XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Een kennis van me sprak over één van zn beste vrienden dat heel breed is. Waarvan ik weet dat hij steroids gebruikt. Hij zegt over de persoon in kwestie dat hij anabolen heeft gebruikt. Waarop ik antwoord dat steroiden inderdaad voor goede progressie zorgen ed. Vervolgens zegt hij, ja maar steroiden zijn nog iets anders dan anabolen :mad: Ik zei dat steroiden en anabolen hetzelfde zijn en hij was er van overtuigd dat het iets verschillend was. Ik ben er niet verder op ingegaan want anders zou ik beginnen wenen zijn.

Een kennis van me sprak over één van zn beste vrienden dat heel breed is. Waarvan ik weet dat hij steroids gebruikt. Hij zegt over de persoon in kwestie dat hij anabolen heeft gebruikt. Waarop ik antwoord dat steroiden inderdaad voor goede progressie zorgen ed. Vervolgens zegt hij, ja maar steroiden zijn nog iets anders dan anabolen :mad: Ik zei dat steroiden en anabolen hetzelfde zijn en hij was er van overtuigd dat het iets verschillend was. Ik ben er niet verder op ingegaan want anders zou ik beginnen wenen zijn.

volgens mij is anabolen een gebruikelijk naam voor mensen die 0 verstand hebben van BB... als iets anabool is dan is het (kort door de bocht) spieropbouwend. (androgen) anabolen steroiden is de juiste naam. zo ver mijn kennis reikt. misschien post ik nu wel iets verstandsloos :D

De naam dat gebruikt wordt is androgene anabole steroiden. Ik weet dat wat die persoon wou naar verwijzen steroiden waren, en toch bleef hij overtuigend beweren dat er een verschil was tussen anabolen steroiden.

is dit allemaal niet waar, djeezes ik moet helemaal opnieuw beginnen zo blijkt :(

:D

Eierkoeken zijn de shit.
Lang geleden dat ik ze kocht

Ik zeg tegen een vriend van me, dat zo'n andere jongen sterker is dan hem (die andere jongen doet immers bijna dubbele met benchpress). Komt hij met het argument: hij fitnesst ook al 8 maanden.

Ik zeg tegen een vriend van me, dat zo'n andere jongen sterker is dan hem (die andere jongen doet immers bijna dubbele met benchpress). Komt hij met het argument: hij fitnesst ook al 8 maanden.

Das een beetje het tegenovergestelde van down-to-earth? :D:D:D

ja, en?

of jouw vriend moest al langer trainen :p?

Mn pa kan dr wat van:

Pa: Je moet eigenlijk niks meer eten na 20:00 hoor.
Ik: Nee, maar als je een beetje snel spiermassa wil kweken moet je drvoor zorgen dat je de hele dag door eiwitten binnenkrijgt, nu mn shake voor de snelle en straks kwark ofzo voor de langzame.
Pa: Nou, ik weet niet of dat zo waar is hoor...
:rolleyes:

Vandaag in de gym ook een mooie van twee gasten die naast me aan het trainen waren:
Nee man, je bent niet te dik. Je t**ten zijn dikker dan je buik, dan ben je niet te dik.

Zal ik tegen mn oma zeggen :cool:

Mn pa kan dr wat van:

Pa: Je moet eigenlijk niks meer eten na 20:00 hoor.
Ik: Nee, maar als je een beetje snel spiermassa wil kweken moet je drvoor zorgen dat je de hele dag door eiwitten binnenkrijgt, nu mn shake voor de snelle en straks kwark ofzo voor de langzame.
Pa: Nou, ik weet niet of dat zo waar is hoor...
:rolleyes:

Vandaag in de gym ook een mooie van twee gasten die naast me aan het trainen waren:
Nee man, je bent niet te dik. Je t**ten zijn dikker dan je buik, dan ben je niet te dik.

Zal ik tegen mn oma zeggen :cool:

Je pa heeft deels gelijk. In de avond kan je beter koolhydraten vermijden. :p
Maar eiwitten is niet zo erg.

:roflol: @ onderste, dat zijn gewoon 2 gays. :p

---------- Toegevoegd om 23:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:54 ----------

Standaard reactie van mensen die dat soort argumenten zouden gebruiken.

Ook altijd leuk is "vroeger deed ik..".. "Nu ik weer terug ben begonnen doe ik stukken minder dan toen..". :orly:

Versta ook niet echt waarom er zo hard op die leerkracht gekakt wordt.
Als hij een of andere wetenschappelijke uitleg gaat geven (wat hij waarschijnlijk wel kan) duurt het te lang + verstaat 9/10 van de klas het toch niet. Dus verwoordt hij het gewoon op die manier, zodat iedereen direct snapt wat de essentie van het verhaal is: geen gebruik van spieren -> krachtverlies en verlies van overtollige spiermassa. Het lichaam gaat geen voedingsstoffen verspillen aan spiermassa die toch niet gebruikt wordt.
Maar waarom "smelten die spieren dan weg"? Ik veronderstel dat het lichaam ze afbreekt, maar waarom zou dat nodig zijn. Eiwitten tekort? Wat als je voeding optimaal is? (Ik weet het antwoord zelf niet)

"Gewoon wat met halters trainen (curlen) is beter dan al dat bankdrukken enzo"
"Als je fietst hoef je je benen niet te trainen"

Terug
Naar boven