AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Kan ik zeker over meepraten, ik moet elke dag 1,5 uur fietsen voor school maarja ze zeggen je bent toch zo sportief ?

Zeker heen ja, ik fiets 25min naar me gym dus valt mee tov. school.
t*ring jij fietst veel. 1,5 uur fietsen voor school, dat zou ik er echt niet voor over hebben.

Kan ik zeker over meepraten, ik moet elke dag 1,5 uur fietsen voor school maarja ze zeggen je bent toch zo sportief ?

Zeker heen ja, ik fiets 25min naar me gym dus valt mee tov. school.

1,5 uur.. Zieke shit..
Ik fiets ongeveer 20 mins naar school, naar me gym en naar me werk.. Maar dat vind ik meer dan zat. :roflol:

1,5 uur fietsen?:eek: 30-35km ofzo???

30 km ja :roflol: ach het is me laatste jaar

Ik fietste vroeger ook een uur maar deed maar 16km :roflol:

hahahaha

mijn pa moest toen hij klein was elke dag 4 km stappen naar school en terug op een lege maag. er was meestal geen geld voor eten. int zuiden van pakistan in de hitte... das pas motivatie. al is elke dag fietsen naar school ook niet bepaald prettig

Oké, heb hier al een paar dingen gelezen waarvan ik, als leek, zelfs dacht van "WTF?", maar bij andere dingen heb ik dan toch wel weer mijn vragen ...

1. Ik heb al vaak gehoord dat je vetten kan omzetten in spieren en dan veronderstel ik dat ze bedoelen dat je vet kan verbranden tijdens de training, waardoor je beter kan trainen en energie hebt en zo spieren krijgt, niet?

2. Ik mag inderdaad alles eten zonder vet te worden ... (denk ik). Heb een vetpercentage van minder dan <5%, het minste dat ze ooit hadden gezien in een fitness in Antwerpen en ik eet geen groenten en geen fruit. Ik drink elke dag minstens een liter limonade of Cola en eet 2x per dag koeken, chips, chocola of dergelijke... En nu ik op kot zit, eet ik minstens bijna elke middag kroketten/frieten en 's avonds ga ik ook vaak naar frituur of Mc Donalds of bestel ik een pizza .. Hoe je het ook draait of keert, ik eet erg ongezond en toch blijf ik erg dun en niet vet, bewijs is dat ik mijn buikspieren niet train en toch zie ik ze nog steeds (heel erg licht, maar ze zijn er ..)

Ben ik nu zielig dat ik zo'n dingen zeg? :p

Laatst bewerkt:
Oké, heb hier al een paar dingen gelezen waarvan ik, als leek, zelfs dacht van "WTF?", maar bij andere dingen heb ik dan toch wel weer mijn vragen ...

1. Ik heb al vaak gehoord dat je vetten kan omzetten in spieren en dan veronderstel ik dat ze bedoelen dat je vet kan verbranden tijdens de training, waardoor je beter kan trainen en energie hebt en zo spieren krijgt, niet?

2. Ik mag inderdaad alles eten zonder vet te worden ... (denk ik). Heb een vetpercentage van minder dan <5%, het minste dat ze ooit hadden gezien in een fitness in Antwerpen en ik eet geen groenten en geen fruit. Ik drink elke dag minstens een liter limonade of Cola en eet 2x per dag koeken, chips, chocola of dergelijke... En nu ik op kot zit, eet ik minstens bijna elke middag kroketten/frieten en 's avonds ga ik ook vaak naar frituur of Mc Donalds of bestel ik een pizza .. Hoe je het ook draait of keert, ik eet erg ongezond en toch blijf ik erg dun en niet vet, bewijs is dat ik mijn buikspieren niet train en toch zie ik ze nog steeds (heel erg licht, maar ze zijn er ..)

1. Is een fabeltje, hoe je het ook wendt of keert. Je kan spieren opbouwen en je kan vet verbranden, that's it. Omzetten bestaat dus niet.

2. Als je bij 5 procent je buikspieren lichtjes ziet, is dat toch wel een schande. Ik weet niet wat je verder wil zeggen met je post, of wat de vraag nu is? Maar ik zou eens beginnen met een goed voedingsschema als je ergens wilt komen met bb.

Inderdaad! Dat stomme ecto buschaffeurs en NS medewerkers onder t bed gaan schuilen als er sneeuw uit de lucht valt, betekent alleen dat wij DBB'ers integenstelling tot hun wel EKTE MANNENG zijn.

Trainen gaat voor wijven. Dat katachtig tuig heeft toch genoeg tijd om onze levens zuur te maken door hun helse verleidingen en constante gesmeek om aandacht. :mad:

En als wij, alfa males, DBB'ers, onze idealen en onze levensdoelen niet laten beinvloeden door onze behoefte aan het verleidelijke vrouwlijkschoon...

VERTEL MIJ AUB HOE EEN PAAR HOOPJES SNEEUW ONS KAN WEERHOUDEN VAN TE GAAN TRAINEN!?!

Kerel , ik ken een buschauffeur en die dwarft zowat iedereen in onze gym.

Je hebt ook geen bf van minder dan 5. Dat houd je lichaam niet lang vol en was je allang halfdood.

Klopt idd geen reet van de conclusies die jij trekt.
- dat je op 5% staat is niet waar
- dat je alles kan eten is niet waar zonder vetter, nouja het kan wel maar niet als je veel eet, maakt niet uit of het ongezond is het gaat om de totale aantal kcal.
- 'bewijs' dat je je buikspieren niet traint en zo toch ziet. gast ik train ze ook niet en ik heb een speklaag en toch zie je ze.

Zo'n machine in de fitness, gaf aan dat ik op minder dan 5% sta. Als het volgens jullie niet klopt, schiet mij dan niet af, maar dat stom ding.

Als ik mijn buikspieren niet opspan, zie je ze lichtjes, zie je de vormen. Als ik ze opspan heb ik mooie blokjes.

Man man man, sorry dat ik er niets van afweet en enkel zeg wat ik denk en te horen krijg he! Als ik iets zeg dat niet klopt, wordt ik meteen uitgescholden en afgemaakt, best zielig.

Hetgeen dat ik eet is ongezond, vettig en eet die dingen vaak. Toch was ik vroeger altijd de magerste van mijn klas en zie je bijna mijn ribben. Ik ben nen echte platten, zoals jullie het zouden noemen. Het is nu eenmaal zo, ik weet niet hoe het komt, maar ik mag eten wat ik wil, ik wordt niet vetter, noch wordt ik dikker of kom ik kilo's bij. Geloof het of niet.

Bedankt markhispania3 voor je reactie. Het 2de is niet echt een vraag, gewoon een stelling en die klopt bij mij, denk ik, terwijl jullie zeggen dat het niet kan. Is geen vraag :)

Mja, voedingsschema is iets waar ik aan ga proberen te werken, want dat is volgens mij idd mijn grootste probleem. Bedankt!

Zo'n machine in de fitness, gaf aan dat ik op minder dan 5% sta. Als het volgens jullie niet klopt, schiet mij dan niet af, maar dat stom ding.

Als ik mijn buikspieren niet opspan, zie je ze lichtjes, zie je de vormen. Als ik ze opspan heb ik mooie blokjes.

Man man man, sorry dat ik er niets van afweet en enkel zeg wat ik denk en te horen krijg he! Als ik iets zeg dat niet klopt, wordt ik meteen uitgescholden en afgemaakt, best zielig.

Hetgeen dat ik eet is ongezond, vettig en eet die dingen vaak. Toch was ik vroeger altijd de magerste van mijn klas en zie je bijna mijn ribben. Ik ben nen echte platten, zoals jullie het zouden noemen. Het is nu eenmaal zo, ik weet niet hoe het komt, maar ik mag eten wat ik wil, ik wordt niet vetter, noch wordt ik dikker of kom ik kilo's bij. Geloof het of niet.

Bedankt markhispania3 voor je reactie. Het 2de is niet echt een vraag, gewoon een stelling en die klopt bij mij, denk ik, terwijl jullie zeggen dat het niet kan. Is geen vraag :)

Mja, voedingsschema is iets waar ik aan ga proberen te werken, want dat is volgens mij idd mijn grootste probleem. Bedankt!

Ja die machine is gewoon onnauwkeurig, en ik geloof je best dat je allemaal ongezonde vettige dingen kan eten. Maar ik kan veel meer eten dan jou zonder aan te komen dat weet ik zeker en toch kom ik aan. Voor heel veel gasten is het moeilijk om aan te komen maar niet onmogelijk.

'Die gasten in de gym kunnen dan wel zwaren gewichten tillen, maar het is niet functioneel. Laat ze maar eens een zak cement tillen, dan vallen ze door de mand'

Deze opmerking kreeg ik laatst. Echt een giller.

meestal is het wel zo

BBers zijn misschien niet allemaal even sterk. Maar een beetje powerlifter heeft toch wel een sterke core, benen en armen. Dan moet je toch wel wat cementzakken kunnen sjouwen?

Dat je van krachttraining niet sterker zou worden is sowieso belachelijk.

BBers zijn misschien niet allemaal even sterk. Maar een beetje powerlifter heeft toch wel een sterke core, benen en armen. Dan moet je toch wel wat cementzakken kunnen sjouwen?

Dat je van krachttraining niet sterker zou worden is sowieso belachelijk.

heffen in de bouw kun je niet vergelijken met stabiele baren en machines

er zijn er al veel bescheten teruggekeerd die dachten dat ze wel eens vlug wat zakjes konden verleggen
om dan nog over stellingen en balken te zwijgen

het zijn gewoon appels en peren

Terug
Naar boven