MuscleMeat

Commentaar op Fitness leefstijl.. ?

ik kan moeiteloos rond de 16% blijven hangen inderdaad terwijl ik in het weekend veel alcohol drink

maar voor 10/12 moet je even meer je best doen.

Maar jij bent ook een powerliftert Ovosnovo :) dus heb je die intentie ook niet inderdaad.
Ben je ooit zo kurkiedroog geweest vraag ik me af eigenlijk? ik lees je log wel eens, big fan (a)

Ja en toen at ik ook een stuk cleaner, alleen kon ik niet boven de 100kg komen. Ik ben toen een jaar best geobsedeerd bezig geweest en kan iedereen dat afraden. Toen ik daarna minder serieus met trainen en eten omging ging ik weer vooruit en beleefde ik er veel meer plezier aan.
Ik heb 1x mee gedaan aan een beginnerswedstrijd, dat maakt me nog geen powerlifter. Sterker worden vind ik leuk maar ik voel me niet lekker in me vel als ik dik zou worden ofzo. Wat dat betreft vind ik het belangrijker om er fatsoenlijk uit te zien dan om sterk te worden. Al irriteer ik me kapot aan pompers in de sportschool :P

Ja en toen at ik ook een stuk cleaner, alleen kon ik niet boven de 100kg komen. Ik ben toen een jaar best geobsedeerd bezig geweest en kan iedereen dat afraden. Toen ik daarna minder serieus met trainen en eten omging ging ik weer vooruit en beleefde ik er veel meer plezier aan.
Ik heb 1x mee gedaan aan een beginnerswedstrijd, dat maakt me nog geen powerlifter. Sterker worden vind ik leuk maar ik voel me niet lekker in me vel als ik dik zou worden ofzo. Wat dat betreft vind ik het belangrijker om er fatsoenlijk uit te zien dan om sterk te worden. Al irriteer ik me kapot aan pompers in de sportschool :P
Ik zal je ff op je bek pompen :P

Ik kom uit Volendam ja, ik ben het resultaat van eeuwenlange autochtone incest gvd, hoe durf jij mij van allochtone afkomst te noemen! Smeerlap!

Ah jongen doe niet zo buitenlands, met je zwarte gezicht en je kroezige kroeskop.

Palingpijper.

• Topic Starter Topic Starter
Wat onaardig zijn jullie tegen elkaar. Doe eens even gezellig!

ja dat van die ene wedstrijd had ik meegekregen, ik ging er daarom ook wel vanuit dat je traint als een powerlifter (zeker met zulke stats).

ik zoek ook die balans tussen kracht/fatsoenlijk eruit zien ja en tussen mijn bourgondische levensstijl :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 10:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:56 ----------

Wat onaardig zijn jullie tegen elkaar. Doe eens even gezellig!

er zijn geen aardige mensen(mannen) op DBB

Ja :) als ze me dan een keer een avondje krijgen om te drinken.. en dat ik dan expres van te voren niet heb getraind. Dan roepen ze altijd hypocriet blabla.. Ik: hou je bek is ff lekker, jullie lopen altijd te zeiken dat ik moet zuipen en dat doe ik het is en is het nog niet goed :)

Ik fitness nu pas anderhalf jaartje en idd aan het begin zeurden me ouders ook al veel. Ik ging 3 keer per week en dat vonden ze al onzin. Nu anderhalf jaar later, zeggen ze er niks meer over, ga ik 7 keer per week sporten en moedigen me soms zelfs aan om naar de sportschool te gaan.

De tijd zal het leren ;)

Ik fitness nu pas anderhalf jaartje en idd aan het begin zeurden me ouders ook al veel. Ik ging 3 keer per week en dat vonden ze al onzin. Nu anderhalf jaar later, zeggen ze er niks meer over, ga ik 7 keer per week sporten en moedigen me soms zelfs aan om naar de sportschool te gaan.

De tijd zal het leren ;)
Stats: M 18j 1m65 60kg 11%

:roflol:

kind

De tijd zal het leren ;)

Misschien hebben ze ontdekt dat het in huis veel gezelliger is als jij er niet bent?

Terug
Naar boven