Sannoow
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 5%
Nee hoeveel weegt 1% vet was de vraag.hoeveel weegt een kg vet was dus de vraag?? :s:s:s wtf duuuddee
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee hoeveel weegt 1% vet was de vraag.hoeveel weegt een kg vet was dus de vraag?? :s:s:s wtf duuuddee
ligt aan de persoon waarbij je gaat meten..
als je bij iemand gaat meten die 100 kg weegt. tja dat kan je hopelijk ook wel zelf invullen!

Leerkracht natuurwetenschappen tegen klasgenoot:
"Ja maar je moet oppassen met zo lui te zijn, straks kan je niet meer lopen! Wist je wel dat spieren na een week al wegsmelten als je ze niet gebruikt!'
Ja wat zeg je daarop...
!Leerkracht natuurwetenschappen tegen klasgenoot:
"Ja maar je moet oppassen met zo lui te zijn, straks kan je niet meer lopen! Wist je wel dat spieren na een week al wegsmelten als je ze niet gebruikt!'
Ja wat zeg je daarop...
Ik zeg erop dat het waar is!
Enkel smelten ze niet maar ja.. dat zal die leerkracht ook niet letterlijk bedoelen.
Leerkracht natuurwetenschappen tegen klasgenoot:
Ja wat zeg je daarop...

dat heeft meer te maken met zwaartekracht dan met spierverlies...dat was wrs zo niet bedoelt, eerder om die leerling wat te motiveren.
astronauten die lang inde lucht zijn verliezen tog ook massal spieren. als zij terug op aarde komen moeten ze soms ook worden gedragen![]()
Dit noem ik verstandloos xDdat was wrs zo niet bedoelt, eerder om die leerling wat te motiveren.
astronauten die lang inde lucht zijn verliezen tog ook massal spieren. als zij terug op aarde komen moeten ze soms ook worden gedragen![]()
M'n ma heeft wel eens speciaal voor mij eierkoeken gekocht, omdat ze dacht dat er veel eiwit in zit![]()
Ik zeg erop dat het waar is!
Enkel smelten ze niet maar ja.. dat zal die leerkracht ook niet letterlijk bedoelen.