MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Ik ben bezig met barbell rows, komt er een instructeur aangelopen. Na mijn set gaat hij zich eerst voorstellen.. hmm het zal wel

Hij: wat ben je aan het doen
Ik: ik doe barbell rows
Hij: waarom doe je dat, waar is dat voor ?
Ik: daar train ik me rug mee
Hij: waarom train je je rug dan ??? moet dat van de fysio ?
Ik: nee ik wil gewoon een sterke rug
Hij: oh oke en liep snel weg

Wat een niveau toch weer in me gym :roflol:
:p Geniaal.

Maatje van me wil ook beginnen met het kweken van wat spieren.
Dus ik hem uitleggen dat je niet elke dag borst en biceps moet trainen, dat je alles moet trainen en dat je ook je voeding moet aanpassen.. Maargoed, hij begint net en weet het dus veel beter, hij doet nu al 2 weken lang 5 dagen per week borst rug bicep tricep op apparaten.

Heel vermoeiend.

Maatje van me wil ook beginnen met het kweken van wat spieren.
Dus ik hem uitleggen dat je niet elke dag borst en biceps moet trainen, dat je alles moet trainen en dat je ook je voeding moet aanpassen.. Maargoed, hij begint net en weet het dus veel beter, hij doet nu al 2 weken lang 5 dagen per week borst rug bicep tricep op apparaten.

Heel vermoeiend.

fail.
vreemd dat hij niet luistert want jij hebt aardige stats voor een 19 jarige

Hij: waarom squat je zo diep ? doe je dat express ?
Ik: Dat vind ik fijn
Hij: Je weet dat het niet goed is he
IK: oke (oftewel, hou je kop en ga weg want je kunt het nieteens bewijzen)

fail.
vreemd dat hij niet luistert want jij hebt aardige stats voor een 19 jarige

Hij: waarom squat je zo diep ? doe je dat express ?
Ik: Dat vind ik fijn
Hij: Je weet dat het niet goed is he
IK: oke (oftewel, hou je kop en ga weg want je kunt het nieteens bewijzen)

atg squatten is slecht voor je knieen op ten duur.
par sqautten is beter....

Mijn moeder dacht ook altijd dat eiwitshakes iets buitenaards waren en alleen voor freaks die zwaar pumped waren en als je aan die dingen begint nou dan ben je toch wel heeeeeel serieus bezig.... Heb ook nog mensen gehad die wel 3 jaar trainde en bij mij aankwamen met verhalen als ja je hebt vet nodig op je lijf om te groeien want dat vet zet zich om in spieren. hoe dom kun je zijn. Eiwitten/spieren 2 verschillende dingen vriend maarja als ik de dikkerd vertelde over cardio werd ie al groen en toen ik zei 10 minuten werd ie rood en giftig dus laat die dikkerd maar

en omdat ik zelf niks verzinnen kon en jullie gasten gewoon teveel humor hebben. Lach me letterlijk suf hier heb ik maar een citaat uit het wissem topic wat je uitspreekt als wiessem

Cassie:
"Pas je wel op met voeding? Er zijn veel ongezonde manieren: zie al die vreselijke proteinerommel en pillen.."

Wissem:
"Ik ga heus geen pillen slikken, ik wil gewoon nauurlijke spieren "

die zogenaamde bunnysite lijkt me een echte pedotrekpleister

Laatst bewerkt:
Niet dat ik vaak in de gym ben (ben altijd te moe vanwege rugby en ik train thuis wat)
maar ik let wel op mijn voeding, daar krijg ik soms wat kritiek van huisgenotes (gemengd studentenhuis ;))

- Wie eet er nou een halve kilo kwark? daar zit toch extreem veel vet in? (uuhm magere kwark?)
- Als je wilt afvallen zou ik niet zo veel vlees eten als ik jouw was (terwijl ik meestal kip eet)
- Hoezo heb je zo veel vlees ingekocht voor de huishap, daar word ik dik van.

En wat ik ook niet begrijp is dat ze dan ook nog eens vaak dezelfde hoeveelheid avondeten eten als ik, (terwijl ik dat al veel vind) natuurlijk alleen als ze het lekker vinden. En zich dan maar afvragen waarom ze dikker worden..

Sommige mensen denken volgens mij niet echt na over voeding...

"als je veel trained zet je vet om in spieren"

blijft de idiootste

Laatst bewerkt:
Niet dat ik vaak in de gym ben (ben altijd te moe vanwege rugby en ik train thuis wat)
maar ik let wel op mijn voeding, daar krijg ik soms wat kritiek van huisgenotes (gemengd studentenhuis ;))

- Wie eet er nou een halve kilo kwark? daar zit toch extreem veel vet in? (uuhm magere kwark?)
Haha inderdaad iedereen denkt dat. En zelf vruchtenkwark eten omdat ze denken dat er veel fruit inzit :rolleyes:.

"Je moet met de stang niet de grond raken bij het deadliften".

Zo werd me net uitgelegd.

Laatst bewerkt:
Nou die vindt ik nog helemaal zo gek nog niet, zo hou je de spanning op je onderrug.
Is tevens een stuk zwaarder.

Waarom zou een deadlift zo heten?

Terug
Naar boven