XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Soms krijg je wel eens opmerkingen van;
te veel spierpijn is niet goed voor je
''je eet veels te veel''
''je traint te veel''
''creatine is anabool''
''eiwitten pas als je 18 ben''
''ze pompe maar wat'''
''ja dat ken ik ook met een paar spuiten''

Wie hoort dit ook dagelijks ?:mad:

EN weet misschien nog stommere uitspraken die sommige mensen doen:D

ik hoor dit elke week... vooral ''je traint te veel''

bij kleinste beetje spier ontwikkeling.

Ow die zit weer aan de anabolen!
Je kan niet echt groot worden zonder anabolen!

Ik ga opnieuw kuren.
Killerbee

Ik werk bij vitamins & more in rotterdam,

Ik hoor zooo veel mensen die voorbij lopen zeggen:

"kijk hier verkopen ze anabolen!" (vaak loop ik dan naar buiten en ga ik het gesprek aan, als je niet weet waar je over praat moet je gewoon je bek houden :rolleyes:)

of ze zien in de etalage een dvd van coleman of levrone op staan, en zeggen dan: "kijk schat, als je hier zo'n pot haalt je ook zo groot!"

of "anabolen zijn opgeblazen nep spieren.. allemaal vocht"

Pffffffffffff hahahaha wat ben ik blij dat ik geen magere simpele doorsnee burger ben :D

Laatst bewerkt:
Mn pa gaf me een mooie. Ik moet niet meer trainen want ik ben al zo groot... (Ben inderdaad bijna 1.90, maar hij zal mn buik wel bedoelen? :roflol: ). En ik mag whey van mn pa gebruiken als ik voor hem ook een shake maak. Kwam laatst terug van mn gym, sleept hij zichzelf net zn bed uit wil ie ook een shake :headbang:

dat is toch veel mooier wel die lelijke tatoos wegdoen http://cinematicallycorrect.files.wordpress.com/2009/08/brad_pitt_shirtless_1_.jpg

Niet opgeblazen, geen aas gebruikt , mooi vetpercentage , atletisch , zo ziet een sportman eruit alhoewel dit nu een filmacteur is , is toch mooier dan die opgeblazen steroiden guys die geen conditie hebben , geen uithouding , geen 100 m kunnen sprinten of zwemmen , wees eens eerlijk.... wielrenners zien er ook zo uit .....zie cancelara, tomboonen etc.....

En wat waarom zou ik niet op een bb forum mogen zijn , ik train 16 a 20 h fietraining per week en doe daarop 4x 1.30h training met gewichten en ik denk dat ik zwaarder train dan die opgeblazen mannen meer intensiteit(neem bijna geen rustpauze tss de verschillende oefeningen) meer reps en duw ook 120kg bp 1x met mijn 69kg gewicht dus shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh .....btw geef me wat stromba of deca etc en ik sta gelijk op 80 kg vervrij met armen van 45 cm in 6 maand maar welke idioot maakt nu zijn eigen lichaam kapot met die rotzooi en dan kleine ballen hebben ook nog......forgit it
...en dat gewoon op DBB!

Mn pa gaf me een mooie. Ik moet niet meer trainen want ik ben al zo groot... (Ben inderdaad bijna 1.90, maar hij zal mn buik wel bedoelen? :roflol: ). En ik mag whey van mn pa gebruiken als ik voor hem ook een shake maak. Kwam laatst terug van mn gym, sleept hij zichzelf net zn bed uit wil ie ook een shake :headbang:

Kwam hij ALLEEN uit zijn bed? ;)

das niet verstandloos das gewoon hilarisch hahahaha

en das de ergste die ik ooit heb gehoord:s

Ik las net op youtube een reactie bij een filmpje. Iemand daar die zei dat mensen die Creatine en Protine(eiwitten) nemen dat die fake muscles hebben xD. Dat is pas verstandloos!

'ja pas maar op dat je gewicht niet te veel stijgt anders moet je echt eens aan afvallen gaan denken'.

Ik werk bij vitamins & more in rotterdam,

Ik hoor zooo veel mensen die voorbij lopen zeggen:

"kijk hier verkopen ze anabolen!" (vaak loop ik dan naar buiten en ga ik het gesprek aan, als je niet weet waar je over praat moet je gewoon je bek houden :rolleyes:)

of ze zien in de etalage een dvd van coleman of levrone op staan, en zeggen dan: "kijk schat, als je hier zo'n pot haalt je ook zo groot!"

of "anabolen zijn opgeblazen nep spieren.. allemaal vocht"

Pffffffffffff hahahaha wat ben ik blij dat ik geen magere simpele doorsnee burger ben :D

Stoere jonge

vind mijn moeder ook.
dat me buik en kont te dik worden.
maar me kont groeit als kool van het squatten :P

verder ben ik ook nog een ecto van 84kg

Yep ik zit inmiddels op de 75.9Kg :) Bij 1.79 of 1.80

Nogsteeds super ecto imo.

Me borstkas blijft klein :(

Yep ik zit inmiddels op de 75.9Kg :) Bij 1.79 of 1.80

Nogsteeds super ecto imo.

Me borstkas blijft klein :(

/care aan die borst
zolang je maar brutale benen, rug en schouders hebt. dan vind ik het wel best :D
borst groeit toch niet (bij mij ook het geval)

ecto = kleine borst.... imo

Terug
Naar boven