XXL Nutrition

Clenbuterol

Bezoekers in dit topic

Dus hoe meer test hoe minder buikvet je op kunt slaan?
Dus 2gram test zou je geen buikvet bijkomen? Brb
 
Tuurlijk ligt het niet enkel en alleen aan het testosteron, maar het heeft er wel veel mee te maken. Ik eet altijd gevarieerd, dwz vis, vlees, veggie, veel groentes, weinig vettigheid en ook niet overdreven in carbs (aardappelen bitter weinig, vooral rijst en volkoren pasta). Verder is mijn overschot ook niet opgebouwd op 1 jaar tijd natuurlijk. Alcohol zal ook wel een groot deel van mijn vetoverschot veroorzaakt hebben, wat ik nu ook beperk.

Ik denk dat het eerder een samenloop van diverse factoren is, vandaar dat de opmerking "vreet minder" niet het enige antwoord is.

Gisteren die eerste spuit sustanon gehad maar vandaag niet echt een energieoverschot hoor. Misschien heeft het even zijn tijd nodig?


Dat kan wel enkele weken duren voordat je verschil merkte. Ik had het met test-e pas na vier weken dat ik zombie modus af was en de vogeltjes weer gingen fluiten
 
JelleO
Ik denk dat je iets te enthousiast bent met betrekking tot de verwachte energieboost, de kans is groot dat je jezelf van zo een eerste inject juist een beetje moe gaat voelen. :-)
Twee euro per inject vind ik een mooie prijs, heb je nog opgelet hoeveel ml je geïnjecteerd hebt gekregen?

1x 250mg.
Donderdag eerste spuit gehad, ik voel me "normaal" terwijl voordien nogal dikwijls eens slap.

Na maand 5 dien ik bloed te laten controleren om te zien of ze de inspuiting elke 2 weken zullen geven dan wel driewekelijks.
 
je mag de endocrinoloog wel niet tegenspreken!!!!

Inderdaad beter niet tegenspreken.
Wat wel duidelijk is voor mij nu, is dat alles nu in balans is en dat het afvallen enkel nog maar een kwestie van intake kcall is.
 
Laatst bewerkt:
Ondertussen 6 maanden verder, waarvan 4 maand met injecties Sustanon.
Heb mijn vet gisteren laten meten en sta op 12,8%. Ik kom van spierloos à 98kg naar 91 kg met 12,8%
Ik kon het eigenlijk bijna niet geloven want heb nog steeds een beetje buikvet. Motivatie is echter groter dan ooit om ook dat laatste beetje weg te krijgen.
Wat ik wel kan zeggen - on topic - is dat Clenbuterol rotzooi is.
Wat mij goed geholpen heeft, is uiteraard de testosteron.
 
Back
Naar boven