- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Omdat je hem "dead" houdt NET boven de grond? hihi
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat je hem "dead" houdt NET boven de grond? hihi
omdat je lift vanuit een dood punt. Het zou hetzelfde zijn als je bench beginnen vanop je borst.

omdat je lift vanuit een dood punt. Het zou hetzelfde zijn als je bench beginnen vanop je borst.

Hee man ik speel ook rugby, welke club speel je?Niet dat ik vaak in de gym ben (ben altijd te moe vanwege rugby en ik train thuis wat)
maar ik let wel op mijn voeding, daar krijg ik soms wat kritiek van huisgenotes (gemengd studentenhuis)
- Wie eet er nou een halve kilo kwark? daar zit toch extreem veel vet in? (uuhm magere kwark?)
- Als je wilt afvallen zou ik niet zo veel vlees eten als ik jouw was (terwijl ik meestal kip eet)
- Hoezo heb je zo veel vlees ingekocht voor de huishap, daar word ik dik van.
En wat ik ook niet begrijp is dat ze dan ook nog eens vaak dezelfde hoeveelheid avondeten eten als ik, (terwijl ik dat al veel vind) natuurlijk alleen als ze het lekker vinden. En zich dan maar afvragen waarom ze dikker worden..
Sommige mensen denken volgens mij niet echt na over voeding...