XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

'Ik kan 200 kg legpress dus als ik zou squatten zou ik ook 200 kg kunnen squatten'

"as ge oefeningen doet moet ge elke keer andere doen, das echt superbelangerijk anders gaat ge nie vooruit gaan..."

Had gisteren zo een hoop servies op kapaza gezet.
Ging het normaal wegsmijten, ik dacht ik geef het gratis weg, dan kunnen ze het komen ophalen en moet ik er niet voor rijden.

Advertentie zegt : Gratis servies.

Krijg ik een mail : Ik bied er €7,5 euro voor.

Haha! Dan ga je rap uit oefeningen zijn en heel creatief mogen zijn.
Beter verander je van oefeningen als je op een plateau komt te zitten.
Maar elke tricep dag een andere tricep oefening, beetje belachelijk dont ya think.
Of als ik 1x gebencht heb mag ik niet meer benchen of ik boek geen vooruitgang! suure :p

Ging het normaal wegsmijten, ik dacht ik geef het gratis weg, dan kunnen ze het komen ophalen en moet ik er niet voor rijden.

:roflol:

Als je het echt kwijt wil, moet je het aan scouts/chiro/ksa oid geven.

Als je het echt kwijt wil, moet je het aan scouts/chiro/ksa oid geven.

Nee hoor dit was het makkelijkste.

Jammer dat ik het al iemand eerder beloofd had anders had ik er nog aan verdiend.

Gisterenavond opgezet en had deze morgend al reactie wanneer ze kunnen komen halen.

Voor dingen van enkele euro's vind ik het gewoon de moeite niet om er geld voor te vragen, maak ik liever de mensen gewoon er blij mee.

Slechts zeer ten dele. Als hij dat stellig beweert dan is het wel een domme opmerking.

Haha! Dan ga je rap uit oefeningen zijn en heel creatief mogen zijn.
Beter verander je van oefeningen als je op een plateau komt te zitten.
Maar elke tricep dag een andere tricep oefening, beetje belachelijk dont ya think.
Of als ik 1x gebencht heb mag ik niet meer benchen of ik boek geen vooruitgang! suure :p
Of je ziet dat ik aan het trollen ben xD

Zucht.

'dat gewicht dat je door die poeders (complex carb gainer en whey protein) krijgt is nepgewicht'

ik heb het getest en ze hebben gelijk, mijn weegschaal gaf x kilo echt gewicht en y kilo nepgewicht aan :( :(

kennis: van jezelf erg gespierd zijn is veel mooier dan dat je ze getraind hebt!

'Is creatine ook al als injectable te doen ??'

Deze maakte mn dag toch wel weer helemaal goed.

Er zit zo'n iets dikkere jongen op school en hij speelt in een band, dat soort type. En dat maakt ie van die opmerkingen van ''jij zit op dutchbodybuilding.com of hoe was het ook alweer en je slikt pillen enz. van die opmerkingen echt irritant. En hij is zoo dom dat ik elke keer moet uitleggen dat het eiwit shakes zijn... En van die opmerkingen ''jij wil zo worden als hem hè en dan laat ie een bodybuilder zien'' moet me elke keer weer inhouden als hij dat soort dingen zegt.

Terug
Naar boven