AndroidHealthClinic

Cman trainingslog - Quitting is not an option!

gewichtdrop klinkt goed

succes met de squats

Gaat lekker man. En niet te laag in kcals gaan ;)

Bestel je powerhooks trouwens op bb.com ;) Ik had die vroeger, ondertussen eentje stuk dus nieuwe besteld op FS.
Toch belange niet hetzelfde imo

• Like
Waarderingen: Cman
  • Topic Starter Topic Starter
gewichtdrop klinkt goed

succes met de squats

Thanks

Gaat lekker man. En niet te laag in kcals gaan ;)

Bestel je powerhooks trouwens op bb.com ;) Ik had die vroeger, ondertussen eentje stuk dus nieuwe besteld op FS.
Toch belange niet hetzelfde imo

Nee doe het rustig aan dit keer.

Thanks voor de tip, had idd die van FS op het oog.

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Kan nog steeds geen Back Squats doen. Doet te veel pijn alleen al met een lege bar om die op mijn rug te houden. Nog steeds op dezelfde plek, aanhechting schouder bicep.
Daarom besloten de aankomende weken standaard te gaan Front Squatten in plaats van back squatten. Ik houd nog even de planning aan zoals die voor de BSQ staat al denk ik dat ik de gewichten van vandaag die voor BSQ staan niet ga halen met FSQ, maar ga het wel proberen.

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

LB1

Front Squat
5xbar
4x75
4x80
4x87.5
4x92.5
4x97.5 (belt) VPR
2x105 VPR

FSQ (volume)
12x62,5
9x62,5
+2,5kg. Zwaar zat nog.

Seated calf raise
10x70
20x70
20x70
80 volgende keer.

Ab wheel rollout ss pulley rope crunch
12xbw ss 12x20
9xbw ss 12x30
Fucking hell stuk..

Leg extension pompset
50x12+6+5+4+3+3+2+1 = 35 reps :fire:

Leg Curl pompset
25x12+5+3+1+3+2+1 = 26 reps :fire:
Kramp schoot erin arrg.

Duur: 72min

Feedback: Moest 4x105 zijn voor de BSQ, 2x105 FSQ totaal niet ontevreden mee, all time pr was 1x105 dus een repje meer prima. All time BSQ VPR is 3x107,5 dus zit nu al met de FSQ aardig in de buurt. Ga lekker bouwen op de FSQ, heb het idee dat die me veel beter ligt en ik er nog wel wat uit kan halen ook in deze cut.
Normaal doe ik standing calf raises. Maar je raad het al, vanwege blessure kan ook deze niet. Dus heb seated geprobeerd met mijn barbell op de spotters in mijn cage en dan zittend op mijn bench. na wat zoeken wel een aardig goede positie kunnen creëren :thumbs:

Die frontsquats gaan je best al goed af man!:thumbs: Geen last van die aanhechting met Ab-rollouts?

Die frontsquats gaan je best al goed af man!:thumbs: Geen last van die aanhechting met Ab-rollouts?

Thanks man. Ze voelen is alles ook beter dan backsquats. Techniek, kracht alles.

Nee met ab rollouts geen last. Eigenlijk met niets meer behalve dus een stang klemmen op mijn rug. Het sluipt er dan in als een soort kramp.. Heel raar

Mooie training toch

Lijkt wel een verrekking ofzo... misschien toch een paar dagen ibu's nemen ;)

Mooie training toch

Lijkt wel een verrekking ofzo... misschien toch een paar dagen ibu's nemen ;)

Tja ik ben al bij de fysio geweest. Lijkt een verekking inderdaad van de bicep long head. Heeft gewoon even tijd nodig, en net die schouder rotatie i.c.m. arm positie die je bij een squat nodig hebt om de bar te klemmen is nog gevoelig.
Maar vind het zowiezo geen slecht idee om eens een paar cycles FSQ te pakken.

zoooooowww! die frontsquats gaan lekker joh!!

zoooooowww! die frontsquats gaan lekker joh!!

Thanks Nicky :)

Ben er ook wel blij mee :D

---------- Toegevoegd om 10:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:55 ----------

Ga overigens voor mijn volgende cycle mijn FSQ resetten. Ik houd nu nog de BSQ gewichten aan. Ik moet volgende week 3x117,5 FSQ'en wat nooit gaat gebeuren natuurlijk.

Reset op basis van een 1rm van 107,5. En verhoog per cycle weer met 4% over 12 weken zal ik dan richting de 3x107,5 gaan. Hoop dat dat haalbaar is tijdens deze cut zou mooi zijn. En dan op naar die 1,5xbw FSQ.
Rest van de oefeningen heeft nog een reset nodig.

---------- Toegevoegd om 10:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:06 ----------

Kleine leg update foto van gisteren na de train:

acu49k.jpg

Krijg wat lijnen te zien eindelijk, massa mag nog wel meer maargoed dat is voor de volgende bulk. Niet de beste pose, ff snel geschoten had geen zin mijn broek uit te doen dus kon niet breder staan met mijn onderbenen zonder de broek te scheuren :rolleyes:

goede poten man!

en ja, ik heb op de middelbare school veel basketball gespeeld, zowel in een team als op straat. maar het team viel helaas uiteen en ook alle bb hoops hier in de buurt verdween langzamaan. ik had toen echt een gruwelijke conditie, damn.

goede poten man!

en ja, ik heb op de middelbare school veel basketball gespeeld, zowel in een team als op straat. maar het team viel helaas uiteen en ook alle bb hoops hier in de buurt verdween langzamaan. ik had toen echt een gruwelijke conditie, damn.

Jammer man. Het is zo'n vette sport. En idd voor conditie, en conditionering ook echt een fijne sport.
Mijn conditie is echt goed ook alleen maar door het bballen.

Aardige wheels al toch! Waarschijnlijk willen we er allemaal wel wat extra massa bij!:thumbs:

Kleine aanpassing in mijn schema gemaakt.

Zoals eerder gezegd, squat gereset en veranderd naar front squat.

Verder doe ik op UB1 een extra back oefening (seated CG row)
En op UB2 een extra chest oefening (flat DB press)
Net ff wat meer volume, niet heel belangrijk nu in de cut maar wel voor na de cut.

Normaal doe ik na mijn BSQ op LB1, 3 volume sets FSQ. Aangezien ik nu FSQ als main squat doe en geen BSQ kan ga ik hang cleans doen. Voor mij een nieuwe oefening.
ipv 3x10-12, pak ik hiervoor 7-8x3-5. Lees dat bij dit soort oly lifts hoog volume sets vaak ten koste gaat van techniek en het vaak beter is veel sets lagere reps te doen.

Verder heb ik wat assistance oefeningen voor een andere variant gewisseld. Een straight bar lat pushdown ipv bb pullover bijv. Of facepulls ipv rear delt flyes.

Zo moet ik weer even verder kunnen.

---------- Toegevoegd om 08:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:19 ----------

Aardige wheels al toch! Waarschijnlijk willen we er allemaal wel wat extra massa bij!:thumbs:

Thanks, ook niet ontevreden voor 6 maanden werk.

En idd dat zal iedereen wel hebben :P

105 frontsquat is zeker niet verkeerd zeg, daymn. Gaat je zeker goed af :).

je hebt gelijk: bij oly's doen we veel op lage reps, zeker als het relatief nieuw is.

105 frontsquat is zeker niet verkeerd zeg, daymn. Gaat je zeker goed af :).

Thanks man :)

Nu gdereset dus voorlopig ff weer wat onder max om hopelijk dit jaar naar een 130-140 FSQ te gaan. Dan ben ik een blij mens.

je hebt gelijk: bij oly's doen we veel op lage reps, zeker als het relatief nieuw is.

Ok thanks dan heb ik het goed begrepen. De high pull gaat me technisch steeds beter af, maar als ik vragen heb over de hang cleans weet ik bij wie ik moet zijn :D
Als dat mag ;)

uhm tuurlijk :o
maar ben bij lange na geen technisch techniekwonder ;)

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:46 ----------

trouwens, het mogen dan wel lage reps zijn, meestal wel op 80, 85 of 90% ;)

uhm tuurlijk :o
maar ben bij lange na geen technisch techniekwonder ;)

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:46 ----------

trouwens, het mogen dan wel lage reps zijn, meestal wel op 80, 85 of 90% ;)

Ongetwijfeld een stuk beter dan ik :)

Ja uiteraard wel op een hoog %. Zodra ik de techniek onder controle heb, dat wel.

Terug
Naar boven