XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Zout houdt vocht vast, dus als jij dan veel zout en vocht binnenkrijgt ga je meer vocht vasthouden uiteraard. Dit betekent natuurlijk niet dat je opeens 3kg spier erbij krijgt, maar gewoon vocht. Dus die kerel heeft "in principe" gelijk, maar als ik 10kg poep eet kom ik ook 10kg aan, maar dan heb ik nog steeds evenveel spieren en waarschijnlijk ook 'n ziekte :(

Maw, hij drinkt veel water. Water dat normaal terug uit je lichaam gaat, maar omdat hij veel zout eet, blijft het in zijn lichaam, MAAR dit vocht zijn geen spieren, dus eigenlijk heeft het geen nut ofwat?

Want toen ik mijn voedingsschema wou opstellen, vroeg ik of ik gezouten nootjes mocht eten, maar het moesten ongezouten zijn, dus ik veronderstel dat het zout dat water gaat ophouden, niet helpt ... ?

Maw, hij drinkt veel water. Water dat normaal terug uit je lichaam gaat, maar omdat hij veel zout eet, blijft het in zijn lichaam, MAAR dit vocht zijn geen spieren, dus eigenlijk heeft het geen nut ofwat?

Want toen ik mijn voedingsschema wou opstellen, vroeg ik of ik gezouten nootjes mocht eten, maar het moesten ongezouten zijn, dus ik veronderstel dat het zout dat water gaat ophouden, niet helpt ... ?

Vocht zit er niet mooi uit net als vet dus ik zou ook niet weten waarom je het zou willen.

Vocht ophouden kan wel eens leuk zijn, om massiever te ogen en meer te wegen. Bepaalde AAS zorgen voor meer vocht, wat zo ook wel zijn voordelen zal hebben. Vergeet ook niet dat spieren voor een groot deel uit vocht+suiker bestaan (om het simpel voor te stellen).

Vocht ophouden kan wel eens leuk zijn, om massiever te ogen en meer te wegen. Bepaalde AAS zorgen voor meer vocht, wat zo ook wel zijn voordelen zal hebben. Vergeet ook niet dat spieren voor een groot deel uit vocht+suiker bestaan (om het simpel voor te stellen).

Mja, zout is lekker, dus dat is wel een voordeel, maar ik wil spieren en geen zoutwater in mijn lichaam :D

"Nee, dat is het probleem vooral, boterhammen geven een heel opgeblazen gevoel.. en brood dat echt gezond is is echt heel vies, zelfs met kippewit blijft dat te droog, en dat word je ook echt kotsbeu.. daarom dat ik smorgens brinta eet met proteineshake,
daarna op boterhammen met 2 of 300 gram hamburgers van puur rundsvlees, (
daarna weightgainer of iets anders met veel koolhydraten
dan trainen (op de bus naar de gym meestal nog 2 bananen)
erna een shake dat noemt mega grow voor de juiste snelle suikers
15 min later beetje weight gainer met proteineshake
dan thuis het avondmaal met minstens 200gr vlees
weightgainer voor slapen en klaar

vaak maak ik ook omeletten met 12 eiwitten en 3eigelen en 400gr kip om die in 2 of 3 keer op te eten met brood"

Reactie van een kerel met een ZALIG lichaam.

Probleem is dat ik hier heb gelezen dat weightgainers en die "shit", moeten TOEGEVOEGD worden aan je maaltijden en niet als VERVANGERS moeten dienen. Wie is er nu verstandloos? (Aangezien de kerel dat dit voedingsschema gebruikt, echt wel schoon lichaam heeft!)

Ik snap uw blok tekst niet goed, aangezien die niet zo heel duidelijk is wie wat zegt, want er zit weinig structuur in:o
En wat is uw vraag eigenlijk? Of waar zit de verstandloze opmerking? :p

Helder, de gozer eet op- of net boven onderhoud. Gebruikt de gainers dus ipv maaltijden.

Ik snap uw blok tekst niet goed, aangezien die niet zo heel duidelijk is wie wat zegt, want er zit weinig structuur in:o
En wat is uw vraag eigenlijk? Of waar zit de verstandloze opmerking? :p

Kerel A: Zalig lichaam, maar gebruikt weightgainers ipv maaltijden

Kerel B: Weightgainers enkel gebruiken als toevoeging, maar niet eten ipv de maaltijden.

Wie is de verstandloze?

Kerel B: Weightgainers enkel gebruiken als toevoeging, maar niet eten ipv de maaltijden.

Wie is de verstandloze?

Maakt niet uit toch... Voedingsstoffen = voedingsstoffen.
Als de ene liever steak met frieten eet en de andere een shake drinkt, maakt niet uit wat ze liefst doen toch?
Ik geef de voorkeur aan 'gewoon' voedsel, en heel af en toe eens een shake als toevoeging. Wat je wel moet weten is dat die shakes speciaal gemaakt zijn voor aanvulling op je voeding, dus ze bevatten alle juiste eiwtten etc die je nodig hebt om spieren op te bouwen... Worden ook wel sneller opgenomen dan vast voedsel. Your choice.

Wie is de verstandloze?

Je lijkt in de war. Van weightgainers zelf ga je niet bijkomen. Het is gewoon een snelle manier van een maaltijd te bereiden, maar laat die naam je niet beinvloeden. Het blijft gewoon een maaltijd met normale calorieen. Het blijft draaien om je BMR en dus de caloriebalans.

Dus op zich kan ik gewoon weightgainer of iets nemen, als ik even geen tijd heb om eten te maken of te kopen en probleem is opgelost? :)

Redelijk belachelijk van u dat je er over opschept dat je aan BB doet. Jij zit op DBB dus jij kent die termen. Hou er rekening mee dat het andere mensen soms geen **** boeit, en als je dan toch er iets over wil zeggen, gebruik dan termen die ze kennen, of leg uit waarover je het hebt. Ipv ze uit te lachen dat ze het niet begrijpen:rolleyes:

Eerder verstandloos van u, niet van hem.

Hij vertelde me dat hij terug begon met 'bodybuilden'(ja dat zei hij echt, dus ik ging er van uit dat hij die termen wel kende ;)) en vroeg hoe het bij mij ging.
En ik ga zoals veel mensen hier zouden doen, niet het hele gesprek neerzetten. ;) Eerst nadenken voor je post.

Laatst bewerkt:
Hij vertelde me dat hij terug begon met 'bodybuilden'(ja dat zei hij echt, dus ik ging er van uit dat hij die termen wel kende ;)) en vroeg hoe het bij mij ging.
Ik ga niet het hele gesprek hier zetten. ;) Eerst nadenken voor je post.

Jij hebt precies wel een dag of 3 moeten nadenken ja om op mijn post te reageren :p

Terug
Naar boven