Fitness Seller

Clenbuterol

Het heeft inderdaad jaren geduurd om het eraan te eten/drinken... en nu moet het in 1-2-3 terug eraf, maar ik denk niet dat ik de enige ben die op die manier redeneert.
Punt is dat het in begin echt wel even zin tijd nodig heeft om je metabolisme op te starten. Want nu gaat het echt in dalende lijn.

Metabolisme op te starten is larie en apekool. Jij bent niet de enige die zo redendeert neen. Maar zo werkt het nu eenmaal niet.

• Topic Starter Topic Starter
Metabolisme op te starten is larie en apekool. Jij bent niet de enige die zo redendeert neen. Maar zo werkt het nu eenmaal niet.

Dus er bestaat niet zoiets als een "traag metabolisme"?

Wanneer jij aan een cut begint, merk je er dan al iets van de eerste weken? Of duurt het ook eventjes?

Dus er bestaat niet zoiets als een "traag metabolisme"?

Wanneer jij aan een cut begint, merk je er dan al iets van de eerste weken? Of duurt het ook eventjes?

Niemand zn metabolism is hetzelfde. Maar het verschil in vetverlies door "traag of snel" metabolisme gaat verwaarloosbaar zijn.

Tenzij je een aandoening hebt of tenzij je je metabolisme verhoogd door bepaalde middelen te nemen.

Als ik cut duurt dat ook eventjes en soms blijf ik ook een tijdje hangen.Blijf ik 2 weken hangen dan verlaag ik mn kcals een beetje. Maar van een weekje lig ik niet wakker :)

Niemand zn metabolism is hetzelfde. Maar het verschil in vetverlies door "traag of snel" metabolisme gaat verwaarloosbaar zijn.

Tenzij je een aandoening hebt of tenzij je je metabolisme verhoogd door bepaalde middelen te nemen.

Als ik cut duurt dat ook eventjes en soms blijf ik ook een tijdje hangen.

Klopt inderdaad dat het verschil tussen een traag en snel metabolisme slechts 200-300 calorieën per dag is. Dus te verwaarlozen en idd larie en apekool.
In een andere post schreef ik echter dat er bij mij een te laag testosteron-gehalte is vastgesteld alsook DHEA-waarden te laag zijn. Volgens de arts een "bijnieruitputting".
Ik ben dan ook begonnen met testosteronsuppletie door middel van gel. Vanaf volgende week krijg ik sustanon.
Mede hierdoor denk ik dat het in het verleden steeds moeilijk was om af te vallen. Of beter gezegd: om naar mijn gevoel snel genoeg af te vallen.

Doelstelling is dan ook om van het buikvet af te geraken waardoor er sowieso minder testosteron zal aromatiseren en dan hopen dat ik terug zonder sustanon zal kunnen. Momenteel is het echter niet mogelijk, zonder testimgel val ik om 15u in slaap in men bedrijf en mag je me om 21u onder de wol steken. Ik merk dus echt een wereld van verschil als ik te weinig testosteron in men lijf heb.

Doelstelling is dan ook om van het buikvet af te geraken waardoor er sowieso minder testosteron zal aromatiseren en dan hopen dat ik terug zonder sustanon zal kunnen. Momenteel is het echter niet mogelijk, zonder testimgel val ik om 15u in slaap in men bedrijf en mag je me om 21u onder de wol steken. Ik merk dus echt een wereld van verschil als ik te weinig testosteron in men lijf heb.
dan voel je je niet lekker neen.

Laatst bewerkt:
Btw, en dat is een persoonlijke ondervinding, clen werkt het best 2 dagen op en dan 1 dag af of 2 dagen op en 2 dagen af. Het verzadigt de receptoren heel snel, waardoor het minder effectief wordt en je dus de dosis moet verhogen.

Btw, en dat is een persoonlijke ondervinding, clen werkt het best 2 dagen op en dan 1 dag af of 2 dagen op en 2 dagen af. Het verzadigt de receptoren heel snel, waardoor het minder effectief wordt en je dus de dosis moet verhogen.

En zo beweerd iedereen weer wat anders. 5 op 2 af en 2 op en 2 af en 2weken non stop.

en de halflife kijken we dan maar niet naar?

Broscience. Momenteel bezig met TRT, maar toen ik een testosteronwaarde had van 5,6 en 7 (onder de ondergrens) heb ik ook gecut (nee, niet echt bevordelijk als je al een lage test hebt) tot een vetpercentage van 6-8% door mijn voeding aan te passen. Bij 22% al aan clen denken als je vier weken bezig bent. Het komt je niet aanwaaien.

Ik lees dat je weegschaal je vetgehalte meet ik zou toch een vetmeter aanschaffen betere metingen en ook hoop gevend wanneer je resultaten zal boeken is ook
Niet zo duur

Wat raad je dan aan Rottenaap?

Broscience. Momenteel bezig met TRT, maar toen ik een testosteronwaarde had van 5,6 en 7 (onder de ondergrens) heb ik ook gecut (nee, niet echt bevordelijk als je al een lage test hebt) tot een vetpercentage van 6-8% door mijn voeding aan te passen. Bij 22% al aan clen denken als je vier weken bezig bent. Het komt je niet aanwaaien.

Ik begin normaal aanstaande donderdag een behandeling met Sustanon. Momenteel Testimgel wat best wel fluctuaties geeft in testosteronlevel.

Misschien dat ik inderdaad ook eens een andere vetmeter moet in huis halen. Ik zie verschil in de spiegel, mijn omgeving ziet het maar mijn weegschaal zegt nog steeds 95kg (na ruim een maand "cutten").

Ben trouwens overgestapt op dieet zonder pasta, rijst of aardappel. Gewoon bord vol groene groentes en rood vlees of kip erbij, ook als ontbijt. Even zien of er zo wat meer beweging komt want heb toch nog wat vet te verbranden

Ben trouwens overgestapt op dieet zonder pasta, rijst of aardappel. Gewoon bord vol groene groentes en rood vlees of kip erbij, ook als ontbijt. Even zien of er zo wat meer beweging komt want heb toch nog wat vet te verbranden

Wat gaat dat doen aan meer verbranden? Tenzij je totale kcals nu zakken. Maar op zich gaat het niet eten van die voedingsmiddelen niet veel opleveren qua vetverbranding.

Wat gaat dat doen aan meer verbranden? Tenzij je totale kcals nu zakken. Maar op zich gaat het niet eten van die voedingsmiddelen niet veel opleveren qua vetverbranding.

Misschien dat ik door een slechte balans in mijn hormonenhuishouding mijn energie iet uit carbs haal maar die opsla in mijn reserves... Totale kcals zullen zeker zakken maar zitten nu ook al laag (1800 terwijl BMR 2100 is en ik 4 keer per week ga sporten).
Gezien ik geen probleem heb met het eten van veel groenten is het zeker het proberen waard.

Misschien dat ik door een slechte balans in mijn hormonenhuishouding mijn energie iet uit carbs haal maar die opsla in mijn reserves... Totale kcals zullen zeker zakken maar zitten nu ook al laag (1800 terwijl BMR 2100 is en ik 4 keer per week ga sporten).
Gezien ik geen probleem heb met het eten van veel groenten is het zeker het proberen waard.
Meuh wat een onzin.

Kijk, dan kan je net zo goed gewoon niets zeggen.
Je vindt het onzin omdat.....?

Ik vind het geen onzin en best wel mogelijk omdat verhoogde cortisolwaardes door aanhoudende stress zorgen voor bijnieruitputting wat op zich dan ook weer zorgt voor verlaagde testosteron, met alle gevolgen van dien. Als je hierover dan wat verder gaat lezen, kom je vanzelf bij conclusies als:
-lastiger om af te vallen
- extra buikvet
- ...

Dus ik vind de piste van low carb zeker het proberen waard en hou jullie op de hoogte.

Het leuke aan een forum is dat meerdere mensen kunnen bijdragen aan eenzelfde onderwerp en hun ervaringen delen. Aan je stats te zien heb jij heel wat ervaring. Dan is het ook leuk als je vanuit die positie je mening verder onderbouwt zodat wij "leken" er iets van opsteken :)

Eerste deel van je verhaal klopt.

En daarna komt de stront over lowcarb. Het draait niet om carbs maar om kcals. Zo moeilijk is het niet.

Terug
Naar boven