Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

30 kilo blijft 30 kilo. maar omdat je op een zak cement minder houvast heb zul je meer kracht in je grip moeten stoppen.... maar de bewering dat een BB'er door de mand valt als hij een dagje met cement moet sjouwen gaat wel erg ver. want kracht is kracht en ik ga er vanuit dat de gem. bodybuilder meer kracht heeft dan de gem. bouwvakker... los van de ervaring en techniek die de gem. bouwvakker weer heeft.

Inderdaad een kilo is een kilo, maar 'k denk dat dat maar een beetje te gemakkelijk is.
Simpel voorbeeld: 50 kg doe ik met redelijk gemakkelijk voor tig reps shoulder press. Maar als ik mijn vriendin (ook 50 kg) wil optillen (onder oksels), dus goede 'grip', ter hoogte van borst, gaat dit met moeite 1 keer... Hoe verklaar je dat dan?

Inderdaad een kilo is een kilo, maar 'k denk dat dat maar een beetje te gemakkelijk is.
Simpel voorbeeld: 50 kg doe ik met redelijk gemakkelijk voor tig reps shoulder press. Maar als ik mijn vriendin (ook 50 kg) wil optillen (onder oksels), dus goede 'grip', ter hoogte van borst, gaat dit met moeite 1 keer... Hoe verklaar je dat dan?

zwakkeling zo verklaar ik dat:p

joking hoor! je hebt volkomen gelijk. veel hangt af van de grip dat is eenmaal een feit. een zak cement heeft niet egt een stuk stang dat je kan vatspakken een halter dan weer wel. valt eigelijk niet te vergelijken.

ik heb al gewerkt als verhuizer en daar zie ik sommige skinnies soms gewichten verzetten waarvan ik soms zeg OMG hoe doen die het. maarjah als je de techniek meehebt heb je er meer aan dan brute kracht. en ik spreek uit ervaring!

Vandaag

Ik zat weer is te eten. Gezond jawel. Me zus zat chocolade te pakken en ik lachen en bijdehand doen enzo. Ik zo ja je moet wat vaker op de crosstrainer gaan staan je doet het alleen als er leuke programma's op tv staan, je heb geen discipline.

Opeens

Ja hou je bek joh, jij gaat 3-4x per week sporten en jij wordt alleen maar dikker!

Ik zit in de bulk :fuu:

Vandaag

Ik zat weer is te eten. Gezond jawel. Me zus zat chocolade te pakken en ik lachen en bijdehand doen enzo. Ik zo ja je moet wat vaker op de crosstrainer gaan staan je doet het alleen als er leuke programma's op tv staan, je heb geen discipline.

Opeens

Ja hou je bek joh, jij gaat 3-4x per week sporten en jij wordt alleen maar dikker!

Hahahaha:D

Vandaag

Opeens

mag ik zo eens vragen hoeveel je vet% is gestegen dat ze kan zeggend at je dikker word? en WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFff

Ik heb heel vaak dat mensen ervan uitgaan dat ik graag zware klusjes of werk doe omdat ik bodybuild. Niet dus.
Of ik zeg dat een brommer ga kopen omdat m'n gym nogal ver weg is en ik het zat ben om steeds te fietsen dan krijg ik te horen: Ja dat vind ik zo tegenstrijdig blablabla.

Nou inderdaad, is er iets zwaars nou laat hans het dan maar optillen die traint dus dat vind ie wel leuk... NEE til het gewoon met zn tweeen op ja!

Plaats eens pics van je zus

Nou inderdaad, is er iets zwaars nou laat hans het dan maar optillen die traint dus dat vind ie wel leuk... NEE til het gewoon met zn tweeen op ja!

Ze gaan er ook gewoon vanuit dat je wil laten zien hoe sterk je bent, dat had ik voor ik begon met trainen wel maar nu juist helemaal niet meer..

Maar een zak cement hebben ook allebij een ander zwaartepunt waardoor het tog zwaarder kan zijn.

Maar een zak cement hebben ook allebij een ander zwaartepunt waardoor het tog zwaarder kan zijn.

Zeg mannen, da jullie daarover kunnen twijfelen. Zelfs ik kan een zak cement optillen en ik lig al 9 maanden stil, waarom zou een strongman dat niet kunnen :s

Dat er een verschil is, ga ik niet ontkennen, maar over een zakje van 30kg zal een strongman echt niet struikelen hoor :p

Als het nu zakjes waren van 100 à 150kg, dan zou de strongman er mss wel moeilijkheden mee hebben, al denk ik niet dat een bouwvakker dat wel kan dragen :p

Haha ja het is natuurlijk wel een extreem voorbeeld maar het gaat om het principe tog:P

Zandzakken van 100kg zijn leuk trainingsmateriaal :)

Laatst bewerkt:
ik zei een keer tegen iemand dat ik niet een beetje gespierd wou worden maar echt een beer.
Zei hij lachend: zoals van die bouwvakkers?

wtf bouwvakkers :o?

Terug
Naar boven