XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Ik: Doe je nou alweer buikspieren?
Hij: Ja, die doe ik tussen elk setje
Ik: Waarom?
Hij: Buikspieren doen is altijd goed
Ik: Buikspieren zijn toch zoals elke andere spiergroep, die train je toch ook niet vaker?
Hij: Nee, buikspieren zijn anders - die kun je wel elke keer trainen
Ik: Leg uit
Hij: ...

:roflol:
ik doe ook bijna,na elke training wat buikspieren,en er zijn veel schema's die dat doen,verkeerd bezig?

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

onlangs zei ik iemand dat bb-ers soms wel 8000 kcal/dag eten.
haar antwoord was;"eerst zoveel eten,en daarna moeten ze zoveel trainen om het er weer af te krijgen":roflol:

"brinta als ontbijt is super slecht voor je!"

?????

"Je komt aan van herstel, niet van meer eten."

Word altijd ziek van discussies met zo'n mensen..

Nee ik train mijn benen liever niet omdat ik vind dat ze dan te groot worden!

Vadsige collega die thuis af en toe wat met dumbbells speelt denkt goed bezig te zijn. Te lui om naar een sportschool te gaan.

collega: Ik heb gister weer getraind. :D
ik: Wat heb je allemaal gedaan?
collega: Spieren pompen.
ik: Wat..? :o
collega: Zo met een gewicht in je hand op en neer.
ik: Je bedoelt dumbbell curls? Of hammer curls..?
collega: Nee man, spieren pompen is dat.
ik: Ok... :rolleyes: *zwijgt verder*

Had 's een gesprek met een jongen over KT/bodybuilding. Hij wilde dat wel gaan doen, maar dan wel op zijn manier.

hij: Jaa... m'n armen moeten dikker. Ik wil breder worden.
ik: Begin gewoon met het schema van Mark Rippetoe en ga vreten als een varken. :)
hij: Ik doe vaak zo.. *doet dumbbell curl beweging*.
ik: Je moet gaan squatten en deadliften man, niet alleen isolatie oefeningen voor je armen.
hij: Ik voetbal al. En ik wil snelle benen, geen dikke benen. Dus dat hoeft niet.
ik: *zwijgt* :p

hij: ik heb vandaag een beest gesproke in de sportschool en hij heb me tips gegeven
ik: wat dan?
hij: ja een schema
ik: wat voor schema dan
hij: Ja 2x in de week biceps en 7x buikspieren en de rest 1x
ik: wut?
hij: Ja maar hij was super beest dus zal wel werken
ik: Waarom 7x buik... is toch net zo als alle andere spieren.
hij: Nee meneertje ik weet alles beter je kan wel alles lezen op dat forum maar dat zijn meningen. En hij was echt een beest dus zal wel kloppen
ik: ....................... ok

Gisteren een discussie gehad met een college. Hij vroeg waarom ik zovaak squatte. Dus ik leg uit dat het een oefening is waarmee je in 1 oefening meerdere spiergroepen aanpakt. Komt hij eerst met de reactie "Onzin, dan zou je daarna dus geen oefeningen meer moeten doen?"
Ik ging daar tegenin.. "Nee, maar als je in 1 oefening kunt doen waarmee je 3+ spiergroepen kunt doen, waarom zou je dan eerst appart die spiergroepen pakken met een paar oefeningen, en daarna NOG eens een stel oefeningen".
Antwoordt hij weer "Ja, maar als je squat, dan train je je benen voor 70%, en de rest 30%. Dan heeft dat toch helemaal geen nut?". Ik weer: "Tuurlijk is dat wel goed. Die 30% die je erbij traint, terwijl je dat met andere oefeningen niet doet.."
Komt 'ie weer: "Ik kan het niet geloven". Dus ik probeer het nog 1 keer:
"Waar ligt die stang op?"
-"Nek.."
Nee, je legt het hem op je schouder, dus je spant continu die spier aan
-Hoezo, die stang ligt er toch stil op
*zucht*.. en wat denk je van hoe je rechtop blijft staan.. je spant je buik- en rugspieren aan om in balans te blijven
-Ik geloof echt niet dat het een goede oefening. Ondertussen is er ieman bij komen staan en zegt "Nee, dat is ook niet zo"

Uiteindelijk het gesprek beëindigt met "Je bent bij deze genomineerd voor de domste opmerkingen van het jaar"

mijn zus: " ik wil heel graag afvallen dus ik doe veel hardlopen maar gewichten ga ik totaal niet doen omdat ik niet gespierd wil worden" doelde op proffessional BB'ers.

ik: alsof je zo snel zodanig gespierd wordt, daar trainen mensen aardig wat jaar voor en gebruiken meestal dan ook nog anabolen steroiden.

me zus: "als jij ouder wordt en zou stoppen met trainen dan gaan je spieren hangen en dan worden al je spieren allemaal vet"

ik: zal dat niet met verkeerd eten te maken hebben? dat de spieren verminderen ok wel iets als je stopt met trainen, maar als je goed blijft eten dan wordt dit echt niet zomaar vet.

mijn zus: "neenee spieren worden omgezet in vet als je stopt met trainen valt niets tegen te doen"

zucht..

was ik onlangs aan het T-barren,
komt er iemand naast me staan en hij begint te lachen
en ik vraag waarom lach je ?
het lijkt of je die barbell aan het nken bent :eek:

hoe idioot mensen ook kunnen zijn

was ik onlangs aan het T-barren,
komt er iemand naast me staan en hij begint te lachen
en ik vraag waarom lach je ?
het lijkt of je die barbell aan het nken bent :eek:

hoe idioot mensen ook kunnen zijn

Daar kan ik nog best wel om lachen :D

mijn zus: " ik wil heel graag afvallen dus ik doe veel hardlopen maar gewichten ga ik totaal niet doen omdat ik niet gespierd wil worden" doelde op proffessional BB'ers.

ik: alsof je zo snel zodanig gespierd wordt, daar trainen mensen aardig wat jaar voor en gebruiken meestal dan ook nog anabolen steroiden.

me zus: "als jij ouder wordt en zou stoppen met trainen dan gaan je spieren hangen en dan worden al je spieren allemaal vet"

ik: zal dat niet met verkeerd eten te maken hebben? dat de spieren verminderen ok wel iets als je stopt met trainen, maar als je goed blijft eten dan wordt dit echt niet zomaar vet.

mijn zus: "neenee spieren worden omgezet in vet als je stopt met trainen valt niets tegen te doen"

zucht..

Bij trainen is het precies andersom, zit wel een logica in. :D

Ik train pas een maand... Zegt men moeder opeens: je begint echt een brede borstkas te krijgen, zou je daar wel mee doorgaan????
:rolleyes: mja :p

Hij: dit is misschien een domme vraag, ik wil graag aankomen...
Ik: dat kan absoluut! Meer spek of spieren?
Hij: allebei, maar dat kan natuurlijk niet?
Ik: hoezo niet? gewoon meer eten en goed trainen
Hij: ja ok, maar ik heb al zo weinig vet, en als ik dan ook nog ga traininen (hij wilde al gaan beginnen over vet omzetten in spieren)

... toch jammer - het gesprek begon zo goed...
(en het mooie is: hij is deze week begonnen met Rippetoe & een voedingsschema!)

ach ja, de rest leert hij van zelf wel;)

-Ik geloof echt niet dat het een goede oefening. Ondertussen is er ieman bij komen staan en zegt "Nee, dat is ook niet zo"

Uiteindelijk het gesprek beëindigt met "Je bent bij deze genomineerd voor de domste opmerkingen van het jaar"
Daarvan gaat je bloed toch koken.. wat een debielen.

De squat geen goede oefening... :eek:

''Als je steroïden gebruikt hoef je niet meer te trainen of goed te eten''
''Als je een platte buik wil moet je iedere dag 200 sit ups doen''
''Als je sport moet je geen vet eten''

Laatst in de sportschool vroeg een pubbertje aan mij ''ik train heel hard maar ik kom niet aan, wat doe ik fout?''

ik: Dan eet je te weinig zo simpel is het..
Hij: Neeeuuhhh dat kan nooit zijn, ik eet iedere dag 5 boterhammen en 's a avonds schep ik 2x avond eten op, oja en 's ochtends drink ik nog een glas melk. Nee dat is het niet, ik eet als een beest.
ik: ................................

Nog zo eentje;

Volle vrouw in de sportschool vraagt: ''Jij bent niet naturel meer hé?''
ik: ''jawel ik train helemaal naturel''
volle vrouw: ''maar je drinkt toch een eiwitshake voor de training?''
ik: ''oja ik was vergeten dat eiwitten ook anabole zijn...''
volle vrouw: ''hoe word je gespierd zonder steroïden dan?''
ik: veel eten, zwaar trainen en voldoende rusten.
volle vrouw: *begint te gniffelen* ''van veel eten word je vet''
ik: ''hele diepe zucht..''

Nog 1tje om het af te leren dan;

Ik aan het deadliften, komt er een vrouw die zegt.. denk je echt dat je daar sterk van word? nee, als je sterk wil worden moet je bouwvakker worden die zijn pas gespierd.

Terug
Naar boven