Cman
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 128
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 89kg
Succes met het behalen van je doelen dit jaar! Ik blijf je volgen!![]()
Thanks for the support guys!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes met het behalen van je doelen dit jaar! Ik blijf je volgen!![]()
happy new year nog c-man
dat je maar flink in massa en kracht mag toenemen dit jaar!
Goede FSQ's bro!
Wat het vasten icm cardio+kt betreft, durf ik geen antwoord met zekerheid te geven (omdat ik nooit kt en cardio in 1 sessie doe), maar als je cardio en krachttraining achtereen wil doen, dan zou ik beginnen met de krachttraining (indien mogelijk uiteraard).
Als je toch met cardio begint, zou ik na afloop toch wat eten, ook al is het maar 30g whey of een bakje cottage cheese. Nogmaals, ik weet het niet zeker, maar beide kt en cardio lijkt me te veel van het goede in een fasted state. Better safe than sorry.

Dat zou mijn insteek ook zijn. Echter wijst de training niet uit dat de hardloopsessie je in de weg zat. Ik denk niet dat hier echt geschreven regels voor zijn en dat je een beetje je gevoel zult moeten volgen. Een echte meal tussentijds zal je weinig brengen als je na de cardio gelijk door gaat krachttrainen..dan is er toch nog nagenoeg niks opgenomen.Goede FSQ's bro!
Wat het vasten icm cardio+kt betreft, durf ik geen antwoord met zekerheid te geven (omdat ik nooit kt en cardio in 1 sessie doe), maar als je cardio en krachttraining achtereen wil doen, dan zou ik beginnen met de krachttraining (indien mogelijk uiteraard).
Als je toch met cardio begint, zou ik na afloop toch wat eten, ook al is het maar 30g whey of een bakje cottage cheese. Nogmaals, ik weet het niet zeker, maar beide kt en cardio lijkt me te veel van het goede in een fasted state. Better safe than sorry.

hhahaha brave sloeber ben je ook dat je meegaat
gaaf weer extra speeltjes thuis

Pulley aan je cage is idd relaxed. Ben ook blij dat ik die nadien erbij heb gekocht

Toch prima tren CHoeveel rust je op die pomp setjes?
goede pomptren maat! flared out elbows = schouders doen meer. dat is iets om rekening mee te houden. hoe ging je basketball scheidsrechter cursus? heb dat een lange tijd geleden ook gedaan, in het weekend bij de junioren mogen fluiten, super gaaf![]()
Klinkt gaaf man, basketball is sowieso een geweldige sport (helaas niet zo populair in Nederland).
Als je je tempo in de gym hoog wil houden, dan raad ik je citrulline malate aan. ik neem zo'n 3-5g pre-workout samen met caffeine en creatine op UB dagen. Ik kan dan hele korte rusttijden hanteren in een pomp training. Het kost geen drol en werkt imo prima.
Hier nog wat info
http://search.freefind.com/find.html?id=38869215&pageid=r&mode=ALL&n=0&query=citrulline