Zo'n machine in de fitness, gaf aan dat ik op minder dan 5% sta. Als het volgens jullie niet klopt, schiet mij dan niet af, maar dat stom ding.
Als ik mijn buikspieren niet opspan, zie je ze lichtjes, zie je de vormen. Als ik ze opspan heb ik mooie blokjes.
Man man man, sorry dat ik er niets van afweet en enkel zeg wat ik denk en te horen krijg he! Als ik iets zeg dat niet klopt, wordt ik meteen uitgescholden en afgemaakt, best zielig.
Hetgeen dat ik eet is ongezond, vettig en eet die dingen vaak. Toch was ik vroeger altijd de magerste van mijn klas en zie je bijna mijn ribben. Ik ben nen echte platten, zoals jullie het zouden noemen. Het is nu eenmaal zo, ik weet niet hoe het komt, maar ik mag eten wat ik wil, ik wordt niet vetter, noch wordt ik dikker of kom ik kilo's bij. Geloof het of niet.
Bedankt markhispania3 voor je reactie. Het 2de is niet echt een vraag, gewoon een stelling en die klopt bij mij, denk ik, terwijl jullie zeggen dat het niet kan. Is geen vraag
Mja, voedingsschema is iets waar ik aan ga proberen te werken, want dat is volgens mij idd mijn grootste probleem. Bedankt!