AndroidHealthClinic

Clenbuterol

Dus niet té laag...
Maar weet wel hoe het voelt om lusteloos te zijn. Ik geraak men bed niet uit op sommige ochtenden terwijl ik de avond voordien om 22u al in slaap lig.

Ik zit onder de benedengrens en gebruik nu testimgel en binnenkort sustanon elke 3 weken.

En net omdat je overal leest dat buikvet wel degelijk een symptoom is/kan zijn van een te lage testosteronspiegel, heb ik besloten om te gaan diëten en sporten. Dit in de hoop dat het nu wél eens resultaten zal opleveren.

Vandaar dat opbouwend commentaar wel leuk zou zijn. Een beetje motivatie kan nooit geen kwaad :)

Niet te laag op dit moment. Maar als ik een fractie zak zit ik onder de normale waarden.Laatste meting zat ik een fractie boven de benedengrens.
Vandaar dat ik ook zei laag en niet TE laag :)

Ik zou een goed dieet opstellen.Post het in de voedingssectie dan kunnen ze je verder helpen.

Voor uw lengte en gewicht en 4 a 5 x de week sport en werk lijkt me 1850 nog wat te weinig kcals.

Ik zou gewoon dieeten en clen links laten liggen. Voor uw doel is clen niet nodig,dus waarom de neveneffecten riskeren.

• Topic Starter Topic Starter
Zal het links laten liggen.
Eerst eens zien waar ik geraak zonder.
Voeding is berekend met de app "food" die je bij je fitnessabonnent kan bestellen. Om 1kg af te vallen per week mag je 1850 cal eten per dag. Op sportdagen voer je je oefeningen in een andere app in en synct deze met "food" zodat ik extra mag eten.

Elk dieet werkt zolang je maar minder gaat eten dan wat je nodig hebt.

En nu als de bliksem richting gym

Je wilt in deze sectie de mensen gaan uitleggen hoe je te dik komt? Dat hoef je hier niet uit te leggen want dat is iedereen gewoon bekend, dat komt door teveel te eten.

Maak eerst je dieet in orde en wanneer je onder de 10% zit dan moet je gaan denken aan clenbuterol.

Je wilt in deze sectie de mensen gaan uitleggen hoe je te dik komt? Dat hoef je hier niet uit te leggen want dat is iedereen gewoon bekend, dat komt door teveel te eten.

Maak eerst je dieet in orde en wanneer je onder de 10% zit dan moet je gaan denken aan clenbuterol.

Zoveel was al duidelijk. Bedankt voor jouw bijdrage, een echte meerwaarde!

Wat een warm onthaal trouwens.
Gewoon lekker iedereen afzeiken, top!

Gevolgen van een te laag testosteron zijn onder andere extra vet opslag rond de buikstreek. Maar dat wisten jullie al natuurlijk.
Dus neen: ik vreet niet.
Dit is hetzelfde als zeggen tegen een kaal iemand dat dit komt door...te vaak zijn haar te wassen?

Voor alle duidelijkheid: ik ben op dieet en tel calorieën, 1850 per dag, waarvan 50% eiwit en 25 vet en koolhydraten.

Er is dan ook al 3cm af.
Geduld jongen..geduld. Lees veel...train..hou je aan je dieet en hou vol.

Maar nee..pak geen clenbuterol in deze fase.
Zoveel was al duidelijk. Bedankt voor jouw bijdrage, een echte meerwaarde!
Pleister mag het dan hard neerzetten, maar is wel de realiteit. Door je hier te vertroetelen en je 'excuses' te accepteren kom je nergens..

Bij deze dan oprecht "bedankt", ook voor Pleister.

Net wat eten ingevroren voor deze week. Nog even oudejaarsavond vieren en dan geen alcohol meer en strak houden aan men dagelijkse calorieën.

Bij deze dan oprecht "bedankt", ook voor Pleister.

Net wat eten ingevroren voor deze week. Nog even oudejaarsavond vieren en dan geen alcohol meer en strak houden aan men dagelijkse calorieën.
Succes. Keep us posted.

Je kunt hier of ergens anders op het forum ook tips vragen of krijgen voor jouw of een ander voedingsschema..

Je kunt zeker goede resultaten verwachten. Maar vergis je niet in de bijwerkingen..ik heb me zeker de eerste dag echt wel fucked up gevoeld en de rest van de twee weken zeer regelmatig hoofdpijn en het gevoel of ik milde parkinson had..zo erg trilde mijn handen.

Je wilt dit toch niet gebruiken om de december kilo's te verbranden..? Want ik zou het zelf enkel gebruiken voor de laatste loodjes..
had je goede clen wss ik merkte geen drol van me eerste x clen.. zat binnen 4 dagen op 160mcg :roflol: terwijl iemand anders op dat merk maar max 100mcg kon nemen zonder niet ze bed uit te trillen.

Wat een nare jongen is die Pleister zeg!

Ik heb hier heel wat goede adviezen gekregen, waarvoor dank.

Het enige advies wat ik eigenlijk niet gehoord heb, is dat het enkele weken duurt vooraleer je lichaam zich heeft aangepast aan de gezondere voeding, calorietekort en extra beweging.
Ik ben nu een maand verder en begin eindelijk resultaat te zien bij verschillende lichaamsmetingen. Positieve opmerkingen uit mijn omgeving bevestigen dit ook.

Vandaar mijn vraag over clenbuterol omdat het best wel frustrerend is/was om hard te werken, strikt je voedingsplan na te leven en op het eind van de week te zien dat je gelijk bent gebleven in gewicht.

Het enige advies wat ik eigenlijk niet gehoord heb, is dat het enkele weken duurt vooraleer je lichaam zich heeft aangepast aan de gezondere voeding, calorietekort en extra beweging.
Ik ben nu een maand verder en begin eindelijk resultaat te zien bij verschillende lichaamsmetingen. Positieve opmerkingen uit mijn omgeving bevestigen dit ook.

Vandaar mijn vraag over clenbuterol omdat het best wel frustrerend is/was om hard te werken, strikt je voedingsplan na te leven en op het eind van de week te zien dat je gelijk bent gebleven in gewicht.

Dacht jij dan vanaf dag 1 resultaat te zien? Serieus 1 week geen resultaat zien en dan beginnen denken aan clen :D

Nee, eerder 4-tal weken zonder echt resultaat... (van 97,5kg naar 95kg)

Je kunt in principe wekelijks verschil zien, maar wilt met name maandelijks een dalende trend zien (~1a2kg). Gebeurt dit niet...sorry to say...dan is je voeding en/of beweging toch niet op orde..

Laat de clen nog maar even op de plank liggen tot minimaal 12%..

Het heeft inderdaad jaren geduurd om het eraan te eten/drinken... en nu moet het in 1-2-3 terug eraf, maar ik denk niet dat ik de enige ben die op die manier redeneert.
Punt is dat het in begin echt wel even zin tijd nodig heeft om je metabolisme op te starten. Want nu gaat het echt in dalende lijn.

Terug
Naar boven