Sigh, lekker dan.
Heb enkele dagen geleden te horen gekregen dat ik in combinatie met mijn ROA medicatie absoluut geen zware gewichten mag heffen. ROA remt de celdeling in je lichaam hard af, het is precies het tegenovergestelde van kanker. Het verklaart waarom de brandwonden op mijn handen, nadat ik een pan heet water erover had geknoeid, nog niet genezen zijn na 3 weken. Ik krijg ook bloedneuzen op random momenten...
Ik heb sinds ik begonnen ben met ROA al last van mijn spieren, maar ik trainde dus gewoon door. Blijkt dat dat dus het slechtste is wat je kan doen..
Telkens zware gewichten heffen + ROA maken eigenlijk je lichaam kapot. Heb al sinds training vorige week dinsdag ontzettend last van mijn rug.
Ik ga morgen weer naar de gym voor mijn trainingsmaatje, ik zie wel wat ik dan doe. Rippetoe met lage gewichten lijkt me redelijk nutteloos, aangezien het compleet gericht is op progressie en zware gewichten. Ik moet nog 5 maanden ROA slikken, en ik ben echt niet van plan 5 maanden cardio te gaan doen ...
Ik was juist van plan het nieuwe jaar goed te beginnen met keihard eten en trainen, maar dat kan ik nu vergeten