XXL Nutrition

Commentaar op Fitness leefstijl.. ?

Als je iets wil bereiken met bodydildoing is roids prio nummer 1.

Tja, als je je training boven je sociale leven stelt, is dat je recht uiteraard. Mooi dat je dan zo gedreven voor de sport gaat. Maar dan lijkt het me toch ook normaal dat anderen daar commentaar op geven, niet? Daar gaat het topic over.
Waarmee ik niet wil zeggen dat je elke week je trainingen moet missen om te kunnen uitgaan uiteraard. Maar 1 keer als je eens een weekendje weg bent, als je al weken of maanden mooi geen enkele training gemist hebt... Die main lift steek je dan toch gewoon in een training voor of na dat weekend? Niet moeilijk doen.

Ik heb drie kinderen, doe een studie, werk, heb een werkende vrouw. Ja, dan "mis" ik wel eens een training, maar dat schuift dan gewoon door. Prioriteiten stellen? Mwa, ik heb meerdere prioriteiten in mijn leven op het moment, en dan vervalt er daar wel eens één van. Ok, trainen is een onderdeel van mijn dag, maar niet altijd ten koste van alles. Soms moet ik t ergens inplannen op een moment waarop ik liever niet zou trainen en dan skip ik t ook wel eens ja. Ben toch al een aardig eind gekomen op deze manier. Als het maar geen gewoonte wordt he

De meeste mensen die big macs eten, weten diep van binnen dat het niet echt goed is. Toch is de aarzeling totaal niet groot om deze te nuttigen omdat iedereen het doet, je bent niet de enige.
Wanneer je deze mensen commentaar zou geven, krijg je dus als antwoord terug dat iedereen het doet, het is normaal en niet erg.

Wanneer iemand in het openbaar aan de rijst/kip zit, weet die persoon dat het niet 'normaal' is, maar wel optimaal/goed voor gestelde persoonlijke doel(en). Daarom nuttigt deze persoon dit voedsel ook.
De reden van het krijgen van commentaar is omdat veel minder mensen dit doen, het is niet normaal.
De grootste reden waarom minder mensen dit doen, is omdat het minder lekker is/meer tijd kost.
Ook al is dit voedsel gezonder, toch zijn de meeste mensen niet bereid om af te zien van het makkelijke voedsel.

Dus waarom zou je je laten beïnvloeden door mensen die:
- zich niet in die wereld bevinden en het niet begrijpen
- jaloers zijn en het resultaat ook eigenlijk willen maar ondertussen het mcdonalds menu uit hun hoofd kennen
- van die opa's zijn die zeggen dat ze vroeger ook zo breed waren

Tuurlijk zijn er uitzonderingen, er zijn mensen die het respecteren en accepteren.
En ja, er zijn ook veel beach boys/girls die zogenaamd een hardcore levenstijl hebben door hun dagelijkse portie groentes binnen te werken, maar na een maand hoor je daar ook niets meer van terug.

Loop er dus niet mee te koop en denk logisch na, ben niet degene die bij iedere verjaardag alles qua voedsel afwijst etc (tenzij je een legit reden hebt zoals pre-contest).
Anderzijds zou men gewoon moeten accepteren dat mensen wel gewoon optimaal hun doel(en) willen bereiken. xD

Ik heb drie kinderen, doe een studie, werk, heb een werkende vrouw. Ja, dan "mis" ik wel eens een training, maar dat schuift dan gewoon door. Prioriteiten stellen? Mwa, ik heb meerdere prioriteiten in mijn leven op het moment, en dan vervalt er daar wel eens één van. Ok, trainen is een onderdeel van mijn dag, maar niet altijd ten koste van alles. Soms moet ik t ergens inplannen op een moment waarop ik liever niet zou trainen en dan skip ik t ook wel eens ja. Ben toch al een aardig dik geworden op deze manier. Als het maar geen gewoonte wordt he
Fixed:p

---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------

normaal

normaal bijv.naamw.Uitspraak: [nɔrˈmal] zoals het vaakst voorkomt, zoals de meeste mensen doen:rolleyes:

In de cut weiger ik toch ook alles, heb al 3 maanden niet gecheat alleen refeeddagen.

Het lijkt er wel op alsof ik dan dat koekje of gebakje voor diegene eet die jarig is.
Wtf boeit diegene het of ik dat gebakje nou wel of niet eet..
Ik voel me serieus gewoon kut als ik gecheat heb, daarom doe ik het ook gewoon niet

• Topic Starter Topic Starter
Wauw we zijn al 5 pagina's verder in een week. Ik heb het allemaal een beetje doorgelezen, maar ik vind Sjors een beetje op mijn moeder beginnen te lijken. Ik eet namelijk gewoon mijn rijst kip groente waar anderen kijken.. niet omdat ik aandacht wil, nee.. omdat bb mij een houvast geeft om niet elke dag eetbuien en te hebben en met me kop boven de pot te hangen en als jij dit obsessief wil noemen of "aandacht trekkerij".. dan kan ik nu een hele discussie met je beginnen over iemand met een BMI van 50 die zichzelf elke dag volvreet bij de MC. Om het maar even te hebben over aandacht trekken, die persoon heeft namelijk geen doel. Ik weet waar ik voor eet.. dus vind het raar dat je op zo een forum zit als je het allemaal maar obsessief vind :)

Tof, ik wil ook Sjors als moeder.

Nogal veel chicks met een eetstoornis die zich op BB storten. Niet gewoon weer een andere obsessie/controlemiddel?

Wauw we zijn al 5 pagina's verder in een week. Ik heb het allemaal een beetje doorgelezen, maar ik vind Sjors een beetje op mijn moeder beginnen te lijken. Ik eet namelijk gewoon mijn rijst kip groente waar anderen kijken.. niet omdat ik aandacht wil, nee.. omdat bb mij een houvast geeft om niet elke dag eetbuien en te hebben en met me kop boven de pot te hangen en als jij dit obsessief wil noemen of "aandacht trekkerij".. dan kan ik nu een hele discussie met je beginnen over iemand met een BMI van 50 die zichzelf elke dag volvreet bij de MC. Om het maar even te hebben over aandacht trekken, die persoon heeft namelijk geen doel. Ik weet waar ik voor eet.. dus vind het raar dat je op zo een forum zit als je het allemaal maar obsessief vind :)

Ik vind dat je helemaal gelijk hebt !

Tof, ik wil ook Sjors als moeder.

Nogal veel chicks met een eetstoornis die zich op BB storten. Niet gewoon weer een andere obsessie/controlemiddel?

++ Maar zolang dit ervoor zorgt dat je een gezonde leef en eet patroon hanteert kunnen we dit alleen maar aanmoedigen. Maar het lijkt me vrij logisch als je eerst een eetstoornis hebt gehad en nu erg bezig bent met voeding dat je familie zorgen maakt en er extra op let. Zou juist erg zijn als dit niet het geval zou zijn.

@Ladybug "omdat bb mij een houvast geeft om niet elke dag eetbuien en te hebben en met me kop boven de pot te hangen"
Als BB jou houvast is om niet met je kop boven de pot te hangen zou ik als ik jou was overwegen hulp te zoeken.

Gr

@ helium het is 7 x zo veel water verbruikt als, en het zou zijn 7 x meer water verbruikt dan.

obsessed-dedicated.jpg

#Dedicated is a hashtag the mentally ill use to describe their #OCD on Instagram.

grgr.

En sjors meisje toch:sukkeltje:, waar zit je zo erg mee dat je zo hard moet verkondigen dat het allemaal zulke "losers" zijn enzo. Snap niet helemaal dat je zoveel energie steekt in het overtuigen van andere, waar komt dit vandaan?

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven