- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Dus niet té laag...
Maar weet wel hoe het voelt om lusteloos te zijn. Ik geraak men bed niet uit op sommige ochtenden terwijl ik de avond voordien om 22u al in slaap lig.
Ik zit onder de benedengrens en gebruik nu testimgel en binnenkort sustanon elke 3 weken.
En net omdat je overal leest dat buikvet wel degelijk een symptoom is/kan zijn van een te lage testosteronspiegel, heb ik besloten om te gaan diëten en sporten. Dit in de hoop dat het nu wél eens resultaten zal opleveren.
Vandaar dat opbouwend commentaar wel leuk zou zijn. Een beetje motivatie kan nooit geen kwaad![]()
Niet te laag op dit moment. Maar als ik een fractie zak zit ik onder de normale waarden.Laatste meting zat ik een fractie boven de benedengrens.
Vandaar dat ik ook zei laag en niet TE laag

Ik zou een goed dieet opstellen.Post het in de voedingssectie dan kunnen ze je verder helpen.
Voor uw lengte en gewicht en 4 a 5 x de week sport en werk lijkt me 1850 nog wat te weinig kcals.
Ik zou gewoon dieeten en clen links laten liggen. Voor uw doel is clen niet nodig,dus waarom de neveneffecten riskeren.

terwijl iemand anders op dat merk maar max 100mcg kon nemen zonder niet ze bed uit te trillen.
keiharde tough love!