XXL Nutrition

Clenbuterol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kijk, dan kan je net zo goed gewoon niets zeggen.
Je vindt het onzin omdat.....?

Ik vind het geen onzin en best wel mogelijk omdat verhoogde cortisolwaardes door aanhoudende stress zorgen voor bijnieruitputting wat op zich dan ook weer zorgt voor verlaagde testosteron, met alle gevolgen van dien. Als je hierover dan wat verder gaat lezen, kom je vanzelf bij conclusies als:
-lastiger om af te vallen
- extra buikvet
- ...

Dus ik vind de piste van low carb zeker het proberen waard en hou jullie op de hoogte.

Het leuke aan een forum is dat meerdere mensen kunnen bijdragen aan eenzelfde onderwerp en hun ervaringen delen. Aan je stats te zien heb jij heel wat ervaring. Dan is het ook leuk als je vanuit die positie je mening verder onderbouwt zodat wij "leken" er iets van opsteken :)

Niet iedereen is hetzelfde natuurlijk. Maar ik persoonlijk ben even ver geraakt met cutten door een "standaard" dieet 2gr per bla bla dan met een low carb dieet.
 
Net even overlegd met endocrinoloog. Alle waardes zijn eigenlijk goed (cortisol, t3, t4,...) behalve testosteron.
Dus eerst spuit sustanon gehad. Kostte me 2 euro.
Volgens haar zal er zeker een verschil zijn in de manier waarop men lichaam vetten zal afbreken. En heeft het tekort doorheen de jaren ervoor gezorgd dat ik makkelijker buikvet heb opgeslagen.
Ik hoop vooral op een energieboost de komende dagen :)
 
Net even overlegd met endocrinoloog. Alle waardes zijn eigenlijk goed (cortisol, t3, t4,...) behalve testosteron.
Dus eerst spuit sustanon gehad. Kostte me 2 euro.
Volgens haar zal er zeker een verschil zijn in de manier waarop men lichaam vetten zal afbreken. En heeft het tekort doorheen de jaren ervoor gezorgd dat ik makkelijker buikvet heb opgeslagen.
Ik hoop vooral op een energieboost de komende dagen :)

verwacht er maar niet te veel van.
 
Misschien dat ik door een slechte balans in mijn hormonenhuishouding mijn energie iet uit carbs haal maar die opsla in mijn reserves...

Je kunt niks opslaan, aangezien je in een tekort zit en er dus niks op te slaan valt. Zou het je verder niet aanraden, omdat je het leven daarmee onnodig lastig maakt.
 

Denk niet dat zn vet er ineens gaat afsmelten.
Heb het niet over het feit dat hij zich mss beter gaat voelen als zn test waardes normaal gaan zijn ipv te laag.
 
Denk niet dat zn vet er ineens gaat afsmelten.
Heb het niet over het feit dat hij zich mss beter gaat voelen als zn test waardes normaal gaan zijn ipv te laag.
Een endocrinoloog tegenspreken en vervolgens je argumentatie inleiden met: "denk" vind ik best apart.
 
Een endocrinoloog tegenspreken en vervolgens je argumentatie inleiden met: "denk" vind ik best apart.
Eens hoor, maar de verwachtingen niet te hoog inschalen maakt het dat verbetering in ieder geval niet tegen gaat vallen
 
Eens hoor, maar de verwachtingen niet te hoog inschalen maakt het dat verbetering in ieder geval niet tegen gaat vallen

Dat bedoelde ik ook. zal het effect hebben ja. Maar ik vrees dat ts verwacht dat het vet er nu gaat afsmelten.
 
Dat bedoelde ik ook. zal het effect hebben ja. Maar ik vrees dat ts verwacht dat het vet er nu gaat afsmelten.

Akkoord.

Zoals het nu loopt, had ik in een zestal weken toch al 4-5kg vet mogen afgegooid hebben. Temeer ik niet aan het einde van een cut zit maar in het begin en het bij de meesten wel snel gaat in het begin
Mijn bedoeling is ook niet om ooit jouw stats te hebben - no pun intended - maar om er iets athletischer uit te zien.
 
Ik hou jullie op de hoogte ( in dit topic dan?!)
 
Akkoord.

Zoals het nu loopt, had ik in een zestal weken toch al 4-5kg vet mogen afgegooid hebben. Temeer ik niet aan het einde van een cut zit maar in het begin en het bij de meesten wel snel gaat in het begin
Mijn bedoeling is ook niet om ooit jouw stats te hebben - no pun intended - maar om er iets athletischer uit te zien.

Om mijn stats te hebben moet je krimpen of een stuk van je benen afhakken :D
 
Net even overlegd met endocrinoloog. Alle waardes zijn eigenlijk goed (cortisol, t3, t4,...) behalve testosteron.
Dus eerst spuit sustanon gehad. Kostte me 2 euro.
Volgens haar zal er zeker een verschil zijn in de manier waarop men lichaam vetten zal afbreken. En heeft het tekort doorheen de jaren ervoor gezorgd dat ik makkelijker buikvet heb opgeslagen.
Ik hoop vooral op een energieboost de komende dagen :)

Top dat je iets verder bent, dat ten eerste. Denk alleen dat het niet heel verstandig is om een onderhoudstekort aan te houden (niet bevorderlijk voor je testosteron). Daarnaast lijkt het meer of je op zoek bent naar een conclusie waaruit blijkt dat jij niet de schuldige bent van het overtollige vet. Misschien lag het gewoon aan je gewoontes wat betreft voeding en lichamelijksbeweging.. so be it. maar misschien verstandig first things first?
 
Top dat je iets verder bent, dat ten eerste. Denk alleen dat het niet heel verstandig is om een onderhoudstekort aan te houden (niet bevorderlijk voor je testosteron). Daarnaast lijkt het meer of je op zoek bent naar een conclusie waaruit blijkt dat jij niet de schuldige bent van het overtollige vet. Misschien lag het gewoon aan je gewoontes wat betreft voeding en lichamelijksbeweging.. so be it. maar misschien verstandig first things first?

Tuurlijk ligt het niet enkel en alleen aan het testosteron, maar het heeft er wel veel mee te maken. Ik eet altijd gevarieerd, dwz vis, vlees, veggie, veel groentes, weinig vettigheid en ook niet overdreven in carbs (aardappelen bitter weinig, vooral rijst en volkoren pasta). Verder is mijn overschot ook niet opgebouwd op 1 jaar tijd natuurlijk. Alcohol zal ook wel een groot deel van mijn vetoverschot veroorzaakt hebben, wat ik nu ook beperk.

Ik denk dat het eerder een samenloop van diverse factoren is, vandaar dat de opmerking "vreet minder" niet het enige antwoord is.

Gisteren die eerste spuit sustanon gehad maar vandaag niet echt een energieoverschot hoor. Misschien heeft het even zijn tijd nodig?
 
Gisteren die eerste spuit sustanon gehad maar vandaag niet echt een energieoverschot hoor. Misschien heeft het even zijn tijd nodig?
Test is geen wondermiddel. je zult nog steeds iets aan je kcal intake moeten doen om af te vallen.
 
Test is geen wondermiddel. je zult nog steeds iets aan je kcal intake moeten doen om af te vallen.


Zijn we nog steeds volop mee bezig :)
 
JelleO
Ik denk dat je iets te enthousiast bent met betrekking tot de verwachte energieboost, de kans is groot dat je jezelf van zo een eerste inject juist een beetje moe gaat voelen. :-)
Twee euro per inject vind ik een mooie prijs, heb je nog opgelet hoeveel ml je geïnjecteerd hebt gekregen?
 
Back
Naar boven