dat is toch veel mooier wel die lelijke tatoos wegdoen
http://cinematicallycorrect.files.wordpress.com/2009/08/brad_pitt_shirtless_1_.jpg
Niet opgeblazen, geen aas gebruikt , mooi vetpercentage , atletisch , zo ziet een sportman eruit alhoewel dit nu een filmacteur is , is toch mooier dan die opgeblazen steroiden guys die geen conditie hebben , geen uithouding , geen 100 m kunnen sprinten of zwemmen , wees eens eerlijk.... wielrenners zien er ook zo uit .....zie cancelara, tomboonen etc.....
En wat waarom zou ik niet op een bb forum mogen zijn , ik train 16 a 20 h fietraining per week en doe daarop 4x 1.30h training met gewichten en ik denk dat ik zwaarder train dan die opgeblazen mannen meer intensiteit(neem bijna geen rustpauze tss de verschillende oefeningen) meer reps en duw ook 120kg bp 1x met mijn 69kg gewicht dus shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh .....btw
geef me wat stromba of deca etc en ik sta gelijk op 80 kg vervrij met armen van 45 cm in 6 maand maar welke idioot maakt nu zijn eigen lichaam kapot met die rotzooi en dan kleine ballen hebben ook nog......forgit it