AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Ik heb een keer een gozer mee laten trainen met benen en rug, hij trainde al 10 jaar ofzo. Is ergens eind 20 en weegt nog steeds weinig, al is hij ook erg kort.

Zijn reactie na de training was, ... ALS JE ZO DOOR GAAT GA JE KAPOT MAN... dit is echt niet normaal om zo te trainen!! Waarop mijn reactie was, juist maar.. .ik ben nu wel sterker dan jou en jij traint 5 keer zo lang als mij.

Ik heb een keer een gozer mee laten trainen met benen en rug, hij trainde al 10 jaar ofzo. Is ergens eind 20 en weegt nog steeds weinig, al is hij ook erg kort.

Zijn reactie na de training was, ... ALS JE ZO DOOR GAAT GA JE KAPOT MAN... dit is echt niet normaal om zo te trainen!! Waarop mijn reactie was, juist maar.. .ik ben nu wel sterker dan jou en jij traint 5 keer zo lang als mij.

aanleg???

het ging dacht ik over bodybuilders en niet over strongman

cement is trouwens lang 50 kilo geweest

en nee de helft van de dbb tienertjes kan dit niet fatsoenlijk optillen
sommige mss eentje maar om een volledige pallet te lossen zullen ze te kort komen
Kinderarbeid is al lang verboden.

Sorry dat ik er alsnog op terug moest komen :(

Waarom posten zoveel "volwassenen" in de tienersectie (13-19jr)?

:D

Omdat er 16 jaar verschil zit tussen 19 en 35+.

Ik ben ook een ecto van 104kg..Ja..Echt waar.. Ahh nevermind.. :(

Een maatje van me traint zijn benen op maandag.

Met als Reden:
ja ik moet zware lichamelijke arbeid doen op zaterdag en wil normaal naar de stad kunnen

Vandaag weer 1 , gast die ik ken kwam naar mij toe': ''Zo je hebt wel dikke onderarmen , drink je shakes? '' Ikke trots : ja . Hij: Dat is ongezond man, onnatuurlijk enzo. Ik: Nee hoor is gewoon eiwitten uit voeding maar dan geconcentreerd ,dat is juist onbewerkt en natuurlijke eiwit. Hij: Klopt , maar het is kunstmatig geproduceerd , ik wil daar niet aan beginnen (wtf?) .
Ik: Goede voeding is veel belangrijker begin daar maar aan, shake neem ik alleen na de training :rolleyes: .
En hij ging weer gauw met zijn standaard oefening :D .

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

Een maatje van me traint zijn benen op maandag.

Met als Reden:
ja ik moet zware lichamelijke arbeid doen op zaterdag en wil normaal naar de stad kunnen

Ja dat kan toch, hij traint zijn benen ieder geval ;) .

hij zeurt dat hij anders niet normaal kan lopen

heb jij nog nooit spierpijn gehad de dagen na benentraining?
ik anders wel en dan kan ik goed begrijpen dat hij voor het weekend zijn benen wil sparen als hij dan moet gaan werken...

Terug
Naar boven