AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

ligt aan de persoon waarbij je gaat meten..

als je bij iemand gaat meten die 100 kg weegt. tja dat kan je hopelijk ook wel zelf invullen!

Hahah ja dat snap ik ook wel!:p
Maar Yaman vroeg wat de vraag was die iemand stelde. :p

Leerkracht natuurwetenschappen tegen klasgenoot:
"Ja maar je moet oppassen met zo lui te zijn, straks kan je niet meer lopen! Wist je wel dat spieren na een week al wegsmelten als je ze niet gebruikt!'

Ja wat zeg je daarop...

Ik zou om een nieuwe leerkracht vragen.

"Ja maar je moet oppassen met zo lui te zijn, straks kan je niet meer lopen! Wist je wel dat spieren na een week al wegsmelten als je ze niet gebruikt!'

Ja wat zeg je daarop...

Ik zou over zijn gezicht heen poepen.

Ik zou recht in zijn gezicht gaan huilen.

Seriously.

Argh wat erg. Die gasten zouden eens les moeten nemen!

Ja wat zeg je daarop...

Ik zeg erop dat het waar is!
Enkel smelten ze niet maar ja.. dat zal die leerkracht ook niet letterlijk bedoelen.

Enkel smelten ze niet maar ja.. dat zal die leerkracht ook niet letterlijk bedoelen.

Versta ook niet echt waarom er zo hard op die leerkracht gekakt wordt.
Als hij een of andere wetenschappelijke uitleg gaat geven (wat hij waarschijnlijk wel kan) duurt het te lang + verstaat 9/10 van de klas het toch niet. Dus verwoordt hij het gewoon op die manier, zodat iedereen direct snapt wat de essentie van het verhaal is: geen gebruik van spieren -> krachtverlies en verlies van overtollige spiermassa. Het lichaam gaat geen voedingsstoffen verspillen aan spiermassa die toch niet gebruikt wordt.

''Zo jij hebt deze vakantie niets gedaan zeker'' kijkend naar me armen.

Behoorlijk verstandloos imo :$

Ja wat zeg je daarop...

dat was wrs zo niet bedoelt, eerder om die leerling wat te motiveren.
astronauten die lang inde lucht zijn verliezen tog ook massal spieren. als zij terug op aarde komen moeten ze soms ook worden gedragen:p

astronauten die lang inde lucht zijn verliezen tog ook massal spieren. als zij terug op aarde komen moeten ze soms ook worden gedragen:p
dat heeft meer te maken met zwaartekracht dan met spierverlies...

Dit noem ik verstandloos xD

M'n ma heeft wel eens speciaal voor mij eierkoeken gekocht, omdat ze dacht dat er veel eiwit in zit :roflol:

Ik geef ze wel gelijk dat je spieren kunnen verzwakken als je heel lang niks ermee doet, maar ze gaf als voorbeeld een weekje -_-

Terug
Naar boven