Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Maar waarom "smelten die spieren dan weg"? Ik veronderstel dat het lichaam ze afbreekt, maar waarom zou dat nodig zijn. Eiwitten tekort? Wat als je voeding optimaal is? (Ik weet het antwoord zelf niet)
Je lichaam gaat geen onnodige Kcal verspillen aan spieren die bijna tot helemaal niks doen daarom zullen je spieren afnemen als je een lange tijd niet trained. Ook al is je voeding optimaal.

Maar waarom "smelten die spieren dan weg"? Ik veronderstel dat het lichaam ze afbreekt, maar waarom zou dat nodig zijn. Eiwitten tekort? Wat als je voeding optimaal is? (Ik weet het antwoord zelf niet)

Als je nog steeds voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt, daar durf ik me niet met zekerheid over uitspreken... Maar imo gaat het lichaam dus geen voedingsstoffen verspillen aan spieren die toch niet hard gebruikt worden, en zullen de voedingsstoffen eerder opgeslagen worden als vet?
Not sure though, just a theory.

spiermassa kost energie om te onderhouden. Eiwittekort/kcal tekort kan je al snel oplopen als je je er niet mee bezig houd. Bijv. 3 maaltijden per dag etc. Als je echt veel spiermassa hebt door trainen en je gebruikt het niet word het ook afgebroken. veel spiermassa is een overbodige luxe waar je lichaam afstand van doet zo snel het daar de kans toekrijgt eigenlijk. In principe is heel veel spiermassa hebben geen normale lichaamsstate om het zo maar te zeggen. Maar als je gemiddeld spier hebt en niet traint blijven je spieren zichzelf niet opeten.

Laatst bewerkt:
sry dat is een domme vraag:s je weet tog zelf dat dit NIET te onderbouwen valt.:p een compleet achterlijke uitleg zal ie mss wel hebben.

Nee dat komt omdat de meeste dieren niet gespierd zijn. Dus hoe kan je er ooit gespierd van worden???

Nee dat komt omdat de meeste dieren niet gespierd zijn. Dus hoe kan je er ooit gespierd van worden???

heb jij een koe wel al is van dichtbij gezien? zit tog vol met vlees/spieren

een koe eet gras maar zit tog vol met spieren:s ooit al een stier gezien? er zijn er waarvan ik egt zeg wow die zitten aan de hormonen en die eet ook enkel gras(en mss hormenen ja)

of was je sarcastisch?

koeien missen dan ook een gen waardoor ze genetisch al gespierder zijn...

heb jij een koe wel al is van dichtbij gezien? zit tog vol met vlees/spieren

een koe eet gras maar zit tog vol met spieren:s ooit al een stier gezien? er zijn er waarvan ik egt zeg wow die zitten aan de hormonen en die eet ook enkel gras(en mss hormenen ja)

of was je sarcastisch?

lol wat denk je ? :P
Eiwit is eiwit. Zolang je alle aminozuren maar binnen krijgt van een goede kwaliteit

Laatst bewerkt:
:rolleyes:

ooit gehoord van The Belgian Blue?

En ik heb een chromosoom teveel, betekent dit dat ik dan ook gespierd ben?:cool:

Mwa waarschijnlijk heb je dan gewoon het syndroom van Down.
Een chromosoom is wel giga-verschillend van een gen.

En ik snap je point niet :D

@gerre: Ik snap dat je door genetische mutaties je koeien kan op****en, maar jij sprak over een 'gen te kort' en daar geloofde ik precies niet in. Maar ok, cava!

Laatst bewerkt:
Het is dan wel geen citaat, maar ik zag net in de sportschool een kerel die zeker 45 minuten buikspieren aan het trainen was. Hij was er al toen ik kwam en was nog steeds bezig toen ik weg ging. Wat een ****ing idioot!

Mwa waarschijnlijk heb je dan gewoon het syndroom van Down.
Een chromosoom is wel giga-verschillend van een gen.

En ik snap je point niet :D

@gerre: Ik snap dat je door genetische mutaties je koeien kan op****en, maar jij sprak over een 'gen te kort' en daar geloofde ik precies niet in. Maar ok, cava!
weet niet of ze het echt missen, er scheelt in ieder geval iets aan bij The Belgian Blue Bull, ze zien er namenlijk ALLEMAAL zo uit:

belgian_blue_bull_exhibiting_double_muscling_phenominon.jpg

Terug
Naar boven