XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

inderdaad. dat gejank om die sneeuw word je ook gestoord van.

Inderdaad! Dat stomme ecto buschaffeurs en NS medewerkers onder t bed gaan schuilen als er sneeuw uit de lucht valt, betekent alleen dat wij DBB'ers integenstelling tot hun wel EKTE MANNENG zijn.

Trainen gaat voor wijven. Dat katachtig tuig heeft toch genoeg tijd om onze levens zuur te maken door hun helse verleidingen en constante gesmeek om aandacht. :mad:

En als wij, alfa males, DBB'ers, onze idealen en onze levensdoelen niet laten beinvloeden door onze behoefte aan het verleidelijke vrouwlijkschoon...

VERTEL MIJ AUB HOE EEN PAAR HOOPJES SNEEUW ONS KAN WEERHOUDEN VAN TE GAAN TRAINEN!?!

Trainen gaat voor wijven. Dat katachtig tuig heeft toch genoeg tijd om onze levens zuur te maken door hun helse verleidingen en constante gesmeek om aandacht. :mad:

En als wij, alfa males, DBB'ers, onze idealen en onze levensdoelen niet laten beinvloeden door onze behoefte aan het verleidelijke vrouwlijkschoon...

VERTEL MIJ AUB HOE EEN PAAR HOOPJES SNEEUW ONS KAN WEERHOUDEN VAN TE GAAN TRAINEN!?!
Doortastend en zo WAAR.

Zelfs een beetje filosofisch. :p

Dat beetje sneeuw moet geen probleem zijn lijkt me. Als je daarom niet gaat trainen is het een gebrek aan motivatie.

inderdaad! Dat stomme ecto buschaffeurs en ns medewerkers onder t bed gaan schuilen als er sneeuw uit de lucht valt, betekent alleen dat wij dbb'ers integenstelling tot hun wel ekte manneng zijn.

En als wij, alfa males, dbb'ers, onze idealen en onze levensdoelen niet laten beinvloeden door onze behoefte aan het verleidelijke vrouwlijkschoon...

Vertel mij aub hoe een paar hoopjes sneeuw ons kan weerhouden van te gaan trainen!?!

:) Goeie post, helemaal waar

Inderdaad! Dat stomme ecto buschaffeurs en NS medewerkers onder t bed gaan schuilen als er sneeuw uit de lucht valt, betekent alleen dat wij DBB'ers integenstelling tot hun wel EKTE MANNENG zijn.

True story.:D

dit?

rik1-509x350.jpg

Idd een deuk in je auto is toch geen reden om niet te gaan trainen.

Het zijn geen mannen meer zoals vroeger, toen kroop je gewoon met je been af uit de auto en hinkelde verder naar de fitness :rolleyes:

Ik heb heel vaak dat mensen ervan uitgaan dat ik graag zware klusjes of werk doe omdat ik bodybuild. Niet dus.
Of ik zeg dat een brommer ga kopen omdat m'n gym nogal ver weg is en ik het zat ben om steeds te fietsen dan krijg ik te horen: Ja dat vind ik zo tegenstrijdig blablabla.

Ik heb heel vaak dat mensen ervan uitgaan dat ik graag zware klusjes of werk doe omdat ik bodybuild. Niet dus.
Of ik zeg dat een brommer ga kopen omdat m'n gym nogal ver weg is en ik het zat ben om steeds te fietsen dan krijg ik te horen: Ja dat vind ik zo tegenstrijdig blablabla.

:roflol:

De luie reus uithangen hahah.

:roflol:

De luie reus uithangen hahah.

Ja echt bagger hoor elke dag een half uur met tegenwind naar je gym fietsen en daar moe en verlept aankomen. En m'n nieuwe gym is ruim 3 kwartier fietsen :o Dus dan ben je in totaal al 2,5 uur kwijt om alleen te trainen. En ik moet extra veel eten om de verbrande kcals te compenseren :p

Ja echt bagger hoor elke dag een half uur met tegenwind naar je gym fietsen en daar moe en verlept aankomen. En m'n nieuwe gym is ruim 3 kwartier fietsen :o Dus dan ben je in totaal al 2,5 uur kwijt om alleen te trainen. En ik moet extra veel eten om de verbrande kcals te compenseren :p

Dat is wel aardig veel fietsen. Heen is k*t, omdat je moe bent als je aankomt. Terug is komt omdat je dan helemaal gesloopt bent. Brommer/auto/taxi/bus ftw hahaha

Dat is wel aardig veel fietsen. Heen is k*t, omdat je moe bent als je aankomt. Terug is komt omdat je dan helemaal gesloopt bent. Brommer/auto/taxi/bus ftw hahaha

De terugweg lijkt gek genoeg veel korter en sneller te gaan, maar de heen weg is echt een flinke reis.
Balen dat er geen fatsoenlijke gym in town is.

Kan ik zeker over meepraten, ik moet elke dag 1,5 uur fietsen voor school maarja ze zeggen je bent toch zo sportief ?

Zeker heen ja, ik fiets 25min naar me gym dus valt mee tov. school.

Terug
Naar boven