jams
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 108kg
Beer= Mega behaard, Dik, lomp.
De conclusie bouwvakker, lijkt me hier dus wel op z'n plaats.
owned

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Inderdaad een kilo is een kilo, maar 'k denk dat dat maar een beetje te gemakkelijk is.
Simpel voorbeeld: 50 kg doe ik met redelijk gemakkelijk voor tig reps shoulder press. Maar als ik mijn vriendin (ook 50 kg) wil optillen (onder oksels), dus goede 'grip', ter hoogte van borst, gaat dit met moeite 1 keer... Hoe verklaar je dat dan?

het ging dacht ik over bodybuilders en niet over strongman
cement is trouwens lang 50 kilo geweest
en nee de helft van de dbb tienertjes kan dit niet fatsoenlijk optillen
sommige mss eentje maar om een volledige pallet te lossen zullen ze te kort komen
volgens mij lachte hij je gewoon uit in je gezicht zonder dat je het doorhad![]()

Ik:"Ja ik zit nu momenteel in de bulk, en ik geloof dat ik tegen de zomer aan ga cutten'
Hij:'Dat is slecht man! Je moet gewoon blijven doortrainen in de zomer!'
Ik:"Uhh, cutten is niet hetzelfde als stoppen met trainen he.."
Hij:"Ow "

say what? ik heb 3 jaar geleden hele dagen paletten cement moeten laden en lossen en toen trainde ik niet eens...het ging dacht ik over bodybuilders en niet over strongman
cement is trouwens lang 50 kilo geweest
en nee de helft van de dbb tienertjes kan dit niet fatsoenlijk optillen
sommige mss eentje maar om een volledige pallet te lossen zullen ze te kort komen
Redelijk belachelijk van u dat je er over opschept dat je aan BB doet. Jij zit op DBB dus jij kent die termen. Hou er rekening mee dat het andere mensen soms geen **** boeit, en als je dan toch er iets over wil zeggen, gebruik dan termen die ze kennen, of leg uit waarover je het hebt. Ipv ze uit te lachen dat ze het niet begrijpen
Eerder verstandloos van u, niet van hem.
say what? ik heb 3 jaar geleden hele dagen paletten cement moeten laden en lossen en toen trainde ik niet eens...
Inderdaad, het is helemaal niet belachelijk dat een leek er van uit gaat dat 'cutten' stoppen betekend. Je had hem ook even verdere uitleg kunnen geven in plaats van misplaatst elitair te gaan zitten doen.
---------- Toegevoegd om 13:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:02 ----------
Steek ze in je reet man die cementzakken of begin een topic over het optillen van cementzakken.

steek ze maar mooi in je eigen reet als je het toch zo leuk vindInderdaad, het is helemaal niet belachelijk dat een leek er van uit gaat dat 'cutten' stoppen betekend. Je had hem ook even verdere uitleg kunnen geven in plaats van misplaatst elitair te gaan zitten doen.
---------- Toegevoegd om 13:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:02 ----------
Steek ze in je reet man die cementzakken of begin een topic over het optillen van cementzakken.
say what? ik heb 3 jaar geleden hele dagen paletten cement moeten laden en lossen en toen trainde ik niet eens...

lol

Redelijk belachelijk van u dat je er over opschept dat je aan BB doet. Jij zit op DBB dus jij kent die termen. Hou er rekening mee dat het andere mensen soms geen **** boeit, en als je dan toch er iets over wil zeggen, gebruik dan termen die ze kennen, of leg uit waarover je het hebt. Ipv ze uit te lachen dat ze het niet begrijpen
Eerder verstandloos van u, niet van hem.