AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Vandaag kwam er iemand in de gym naar mij en vroeg waarom ik zo vaak melk drink. Hij dacht dat het was om het melkzuur in de spieren tegen te gaan :roflol:

"Van teveel eiwitten ga je dood"
"Je gaat zo rond je 25ste dood als je te weinig vitamine eet"
"Als je wilt afvallen moet je zo min mogelijk eten"
"Deadliften maakt je rug kapot, de naam zegt het al"

En dat zijn dan citaten van mensen van mijn klas, op de HAVO...

Vandaag precies tegenovergestelde, wel leuk om te horen:

(extreem grote bodybuilder)

Hij: Ja wat eet je zoal? (tegen trainer)
Trainer: Ja dit en dat en dit en dat, veel eiwitshakes ook enz.
Hij: Eiwitshakes zijn overrated, je moet kritisch kijken naar je voeding, uit je shakes haal je weinig.

Damn.. Ik kon stond daar toch wel even van te kijken, ik had NOOIT gedacht dat te horen. :p

hij heeft wel gelijk

Ben het ook met hem eens, liever een goeie bord aan kip, rijst en groente dan een whey shake.

:roflol:

Whey is toch ook geen maaltijd vervanger, alle jezus
Gewoon aanvulling van.... Nogal logisch dat die gast dat zegt imo, want het is ook gewoon zo :rolfol:

Deze is bij mij al een paar keer voorgekomen:

- Welke sport doe jij?
Ik: Krachttraining
- Oh dus je bent zeker sterk dan?
Ik: Ja, mijn record met deadlift is 170 kilo, deadlift is een stang met gewicht van de grond optillen.
- En daarna die stang nog boven je hoofd zeker?

:fuu:

Deze is bij mij al een paar keer voorgekomen:

- Welke sport doe jij?
Ik: Krachttraining
- Oh dus je bent zeker sterk dan?
Ik: Ja, mijn record met deadlift is 170 kilo, deadlift is een stang met gewicht van de grond optillen.
- En daarna die stang nog boven je hoofd zeker?

:fuu:
er zijn er die dat kunnen hoor:p

Tja dat is nu eenmaal DE beweging die leken op tv zien, niet vreemd dat ze dat denken, toch? ;)
Natuurlijk altijd wel lullig als je dan moet zeggen "nee gewoon tot aan je middel", ik ken die situatie :p

Een zekere F. Veldeman: "Ik wil terug de sterkste man van België worden!"

Tja dat is nu eenmaal DE beweging die leken op tv zien, niet vreemd dat ze dat denken, toch? ;)
Natuurlijk altijd wel lullig als je dan moet zeggen "nee gewoon tot aan je middel", ik ken die situatie :p
Inderdaad. Het is ook de meest essentiële beweging die je met een zwaar gewicht kan maken. Oprapen en boven je hoofd plaatsen. Mijn advies: als je wil vertellen hoe sterk je bent, zeg dan wat je clean en presst.

niet alleen de citaten zijn hier verstandloos, ook degene die het soms post is grappig

niet alleen de citaten zijn hier verstandloos, ook degene die het soms post is grappig
Zoals deze :roflol:
Daarnet nog :
mijn moeder vraagt een flesje limonade zonder suiker.
ik zeg dat drink je beter niet zo laat op de avond , er zitten redelijk veel koolhydraten in waarop zij antwoord : er zit geen suiker in .
waarop ik antwoord ; nee , maar wel koolhydraten .
dan vraagt mn vader , wat zijn koolhydraten eigenlijk ? zijn dat vetten?
waarop moet mijn moeder antwoord ; nee dat zijn toch eiwitten?

gisteren met iemand aant praten over BB, zegt die opeens zo, ja ik ken iemand die heeft vorig jaar ook een kuur gedaan, die heeft een hele maand creatine gespoten :roflol:

Terug
Naar boven