AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

dat opscheppen over dat je bodybuild vind ik ook een beetje te.

maar zeggen dat je niet traint om commentaar te voorkomen, eigenlijk schaam je je dus?

Ik schaam me nergens voor, maar ik weet dat ik me enorm ga irriteren aan commentaar zoals; 'met shakes kan ik het ook' omdat het ook gewoon overduidelijk is dat de 'normale' mens allerlei onzin gaat verkopen als smoesjes voor hun eigen luiheid en incompetentie.

Ben ik dan de enige die niet in een gym traint met zo veel idioten?

Mijn broer bleef hier gisteren logeren. Zag hij een pot mass gainer staan: "Zijn dat steroiden?" :p

Ik zeg gewoon dat ik 'fitness', vindt het zelf een afgrijselijk woord(doet me denken aan oude oma's op de hometrainer xD), maar als je zegt dat je aan bodybuilding doet denken ze meteen dat je geen leven meer hebt en aan de steroids zit :D

Ik zeg gewoon dat ik 'fitness', vindt het zelf een afgrijselijk woord(doet me denken aan oude oma's op de hometrainer xD), maar als je zegt dat je aan bodybuilding doet denken ze meteen dat je geen leven meer hebt en aan de steroids zit :D
Same here!

Dit is allemaal zo herkenbaar :p.

Ik ben momenteel op stage en als ik dan lekker op mijn kalkoenfilet en nootjes zit te knabbelen of ik mijn thermoskan met m'n wel verdiende shake opentrek, dan krijg ik ook altijd het domste comentaar. Vooral van 1 collega, die zelf elke week aan een nieuw dieet begint:

Hij: Onzin om elke week te gaan trainen en zo te gaan eten.
Ik: Hoezo? Ik heb plezier aan het trainen, vindt het geweldig om er mee bezig te zijn, mij erin te verdiepen en progressie te zien na al het harde werk dat ik erin heb gestoken. Daarnaast smaakt het eten mij hartstikke goed ;).
Hij: Ach, gewoon 1 keer een spuit erin en dan is het klaar. (vondt zichzelf vet grappig)
Ik: Nou zo makkelijk is het niet. Mocht je aan die "spuiten" beginnen dan ben je echt met 1 keer niet klaar en bovendien houdt het ook niet op met die "spuit", maar je zult alleen nog maar meer op je voeding en je training moeten gaan letten.
Hij: Nee hoor 1x die spuit erin en dan ben je klaar.
Ik: Ok (In gedachten: smerige r*tard :grumble:).. Jij doet veel aan wielrennen toch?
Hij: Ja klopt ik rij 3x per week 40 km
Ik: Waarom spuit jij dan niet wat van die doping rommel? Dan fiets je veel sneller (In gedachten: Ik krijg je wel dikz*k :fu:).. Dan fiets je het in half uur.. 1x een spuit en dan ben je klaar :rolleyes:
Hij: .......

Tijdens een date:

Zij: Ik hou niet van bodybuilders.
Ik: Hoezo niet?
Zij: vind ik vies...
Ik: ..............

Zij: Wat doe jij voor sport? je bent wel groot gebouwd.
Ik: Competitief schaken...
Zij: echt waar?
Ik: nee :) ik doe met gewichten jeweetwel...
Zij: Ow....
Ik: dat is een ander woord voor bodybuilding. :)

Echt man die kop was gewoon priceless. Zelf deed ze overigens niet aan sport, maar wel zeuren dat ze te dik zijn.

Tijdens een date:

Zij: Ik hou niet van bodybuilders.
Ik: Hoezo niet?
Zij: vind ik vies...
Ik: ..............

Zij: Wat doe jij voor sport? je bent wel groot gebouwd.
Ik: Competitief schaken...
Zij: echt waar?
Ik: nee :) ik doe met gewichten jeweetwel...
Zij: Ow....
Ik: dat is een ander woord voor bodybuilding. :)

Echt man die kop was gewoon priceless. Zelf deed ze overigens niet aan sport, maar wel zeuren dat ze te dik zijn.

:roflol:

Zowiezo kan je precies zien welke meiden er wel of niet aan sport doen, 1 blik op de heupen en de hoeveelheid vet dat zich daar bevind verteld je zo of ze aan sport doet of dat ze liever met een burgertje naar Greys anatomy zit te kijken.

mijn tweede (recente) opmerking in deze topic:

Ja jongens, 100 sit-ups per dag en je hebt binnen de kortste keren een sixpack, dat is goed voor je!

Aldus mijn gymleraar

Zowiezo kan je precies zien welke meiden er wel of niet aan sport doen, 1 blik op de heupen en de hoeveelheid vet dat zich daar bevind verteld je zo of ze aan sport doet of dat ze liever met een burgertje naar Greys anatomy zit te kijken.

Hey niks mis met brede heupen man :p! Liever 1 paar fijne heupen en een lekker kont, dan 10 van die magere latjes. Echt wel!

Ik zeg dat ik kracht train, bij fitness denkt iedereen gelijk aan biceps en buikspieren trainen. ze vragen gelijk wat druk je? vroeger was 8x40kg een beetje beschamend maar 5x52.5kg klinkt niet erg slecht.

+1 , altijd fitness of krachttrainen. Bodybuilden heeft gewoon een slechte bijklank. Dan denken ze meteen dat je aan de roids zit en een verschrikkelijk massa monster wil worden.

Ik heb een paar jaar als begeleider gelopen in een sportschool. waar ik regelamtig mee maakte dat nieuwe klanten idd denken dat het "even pompen" is en klaar is kees :D

Eentje die me echt bij blijft is :

Nieuwe klant komt binnen ( 17 jarig jochie )
ik vraag hem zijn doelstelling ,... ( mannetje was schat ik 65kg op 1.85m )
Wil graag "meer spieren" (1),...
Na duidelijk te maken dat er geen bij zullen komen, waren we eruit,.... Hij wilde ( het was januari ) in de zomer net zo iets als mij zijn qua grote, maar eigenlijk nog net een tikkeltje groter.
Ik : sry, ik ben geen chirurg die implantaten zet :D ,.... vervolgens na uit te leggen dat zoiets een langdurig proces was ( dat ik al 12 jaar trainde ) heeft menneer afgehaakt, want hij wilde enkel een zomer kijken of ie meer vrouwen kon krijgen als hij wat groter was.

(klein detail,... ik zat toen zo'n beetje op 106kg / 9,5 - 10%,.... ja dat lukt wel in een half jaar hoor :D )

Ik heb een paar jaar als begeleider gelopen in een sportschool. waar ik regelamtig mee maakte dat nieuwe klanten idd denken dat het "even pompen" is en klaar is kees :D

Eentje die me echt bij blijft is :

Nieuwe klant komt binnen ( 17 jarig jochie )
ik vraag hem zijn doelstelling ,... ( mannetje was schat ik 65kg op 1.85m )
Wil graag "meer spieren" (1),...
Na duidelijk te maken dat er geen bij zullen komen, waren we eruit,.... Hij wilde ( het was januari ) in de zomer net zo iets als mij zijn qua grote, maar eigenlijk nog net een tikkeltje groter.
Ik : sry, ik ben geen chirurg die implantaten zet :D ,.... vervolgens na uit te leggen dat zoiets een langdurig proces was ( dat ik al 12 jaar trainde ) heeft menneer afgehaakt, want hij wilde enkel een zomer kijken of ie meer vrouwen kon krijgen als hij wat groter was.

(klein detail,... ik zat toen zo'n beetje op 106kg / 9,5 - 10%,.... ja dat lukt wel in een half jaar hoor :D )

Alochtoon beginnertje, nog nooit een gewicht vastgehad, komt binnen in de sportschool en ziet proteïne op de toonbank staan en nog alvorens in te schrijven: mijnheer wordt ik daar gespierder van? Ksteek af met...trainen....voeding.... Onderbreekt me: wordt ik snel gespierder van? Ksteek opnieuw af met je hebt proteine nodig...jaren trainen...kilotje sffens....motivatie...Onderbreekt me weer: maare worden mijn spieren daar groter van? Ikke: Ja jongen maar dan heb je zeker 4 potten per dag nodig !:windup: Hij is dan maar vetrokken, dacht zeker dat die potten roids waren of zo.

Daarnet nog :
mijn moeder vraagt een flesje limonade zonder suiker.
ik zeg dat drink je beter niet zo laat op de avond , er zitten redelijk veel koolhydraten in waarop zij antwoord : er zit geen suiker in .
waarop ik antwoord ; nee , maar wel koolhydraten .
dan vraagt mn vader , wat zijn koolhydraten eigenlijk ? zijn dat vetten?
waarop moet mijn moeder antwoord ; nee dat zijn toch eiwitten?

Mijn vader over mijn oom die ook fanatiek traint: "Hij at vroeger 11 rauwe eieren 's ochtends, dat gooide hij bij elkaar in een glas en dronk het dan op, dat kan niet goed zijn"
"Waarom dan niet pap?"
"Dat kan gewoon niet, daar is een mens niet op gemaakt"

Erg duidelijk weer :p

Mijn vader over mijn oom die ook fanatiek traint: "Hij at vroeger 11 rauwe eieren 's ochtends, dat gooide hij bij elkaar in een glas en dronk het dan op, dat kan niet goed zijn"
"Waarom dan niet pap?"
"Dat kan gewoon niet, daar is een mens niet op gemaakt"

Erg duidelijk weer :p

tjah 11 rauwe eiers ik zou het niet in zen plaats willen doen. maar of het selcht is weet ik zo nog niet.

Terug
Naar boven