XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

tjah 11 rauwe eiers ik zou het niet in zen plaats willen doen. maar of het selcht is weet ik zo nog niet.

Rauwe eieren kan leiden in het ergste geval tot een voedselvergiftiging.
Daarbij kunnen andere rauwe producten giftig zijn wanneer ze niet verhit worden.

tjah 11 rauwe eiers ik zou het niet in zen plaats willen doen. maar of het selcht is weet ik zo nog niet.

Het is inmiddels 5000x bewijzen dat gekookte eieren meer eiwit oplevert dan rauw.. ;)

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:46 ----------

Ik zeg dat ik kracht train, bij fitness denkt iedereen gelijk aan biceps en buikspieren trainen. ze vragen gelijk wat druk je? vroeger was 8x40kg een beetje beschamend maar 5x52.5kg klinkt niet erg slecht.

Lol dat is alleen maar omdat ze de bench kennen en daar makkelijk op kunnen cheaten, dan krijg ik te horen "ja ik doe 12x70, maar wel een beetje met hulp hoor".. Ja fijn.. Voor hoeveel reps en hoe diep zak je met de bar.. :rolleyes:
Soortvan een kleine k*tturk van 68kg kan bijna evenveel benchen dan mij... :roflol:

Geef toe rauwe eieren eten is wel hardcore.

Geef toe rauwe eieren eten is wel hardcore.

Rauwe eieren drinken deed ik veel in me jeugd toen ik nog fanatiek recreatief Karate en Kickbox deed, en meer doete dan goed voor me was.

Er is maar 1 ding hardcore aan die rauwe eieren en dat is dat het Hardcore goor is, meer niet!!!!

Rauwe eieren drinken deed ik veel in me jeugd toen ik nog fanatiek recreatief Karate en Kickbox deed, en meer doete dan goed voor me was.

Er is maar 1 ding hardcore aan die rauwe eieren en dat is dat het Hardcore goor is, meer niet!!!!

daarom is het Hardcore!

Achja, ik stond toen ook niet graag in zijn schoenen, maar hij is echt zo'n figuur met een hekel aan 'discobodybuilders' zoals hij het noemt (ik noem het superdudes) die gewoon hard traint en zijn kennis op deed bij zijn maten in de sportschool (denk ik), denk niet dat er toen al bewezen was dat er meer eiwit komt uit gekookt, of het was gewoon omdat hij geen zin had om 11 eitjes te koken:rolleyes:

Laatst bewerkt:
En Rocky dan :rolleyes:?

Hij rende van 4 uur 's ochtends totdat de zon opkwam, ongeveer 6 uur 's morgens. Dit deed hij om conditie op te bouwen (uiterst belangrijk bij boksen).
2 uur rennen is onzin.
Sprinten is naar mijn mening veel betere conditie training voor boksen bvb. :rolleyes:

ik denk dat sprintjes etc trekken veel beter is voor de boksconditie. Een bokstraining zelf is toch ook niet 1-2 uur hetzelfde, de trainingen die ik vroeger kreeg waren eerder sprints.
1min uitleg krijgen (rust), 1min techniek oefenen + 15x pompen/situps ofzo + repeat
En zeker de 15-20min opwarming, da was puur HIIT.

Terug
Naar boven