MuscleMeat

Cman trainingslog - Quitting is not an option!

happy new year nog c-man
dat je maar flink in massa en kracht mag toenemen dit jaar!

• Topic Starter Topic Starter
happy new year nog c-man
dat je maar flink in massa en kracht mag toenemen dit jaar!

Dank je Nicky en eensgelijks!

---------- Toegevoegd om 09:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:29 ----------

Zojuist wat fasted cardio gedaan. Met mijn meisje mee een stukje hardlopen. Km of 4 @ 8km uur, lekker rustig dus.
Enkel L-glutamine en BCAA op.

Ga meteen door met een LB train.

@marvin, D of matthijs: kan ik tijdens mijn fasting window zowel cardio als een train doen? Of eet ik beter wat na de cardio voor ik doorga met een train?

---------- Toegevoegd om 11:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:36 ----------

LB

FSQ
5x60
3x70
3x80
3x90
2x100 (belt) PR
1x102,5 PR
1x105 PR
BSQ gaat nog steeds niet met mijn blessure.. Wel een FSQ PR. Toch voelt deze 10 keer beter aan dan een BSQ. Voelt zelfs makkelijker aan dan een BSQ. Weet niet wat het is.

Deadlift
5x70
5x110
5x140
2x160 (straps)
Deadstop alles. Kapot nu.

RDL
9x110
5x110

Done, kapot.. Food..

Feedback: Voor een fasted LB train, na een een hardloop sessie zeker niet ontevreden. Misschien nog wat meer groei op de FSQ mogelijk? Zowiezo zal ik de aankomende tijd alleen maar kunnen FSQ'en tot mijn blessure voorbij is. Dus vervang vanaf aankomende week de BSQ door de FSQ. Even kijken hoe ik dat met het gewicht doe. Wss schiet mijn FSQ mijn BSQ dan voorbij..
Niet veel oefeningen deze train toch een 3 kwartier uurtje bezig geweest met rust. Intensiteit hoog genoeg zo in de cut.
Aleen zo fasted is toch niet mijn ding, helemaal niet na al 4km hardgelopen te hebben. Begin ging goed maar energie was op een gegevens moment helemaal weg..

Laatst bewerkt:
Goede FSQ's bro!

Wat het vasten icm cardio+kt betreft, durf ik geen antwoord met zekerheid te geven (omdat ik nooit kt en cardio in 1 sessie doe), maar als je cardio en krachttraining achtereen wil doen, dan zou ik beginnen met de krachttraining (indien mogelijk uiteraard).
Als je toch met cardio begint, zou ik na afloop toch wat eten, ook al is het maar 30g whey of een bakje cottage cheese. Nogmaals, ik weet het niet zeker, maar beide kt en cardio lijkt me te veel van het goede in een fasted state. Better safe than sorry.

Goede FSQ's bro!

Wat het vasten icm cardio+kt betreft, durf ik geen antwoord met zekerheid te geven (omdat ik nooit kt en cardio in 1 sessie doe), maar als je cardio en krachttraining achtereen wil doen, dan zou ik beginnen met de krachttraining (indien mogelijk uiteraard).
Als je toch met cardio begint, zou ik na afloop toch wat eten, ook al is het maar 30g whey of een bakje cottage cheese. Nogmaals, ik weet het niet zeker, maar beide kt en cardio lijkt me te veel van het goede in een fasted state. Better safe than sorry.

Thanks.

Ja dat dacht ik ook. Is geen gewoonte dat ik cardio voor train doe. Toevallig met mijn vriendin mee lopen. Als ik de keuze had zou ik het ook andersom doen ja.
Zal idd de volgende keer ff een shake erin gooien na de cardio lijkt mij ook niet verkeerd. Dan maar een iets kortere window. Thanks D :)

Goede FSQ's bro!

Dat zou mijn insteek ook zijn. Echter wijst de training niet uit dat de hardloopsessie je in de weg zat. Ik denk niet dat hier echt geschreven regels voor zijn en dat je een beetje je gevoel zult moeten volgen. Een echte meal tussentijds zal je weinig brengen als je na de cardio gelijk door gaat krachttrainen..dan is er toch nog nagenoeg niks opgenomen.

Mocht je toch kiezen om wat te eten, dan uiteraard kiezen voor iets dat snel wordt opgenomen..:D

Nieuwe cylce begonnen vandaag

UB1

Fasted train. Enkel BCAA, Glutamine en PWO

Bench (paused)
5x60
5x62,5
5x67,5
5x72,5
5x77,5

Pullups
5xbw
5xbw
5xbw
5xbw
4xbw Whut?
Deadhang voelt weer beter nu ondanks mijn blessure. Alleen geen 5x5 whut?

Inc DB press
12x30
9x30

Rear DB raise
12x11
12x11 :fire:
Morgen komt mijn pulley attachement binnen. Kan ik eindelijk deze eens afwisselen met face pulls.

BB Curls
12x30
9x30

DB fly pompset
11x16+5+5+4+3+4+2 = 39 reps

DB concentration curl pompset
l: 11x12+4+2+3+2+1+1 = 25 reps
r: 11x11+4+4+3+2+3+1 = 28 reps

Feedback: Nog steeds wel een beetje last van mijn blessure. Merk dat ik uberhaupt weer ff moet wennen. Door het lui zijn en onregelmatig trainen van de laatste tijd.
Eten weer onder controle nu en trainen ook weer. Dus cutten gaat weer van start.

Moet er ook vanavond aan geloven. Mijn vriendin wil samen salsa dansen dus we gaan een proefles doen.. Dat gaat wat worden.. :(

ass shaking cardio en hopelijk wat lekkers te kijken

ik kijk al uit naar het filmpje :p

Vandaag geen train. Wat rusten. Morgen hele dag indoor schaatsen, zaterdag een verplichte coopertest lopen en een bbal wedstrijd. Zondag pak ik LB nog even goed aan.

Vanmorgen mijn low high pulley binnen gekregen. Net in elkaar gezet en werkt als een trein! :thumbs:
Is een attachement aan mijn bodycraft cage. Zo in 1 keer weer ff 5-6 oefeningen erbij die ik eerder niet kon.

hhahaha brave sloeber ben je ook dat je meegaat :P
gaaf weer extra speeltjes thuis

Pulley aan je cage is idd relaxed. Ben ook blij dat ik die nadien erbij heb gekocht

hhahaha brave sloeber ben je ook dat je meegaat :P
gaaf weer extra speeltjes thuis

Het is niet doorgegaan op het laatste moment. Ze had er zelf geen zin meer in haha phew.. :rolleyes:

Pulley aan je cage is idd relaxed. Ben ook blij dat ik die nadien erbij heb gekocht

Ja man, misschien ooit ook nog de crossover attachement erbij kopen. Is alleen zo lomp groot.

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

Vandaag 2 uur lang geschaatst in Nijmegen in het triavium. IJshockey schaatsen aan en gaan. Zie het maar als een extra cardio sessie.

UB1

OHP
10xbar
5x42,5
5x47,5
5x50
5x55
5x57,5

PLR
5x60
5x60
5x62,5
5x67,5
5x72,5
Begin op 60 omdat ik klaar ben met kleinere schijven beginnen. Moet ik weer moeilijk doen met wat eronder leggen om de juiste hoogte te halen enz.

Wide upright row
10x20 (even blessure testen)
10x37,5 (voelde niet goed)
12x30 (ff wat gewicht eraf)

Wide straight bar lat pushdown
1x30 (way to much)
12x20
10x20 :fire:
Even wat zoeken naar gewicht op de pulley. Geen idee wat de overbrenging is en wat het laad deel al weegt. Fucking lekker wel zon wide straight arm lat pushdown. Wat een burn zeg.

Tricep rope pushdown
12x10
12x10 :fire:
Damn lekker om dit weer te kunnen. Niet per se de beste tricep oefening maar damn voor het gevoel wel een heerlijke hoor.

Facepull pompset
22x10 (te laag gewicht)
15x6+6+6+5+5+6 = 34 reps (nog te laag)
20x8
Op 15 of 17,5 doen volgende keer voor een goede pompset

Side lat raise pompset
10x10+5+5+3+4+2+2+1 = 32 reps

Feedback: OHP ging minder makkelijk dan ik gewend ben. Denk als gevolg van de blessure. Latere setjes werden de pijntjes wel minder.
Wide upright ging niet goed. Voelde niet per se mijn blessure maar wel allerlei andere dingen, waarschijnlijk als gevolg van de blessure toch. Heeft toch nog best impact op mijn schouders in zijn totaliteit.
Lekker die pushdown, ging ook goed met mijn blessure. Blij dat ik de pullover niet meer hoef te doen (waar ik geblesseerd bij raakte)
Facepulls was ff gewicht zoeken en ff weer aan techniek denken. Voelde mijn schouder iets. Ook bij de lat side raises voelde ik mijn blessure iets maar niet te erg.
Moet echt weer ff "hard" worden, althans zo voelt het. Overal moet weer ff olie tussen en alles moet weer goed bewogen worden.

Verder gaat de cut goed. Sinds oud en nieuw weer back on track. Piekte rond de feestdagen weer ff naar de 97-98 nu weer rond de 94,5 dus vocht is er weer af.
Morgen een basketball scheidsrechter cursus (verplicht) waarbij ik een shuttle run/ cooper test moet doen. Ensavonds ook nog een wedstrijd spelen. Veel cardio weer dus.

UB1

Bench Press (paused)
4x60
4x62,5
4x67,5
4x72,5
4x77,5
4x82,5

Pullups (deadhang)
4xbw+2.1 (totaal gewicht 99.5)
4xbw+2.1
4xbw+2.1
4xbw+2.1
4xbw+2.1
4xbw+2.1
Lekker, prima!

Inc DB press
12x30
12x30 VPR
32,5 volgende keer. Moet echt power hooks gaan aanschaffen. Gebruik nu mijn benen om ze omhoog te gooien maar heb veersluitingen dus bijna geen oppervlak om de dumbell op te laten rusten..

Face pulls
6x20 te zwaar
12x15
12x15 :fire:
Even testen van gewicht. 17,5 starten volgende keer.

Small grip seated row
12x25
12x30
12x40
10x50 :fire:
Gewicht zoeken nog. 50 starten volgende keer.

BB Curls
12x30
10x30

DB Concentration curl pompset
r: 12.5x9+4+3+3+2+3+2+1= 27 reps
l: 12.5x10+4+3+2+3+2+1 = 25 reps
Normaal doe ik eerst de flyes. Nu meteen pompset na bb curls :fire:

DB fly pompse
12.5x16+7+5+4+3+2+2 = 39 reps :fire:

Duur: 73min

Feedback:Ok training. Voelde toch zwaar die 4x82,5, terwijl ik toch een 105 max heb gezet een aantal weken geleden. Blessure en de pijntjes daarvan maakt mij wat onzeker. ZO druk ik nu met elbows iets meer flared out om mijn schouder te ontzien, waardoor ik mijn elleboog weer iets begin te voelen. Moet dat zien te doorbreken weer om die juiste mindset en flow weer terug te krijgen. En gewoon weer aansterken. Ook al cut ik nu hoeft mijn kracht niet in te zakken.
Ga weer tijd bijhouden. Tempo moet lekker hoog blijven.

Toch prima tren C :thumbs:
Hoeveel rust je op die pomp setjes?

goede pomptren maat!

flared out elbows = schouders doen meer. dat is iets om rekening mee te houden.

hoe ging je basketball scheidsrechter cursus? heb dat een lange tijd geleden ook gedaan, in het weekend bij de junioren mogen fluiten, super gaaf :D

Toch prima tren C :thumbs: Hoeveel rust je op die pomp setjes?

Thanks shady :thumbs:

Ik rust op gevoel, varieert tussen 5-10 seconden. Soms iets te lang daarom zie je soms ook opeens weer een repje meer.

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------

goede pomptren maat! flared out elbows = schouders doen meer. dat is iets om rekening mee te houden. hoe ging je basketball scheidsrechter cursus? heb dat een lange tijd geleden ook gedaan, in het weekend bij de junioren mogen fluiten, super gaaf :D

Hmm strange. Geen idee waarom ik dan juist datgene doe wat ik niet zou moeten doen haha. Die het niet bewust ofzo. Ff op focussen weer. Thanks voor de heads up/correctie :thumbs:

Stelde niets voor die cursus. Was een verplichte opfris cursus. Van de bond. Eenmaal daar hoefde je helemaal de spelregeltoets niet te halen. Alleen een shuttle run test tot trap 8 wat ik achterwaarts nog haal.
Maargoed mag officieel weer tot en met 1e klasse alle leeftijdsklassen t/m heren fluiten..

Klinkt gaaf man, basketball is sowieso een geweldige sport (helaas niet zo populair in Nederland).

Als je je tempo in de gym hoog wil houden, dan raad ik je citrulline malate aan. ik neem zo'n 3-5g pre-workout samen met caffeine en creatine op UB dagen. Ik kan dan hele korte rusttijden hanteren in een pomp training. Het kost geen drol en werkt imo prima.

Hier nog wat info
http://search.freefind.com/find.html?id=38869215&pageid=r&mode=ALL&n=0&query=citrulline

heavy train joh!

Klinkt gaaf man, basketball is sowieso een geweldige sport (helaas niet zo populair in Nederland).

Als je je tempo in de gym hoog wil houden, dan raad ik je citrulline malate aan. ik neem zo'n 3-5g pre-workout samen met caffeine en creatine op UB dagen. Ik kan dan hele korte rusttijden hanteren in een pomp training. Het kost geen drol en werkt imo prima.

Hier nog wat info
http://search.freefind.com/find.html?id=38869215&pageid=r&mode=ALL&n=0&query=citrulline

Nee niet heel populair helaas nee. Maar zon vette sport inderdaad :thumbs:
Heb je zelf ook gespeeld?

Thanks voor de tip! Zal eens kijken.

Thanks. Opzich niet verkeerd nee.

Vandaag LB1 op het programma. Hoop dat ik weer backsquats kan doen, anders weer front squats.

Begin wat te wennen aan de calorie deficit weer. Gewicht begint weer te droppen.
Vanmorgen op 93,4. Eens kijken of ik het tempo er een beetje in kan houden zodat ik nog een lichte bulk kan doen voor de zomer. Zou mooi zijn.

Terug
Naar boven