduld moetje hebben, denk maar dat je dan meteen de rest van je lichaam erbij corrigeert als je rent/jogt...daarnaast is stomen ook goed, omdat je gezicht dan zweet...succes...als er tips zijn dan hoor ik ze graag, wil er namelijk ook vanaf..en jah ook beetje snel zonder teveel moeite, iemand bekend met 1 of ander creme? (luie marokkaan)
kayliah15-02-2006, 16:11
maar ik denk zelf, dat het niet zo snel lukt om minder wangen te hebben., mishcien bestaat er een speciaal aparaat dat je gezicht traint, msichein gezichtsauna, gaat je gezicht van zweten mischien gaat er dan vet vanaf.
Het is een marrokaans forum , dat verklaart veel

wat ik net las , gans die site zit trouwens vol met hersenloze k*tkoters
joggen...klinkt misschien vreemd, maar als je rent dan voel je, je vet bewegen toch als je dat bij je benen enzo hebt? Het trilt zeg maar...je gezicht ook als je rent en door die bewegingen slankt het af...klinkt raar, maar bij mij heeftet gewerkt, gaat langzaam dus geduld moetje hebben, denk maar dat je dan meteen de rest van je lichaam erbij corrigeert als je rent/jogt...daarnaast is stomen ook goed, omdat je gezicht dan zweet...succes...als er tips zijn dan hoor ik ze graag, wil er namelijk ook vanaf..en jah ook beetje snel zonder teveel moeite, iemand bekend met 1 of ander creme? (luie marokkaan)
maar ik denk zelf, dat het niet zo snel lukt om minder wangen te hebben., mishcien bestaat er een speciaal aparaat dat je gezicht traint, msichein gezichtsauna, gaat je gezicht van zweten mischien gaat er dan vet vanaf.
Het is een marrokaans forum , dat verklaart veel
---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------
[/COLOR]
ik zit niet aan roids maar sommige atleten daar wel en ik zag een paar ook het innemen
)wat ik net las , gans die site zit trouwens vol met hersenloze k*tkoters

Kreeg vanmorgen nog dit te horen op school;
'Ik snap niet dat je zo gespierd kan worden als je alleen thuis fitnesst hoort'
Net alsof de dumbbells op de sportschool zoveel verschillen als die hier thuis
En dan nog;
'Heu hoi ik ben een idioot. Ik ga ook krachttraining doen, waar haal je die eiwitten ergens? Ik eet al per dag een halve pot mayo omdat er veel eiwitten inzitten'
Dan denk je ook van nja

"Waarom eet je altijd kwark? Zitten toch heel veel calorieen en vetten in?"
En zelf frikadelbroodjes eten.![]()
Dit is mijn systeemdoe gewoon je ding in de sportschool, lach ze keihard uit van binnen maar laat iedereen in zijn waarde. Ben je klaar met trainen vertrek je met een goed gevoel en denk je: wat zijn er toch veel idiooten op de wereld. <--- Je hebt gelijk!! Knik gewoon ja naar ze en vertel alleen de waarheid als ze daar om vragen en ga niet in discussie. zo zinloos haha
Elke keer weer die beachboys non stop borst trainen en biceps en alles door elkaar heen. En dan denk ik van.... Ah alweer een borst oefening.... Sukkel...Dit is mijn systeemElke keer weer die beachboys non stop borst trainen en biceps en alles door elkaar heen. En dan denk ik van.... Ah alweer een borst oefening.... Sukkel...
Ze snappen het toch niet dus laat me maar gewoon
inderdaad!!
Zoals maandag, komt daar echt zo een sTyliShH b0y binnen en gaat met z'n petje nog op trainen...begint met een half uur buik te doen, daarna paar keer al schreeuwend 10kg benchen en daarna 2 setjes arm curl. En zijn biestentraining zat er weer op..