MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Het is dan wel geen citaat, maar ik zag net in de sportschool een kerel die zeker 45 minuten buikspieren aan het trainen was. Hij was er al toen ik kwam en was nog steeds bezig toen ik weg ging. Wat een ****ing idioot!

Krijg je blokjuhs van.

Het is dan wel geen citaat, maar ik zag net in de sportschool een kerel die zeker 45 minuten buikspieren aan het trainen was. Hij was er al toen ik kwam en was nog steeds bezig toen ik weg ging. Wat een ****ing idioot!

Lol ik zie ook meestal een oude vrouw triceps (why? ???) trainen 4 life. Ik kom binnen en ze doet triceps, ik ga naar buiten na 1,5 uur en ze is nog steeds als een gek bezig met triceps. :roflol:

Tijdens bankdrukken komt er een oude vent naar me toe:
Hij zegt ja je 2 armen zijn niet even sterk, dus moet je aan de ene kant minder gewicht hangen dan aan de andere kant...

Heb ook maar niet gereageerd...

Tijdens bankdrukken komt er een oude vent naar me toe:
Hij zegt ja je 2 armen zijn niet even sterk, dus moet je aan de ene kant minder gewicht hangen dan aan de andere kant...

Heb ook maar niet gereageerd...

Gewoon luisteren naar die oude vent, ok :)?

"Hij gebruikt geen anabolen, anders zou die wel van die ballen in z'n nek hebben he, iedereen die anabolen gebruikt krijgt dan van die ballen weet je".

Het ergst is, de persoon die dat zei is groter dan ik :o

"Hij gebruikt geen anabolen, anders zou die wel van die ballen in z'n nek hebben he, iedereen die anabolen gebruikt krijgt dan van die ballen weet je".

Het ergst is, de persoon die dat zei is groter dan ik :o
Ik ken het probleem. Bij ons in de gym loopt zo`n kereltje (traint enkel upperbody, maar opvallend veel rug en borst) en zei laatst: "Ik ga vanaf nu tot aan de zomervakantie 5 dagen per week sporten.. Dan moet ik er toch wel als een kast bijlopen in de zomer!".. Ik heb dan zoiets van gast, je weet vast niet dat je veel rust nodig hebt om te groeien.. maar z`n fysiek is 2 keer zo bruut dan die van mij..

Reactie van een andere gozer, daarop: "Ga je dan zonder zooi trainen?"
Dus ik dacht meteen, aaaah.. anabolen!
Waarop die kerel antwoord: "Nee, wel aan de zooi. Creatine en shakes maat"

En van de week zat er zo'n hongerneger van 60kg het squatrek bezet te houden door ontiegelijk veel setjes MP te doen, met alleen de stang... :o **** wat was ik kwaad toen.

En van de week zat er zo'n hongerneger van 60kg het squatrek bezet te houden door ontiegelijk veel setjes MP te doen, met alleen de stang... :o **** wat was ik kwaad toen.

Ja vorige vrijdag hield iemand de legpress een half uur bezet. Er hing 30 kg aan. Maar het maakt niet uit hoeveel kg eraan hangt. Ik verwacht gewoon dat je je ding doet en dan wegstapt van die oefening. Maar praatjes en praatjes tussendoor de sets.. komaan gast

Dippen met extra gewicht = rug kapot maken.
1 minuut geleden opgetekend door mijn ouders toen ik vroeg als ik een dipbelt mag kopen :fuu:

weet niet of ze het echt missen, er scheelt in ieder geval iets aan bij The Belgian Blue Bull, ze zien er namenlijk ALLEMAAL zo uit:

belgian_blue_bull_exhibiting_double_muscling_phenominon.jpg

Hoelang zou je daar niet van kunnen eten zeg in je eentje :p

"dat kan ik nog niet" ?
Je weet niet hoe het moet? Hebt geen eigen rekening?

Snap niet hoe een 19 jarige niet zelf iets op internet zou kunnen kopen.

"dat kan ik nog niet" ?
Je weet niet hoe het moet? Hebt geen eigen rekening?

Snap niet hoe een 19 jarige niet zelf iets op internet zou kunnen kopen.
Hou ik me nog niet mee bezig, kerel. Ik ben nog belange niet van plan om hier te vertrekken ;)

Terug
Naar boven