The T one
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 76kg
Een zekere F. Veldeman: "Ik wil terug de sterkste man van België worden!"
wat is daar verstandloos aan? eerder hoogmoedig ofzo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een zekere F. Veldeman: "Ik wil terug de sterkste man van België worden!"
wat is daar verstandloos aan? eerder hoogmoedig ofzo

Betere motivatie dan wat ik paar topics hier onder lees; "Het sneeuwt dus ik ga niet trainen deze week"![]()

Doortastend en zo WAAR.Trainen gaat voor wijven. Dat katachtig tuig heeft toch genoeg tijd om onze levens zuur te maken door hun helse verleidingen en constante gesmeek om aandacht.
En als wij, alfa males, DBB'ers, onze idealen en onze levensdoelen niet laten beinvloeden door onze behoefte aan het verleidelijke vrouwlijkschoon...
VERTEL MIJ AUB HOE EEN PAAR HOOPJES SNEEUW ONS KAN WEERHOUDEN VAN TE GAAN TRAINEN!?!

inderdaad! Dat stomme ecto buschaffeurs en ns medewerkers onder t bed gaan schuilen als er sneeuw uit de lucht valt, betekent alleen dat wij dbb'ers integenstelling tot hun wel ekte manneng zijn.
Trainen gaat voor wijven. Dat katachtig tuig heeft toch genoeg tijd om onze levens zuur te maken door hun helse verleidingen en constante gesmeek om aandacht.
En als wij, alfa males, dbb'ers, onze idealen en onze levensdoelen niet laten beinvloeden door onze behoefte aan het verleidelijke vrouwlijkschoon...
Vertel mij aub hoe een paar hoopjes sneeuw ons kan weerhouden van te gaan trainen!?!
Goeie post, helemaal waarInderdaad! Dat stomme ecto buschaffeurs en NS medewerkers onder t bed gaan schuilen als er sneeuw uit de lucht valt, betekent alleen dat wij DBB'ers integenstelling tot hun wel EKTE MANNENG zijn.
Trainen gaat voor wijven. Dat katachtig tuig heeft toch genoeg tijd om onze levens zuur te maken door hun helse verleidingen en constante gesmeek om aandacht.
En als wij, alfa males, DBB'ers, onze idealen en onze levensdoelen niet laten beinvloeden door onze behoefte aan het verleidelijke vrouwlijkschoon...
VERTEL MIJ AUB HOE EEN PAAR HOOPJES SNEEUW ONS KAN WEERHOUDEN VAN TE GAAN TRAINEN!?!

wat zeik je nou? alsof je dan niet meer kunt trainen

Ik heb heel vaak dat mensen ervan uitgaan dat ik graag zware klusjes of werk doe omdat ik bodybuild. Niet dus.
Of ik zeg dat een brommer ga kopen omdat m'n gym nogal ver weg is en ik het zat ben om steeds te fietsen dan krijg ik te horen: Ja dat vind ik zo tegenstrijdig blablabla.

Dus dan ben je in totaal al 2,5 uur kwijt om alleen te trainen. En ik moet extra veel eten om de verbrande kcals te compenseren 
Ja echt bagger hoor elke dag een half uur met tegenwind naar je gym fietsen en daar moe en verlept aankomen. En m'n nieuwe gym is ruim 3 kwartier fietsenDus dan ben je in totaal al 2,5 uur kwijt om alleen te trainen. En ik moet extra veel eten om de verbrande kcals te compenseren
![]()
Dat is wel aardig veel fietsen. Heen is k*t, omdat je moe bent als je aankomt. Terug is komt omdat je dan helemaal gesloopt bent. Brommer/auto/taxi/bus ftw hahaha
Ik heb heel vaak dat mensen ervan uitgaan dat ik graag zware klusjes of werk doe omdat ik bodybuild. Niet dus.
Of ik zeg dat een brommer ga kopen omdat m'n gym nogal ver weg is en ik het zat ben om steeds te fietsen dan krijg ik te horen: Ja dat vind ik zo tegenstrijdig blablabla.
Ja echt bagger hoor elke dag een half uur met tegenwind naar je gym fietsen en daar moe en verlept aankomen. En m'n nieuwe gym is ruim 3 kwartier fietsenDus dan ben je in totaal al 2,5 uur kwijt om alleen te trainen. En ik moet extra veel eten om de verbrande kcals te compenseren
![]()