XXL Nutrition

Clenbuterol van GS; toch maar wel??

RobertHosper zei:
voeding was niets mis mee..kheb m zelfs door een sportarts laten checken...die had alleen 20 gr meer onverzadigd vet toegevoegd...cardio deed ik 6x per week...45 minuten lang...pas met clen werd ik eindelijk zichtbaar droger...dat laatste beetje ephedrine deed alleen niet veel...door bijna 3jaar veelvuldig gebruik ben ik inmiddels immuun geworden voor alles wat zich aan beta 2 receptoren hecht tenzij het hoge doseringen zijn:o

ik voel er nu niet veel meer van...na 5-6caps efi alleen wat opgefokter en wakkerder...that's all.

Krijg nou de t*ring als ik 2 tabs efedrine te gelijk neem begin ik bijne te hyper ventileren kan me niet eens voorstellen om 5 a 6 te nemen :S

Als ik jouw was je zegt dat je al 3 jaar met afvallen bezig bent dat betekend dus dat je echt een stofwisseling hebt van nix meer. Zou als ik jouw was ff met alle cardio kappen voor een maandje wel gewoon lekker zwaar blijven trainen en tijdelijk een aantal weken even wat meer gaan eten zodat je stofwisseling weer wat omhoog gaat.

En zou als ik jouw was eens wat gaan lezen over carb cyclen (blijf je stofwisseling hoger en kan je nog enigsinds normaal functioneren) dat ga ik de volgende cut ook proberen.

Xtreme_BODY zei:
Krijg nou de t*ring als ik 2 tabs efedrine te gelijk neem begin ik bijne te hyper ventileren kan me niet eens voorstellen om 5 a 6 te nemen :S

Als ik jouw was je zegt dat je al 3 jaar met afvallen bezig bent dat betekend dus dat je echt een stofwisseling hebt van nix meer. Zou als ik jouw was ff met alle cardio kappen voor een maandje wel gewoon lekker zwaar blijven trainen en tijdelijk een aantal weken even wat meer gaan eten zodat je stofwisseling weer wat omhoog gaat.

En zou als ik jouw was eens wat gaan lezen over carb cyclen (blijf je stofwisseling hoger en kan je nog enigsinds normaal functioneren) dat ga ik de volgende cut ook proberen.
3JAAR???:eek::scratch: nee hoor, niet 3jaar cutten hoor;)...sinds februari na me kuurtje alleen hoor. kwas altijd redelijk droog.rond de 13-15%...alleen om een of andere gekke reden mislukte het cutten steeds.:(

ik heb sinds september BFFM in huis en heeeel veel dr van geleerd, ook bij het Haags Medisch Centrum heb ik me helemaal laten checken door de sportarts. nieren, lever, schildklier,testestoron, alles...volges hem werkt alles picobello!ik vroeg naar me tri-glyceridenwaardes...of me schildklier op het randje zat...volgens hem niet..keruig in orde!

wel heb ik nu even 4weken geen cardio gedaan omdat ik volgens de doc te katabool bezig was:o...3dagen low carb en 4e dag onderhoudsniveau.

volgende week na de wok ga ik weer beginnen met cardio.

Voorzichtig zijn met die spullen, het zijn geen smarties!:D

werkt idd goed..maar ik krijg er onwijze uitslag van op mn lijf..met ventolase etc nergens last van..???

dus t is goed spul :D

wil t voor de zomer gaan gebruiken waarschijnlijk.

maarja mn planningen worden wel vaker omgegooit :D:D:D

rtodeep zei:
dus t is goed spul :D

wil t voor de zomer gaan gebruiken waarschijnlijk.

maarja mn planningen worden wel vaker omgegooit :D:D:D
idd lekker spul hoor!maar pas op he Remco?;) je hebt gezien wat er bij mij gebeurde:D

ja robert maar je moet ook niet het hele potje opvreten he :D

is clen in combinatie of alleen te vinden in jullie cutting schema:D .

bigtony zei:
In tegenstelling tot wat het icoontje voor de post zou doen vermoeden (whehehehe); mijn complimenten aan de makers van GS clen. t*ring wat een spul.

Ik zit er nu even aan om na mijn korte kuurtje door te kunnen eten op “kuurniveau”. En, nee, niet voor het veronderstelde anti-katabole effect (voor het geval hier een Big’r surft), want dat is idd nog niet aangetoond; tenminste in mensen. Alhoewel er trouwens wel vermoedens zijn……

:D :D

bigtony zei:
Ik moest gisterenavond werken en ik had slechts 1 tab gepakt voordat ik begon. Yohohoo, dat heb ik geweten. Ik kon bijna niemand meer recht in het gezicht kijken vanwege mijn trillende kop. Op mijn rug stond bijna continu zweet....

Kortom: Goed spul mensen!!:D :D

Ondanks dat meerderen hier weten dat ik totaal niet reageerde op meerdere GS produkten, doet hun clen het bij mij ook inderdaad.

gisteren weer 100 tabs:) lekka lekka:D

Terug
Naar boven