AndroidHealthClinic

Clenbuterol van GS; toch maar wel??

bigtony

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
In tegenstelling tot wat het icoontje voor de post zou doen vermoeden (whehehehe); mijn complimenten aan de makers van GS clen. t*ring wat een spul.

Ik moest gisterenavond werken en ik had slechts 1 tab gepakt voordat ik begon. Yohohoo, dat heb ik geweten. Ik kon bijna niemand meer recht in het gezicht kijken vanwege mijn trillende kop. Op mijn rug stond bijna continu zweet....

Kortom: Goed spul mensen!!:D :D

Laatst bewerkt:
same experience here.. je zou bijna denken dat er wat anders in zit ;)

wacht maar s tot je in week 2 aan de 5 tabs zit:D:o...

dan lig ik echt met stampmuziek midden in de nacht naar het plafond te staren

Werkt goed alleen vind het wel k*t gedoseert op 50mcg 20 mcg tabs of vloeibare is toch makkelijker met doseren vind ik. Want het verschil van 100 naar 150 vind ik wel erg groot!

5 tabs ? ben je niet helemaal lekker 3 is meer dan genoeg???

RobertHosper zei:
wacht maar s tot je in week 2 aan de 5 tabs zit:D:o...

:eek:

Dat meen je toch niet serieus??? Als je lang genoeg met clen bezig voel je nix meer omdat je verzadigt bent maar goed voor je hart is anders...

Xtreme_BODY zei:
:eek:

Dat meen je toch niet serieus??? Als je lang genoeg met clen bezig voel je nix meer omdat je verzadigt bent maar goed voor je hart is anders...

dacht dat het maximaal werkzame stof bijn 180 mcg lag? nahja...die laatste 20 mcg kon dr ook nog wel bij..kwas me pillensnijder kwijt:o

eeehm..Xtreme Body..ik was wel serieus:o

RobertHosper zei:
dacht dat het maximaal werkzame stof bijn 180 mcg lag? nahja...die laatste 20 mcg kon dr ook nog wel bij..kwas me pillensnijder kwijt:o

eeehm..Xtreme Body..ik was wel serieus:o

Dat je wil afvallen snap ik maar deze manier ga je echt kapot mischien niet nu maar het gebeurt wel. 150mcg is al heeelveel. Dat je afvallen wil kan ik best begrijpen maar onthoud dat clen je stofwisseling maar een paar % verhoogt! Ik zou toch eens ernstig naar je dieet/traning/cardio gaan kijken als je zo extreem bezig gaat.

En max dosis? Over het algemeen word een hoeveelheid van tussen de 100/140mcg genomen..

hier is mijn clenschema:
dag 1:0,025mcg
dag 2:0,05mcg
dag3
dag4
dag5:0,05mcg
dag6:0,75mcg
dag7
dag8
dag9:0,75mcg
dag10:0,1 mcg
dag11
dag12:0,125mcg
dag13
dag14:0,15mcg
dag15
dag16
dag17:0,175mcg
dag18:0,200mcg

drna 3weken van de clen af:)

idd 3 x 50 mcg is dus 150 mcg dus genoeg.... en wat bedoel je met maximal werkzame stof?

Doe gewoon 2 weken opbouwen naar 3 tabs en dan 2 weken kappen.....

Xtreme_BODY zei:
Dat je wil afvallen snap ik maar deze manier ga je echt kapot mischien niet nu maar het gebeurt wel. 150mcg is al heeelveel. Dat je afvallen wil kan ik best begrijpen maar onthoud dat clen je stofwisseling maar een paar % verhoogt! Ik zou toch eens ernstig naar je dieet/traning/cardio gaan kijken als je zo extreem bezig gaat.

En max dosis? Over het algemeen word een hoeveelheid van tussen de 100/140mcg genomen..

ok...miscchien dat dat de reden was van me trombose? ik had in me 3weken "off" ook 3weken lang ephedrine gebruikt...omdat ik dat ooit gelezen had op www.bodybuilding.com...12weken lang verhoogde bloeddruk leidde volgens mij naar trombose:o...nadeel alleen: ik reageer niet meer op efi..waarschijnlijk dat ik immuun ben geworden

dat schema kreeg ik van me begeleider...werkte prima...tot de trombose:(

Wie begeleid je? kom namelijk ook uit dat k*t dorp... maar die vent is niet helmaal lekker 3 is echt de max.... je kan het wel langer gebruiken in combi met (weet ff niet meer hoe het heet) maar dat is ook niet aan te raden....

red zei:
Wie begeleid je? kom namelijk ook uit dat k*t dorp... maar die vent is niet helmaal lekker 3 is echt de max.... je kan het wel langer gebruiken in combi met (weet ff niet meer hoe het heet) maar dat is ook niet aan te raden....
T-3 misschien?dat is een schildklierhormoon..denk niet dat je dat bedoelt.
me begeleider?eeeh, ik weet niet of ik dat hier mag posten maar hij heb zelf wedstrijden gedraaid...dus ging er van uit dattet wel snor zat...ik weet wel..volgende keer ga ik niet meer zo hoog:Dna 150 mcg voelde ik nix meer:o

RobertHosper zei:
ok...miscchien dat dat de reden was van me trombose? ik had in me 3weken "off" ook 3weken lang ephedrine gebruikt...omdat ik dat ooit gelezen had op www.bodybuilding.com...12weken lang verhoogde bloeddruk leidde volgens mij naar trombose:o...nadeel alleen: ik reageer niet meer op efi..waarschijnlijk dat ik immuun ben geworden

dat schema kreeg ik van me begeleider...werkte prima...tot de trombose:(

Je had het net nog over 5 tabs en in bovenstaande schema staat tot 4 tabs..
En gelijk efedrine naar de clen nemen heeft niet veel nut clen werkt voornamelijk op beta2 dus door het clen gebruik regaaert die bijna niet meer. Als je dan eferdine gaat nemen wat ook op de beta 2 werkt.. Dan is het logisch dat het niet meer werkt.

Therotisch zou je ketotifen kunnen gebruiken om langer gebruik te kunnen maken van beta stimulanten maar naar eigen ervaring heb ik het id dat het weinig helpt.

Efedrine is ook niet echt een middel wat super veel vet verbrand. Maar meer om de eetlust te remmen of je ff een boost te geven tijdens het trainen als je laag in koolydraten zit.

red zei:
ketotifen ofzo?

RobertHosper zei:
T-3 misschien?dat is een schildklierhormoon..denk niet dat je dat bedoelt.
me begeleider?eeeh, ik weet niet of ik dat hier mag posten maar hij heb zelf wedstrijden gedraaid...dus ging er van uit dattet wel snor zat...ik weet wel..volgende keer ga ik niet meer zo hoog:Dna 150 mcg voelde ik nix meer:o

Dat zeg ik als je 3 week clen dan 3 week efe dan 3 week clen gebruikt voel je ook nix meer :rolleyes:

En t3 zou ik helemaal niet doen als je tenminste nog enigsinds je spieren wil behouden! Vooral als je al zo extreem doet met clen zou je beter naar je voeding/training moeten kijken inplaats van naar ''andere'' middeltjes.

Grootste nadeel van t3 gebruik is je breekt heelveels spiermassa af, en als je stopt is je eigen producktie tijdelijk zo laag dat je heeeeeelsnel alle vet weer trug hebt. Vooral als je slechte zelf beheersing hebt en dat heb je wel naar zo lang cutten.

Xtreme_BODY zei:
Je had het net nog over 5 tabs en in bovenstaande schema staat tot 4 tabs..
En gelijk efedrine naar de clen nemen heeft niet veel nut clen werkt voornamelijk op beta2 dus door het clen gebruik regaaert die bijna niet meer. Als je dan eferdine gaat nemen wat ook op de beta 2 werkt.. Dan is het logisch dat het niet meer werkt.

Therotisch zou je ketotifen kunnen gebruiken om langer gebruik te kunnen maken van beta stimulanten maar naar eigen ervaring heb ik het id dat het weinig helpt.

Efedrine is ook niet echt een middel wat super veel vet verbrand. Maar meer om de eetlust te remmen of je ff een boost te geven tijdens het trainen als je laag in koolydraten zit.

ik dacht dat ephedrine zich aan andere receptoren bond...geen beta 2 dus...dus clen hecht zich aan dezelfde receptoren? vandaar dus..:( op die site werd er gezegd dat je het het beste kon combineren met een ECA stack...Ephedrine, Caffeine, Aspirine...maar omdat ik die niet voor handen had nam ik maar Super stackers van Cobeco:o...nu ik er op terug kijk lijkt het meer op een mislukt scheikunde expiriment:o...gelukkig dat ik nu veeeeel mer geleerd heb:D

Ketotifen gebruiken overwoog ik ook nog toen..maar kwas al lang blij met 2-3weken rust:)

Xtreme_BODY zei:
Dat zeg ik als je 3 week clen dan 3 week efe dan 3 week clen gebruikt voel je ook nix meer :rolleyes:

En t3 zou ik helemaal niet doen als je tenminste nog enigsinds je spieren wil behouden! Vooral als je al zo extreem doet met clen zou je beter naar je voeding/training moeten kijken inplaats van naar ''andere'' middeltjes.

Grootste nadeel van t3 gebruik is je breekt heelveels spiermassa af, en als je stopt is je eigen producktie tijdelijk zo laag dat je heeeeeelsnel alle vet weer trug hebt. Vooral als je slechte zelf beheersing hebt en dat heb je wel naar zo lang cutten.

voeding was niets mis mee..kheb m zelfs door een sportarts laten checken...die had alleen 20 gr meer onverzadigd vet toegevoegd...cardio deed ik 6x per week...45 minuten lang...pas met clen werd ik eindelijk zichtbaar droger...dat laatste beetje ephedrine deed alleen niet veel...door bijna 3jaar veelvuldig gebruik ben ik inmiddels immuun geworden voor alles wat zich aan beta 2 receptoren hecht tenzij het hoge doseringen zijn:o

ik voel er nu niet veel meer van...na 5-6caps efi alleen wat opgefokter en wakkerder...that's all.

Terug
Naar boven