Sjors26
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.307
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Wauw we zijn al 5 pagina's verder in een week. Ik heb het allemaal een beetje doorgelezen, maar ik vind Sjors een beetje op mijn moeder beginnen te lijken. Ik eet namelijk gewoon mijn rijst kip groente waar anderen kijken.. niet omdat ik aandacht wil, nee.. omdat bb mij een houvast geeft om niet elke dag eetbuien en te hebben en met me kop boven de pot te hangen en als jij dit obsessief wil noemen of "aandacht trekkerij".. dan kan ik nu een hele discussie met je beginnen over iemand met een BMI van 50 die zichzelf elke dag volvreet bij de MC. Om het maar even te hebben over aandacht trekken, die persoon heeft namelijk geen doel. Ik weet waar ik voor eet.. dus vind het raar dat je op zo een forum zit als je het allemaal maar obsessief vind![]()
Ik heb je nooit een aandachttrekker genoemd. Daarbij heb ik ook wat moeite met de groep obese veelvraten waar je in jouw positie zo laagdunkend over doet. Obesitas is net zo goed een ziekte als Boulimia. Sterker nog, ze zijn nauw verwant aan elkaar.
Dat stoort me ook enorm aan dat 'kijk mij zo goed bezig zijn oh my god f**k me sideways', terwijl de onderliggende motivatie nog steeds ziek is.
Ik werk niet voor niets in de sport. Ik doe dat omdat ik heilig en passioneel geloof in beweging. In goede voeding en in het beste uit jezelf halen. Het helpt bij depressie, bij onzekerheid, bij ziekte en zelfs bij geestesziekten
Dat betekent echter niet dat ik mensen die dat om wat voor reden dan ook niet kunnen of willen maar een stel incompetente imbecielen vind.
Integendeel; er is zoveel meer wat mensen interessant maakt en in 100% van de gevallen heeft dat niets met het uiterlijk te maken.
Laatst bewerkt:

Daarbovenop nogal gauw op de teentjes is getrapt als er iemand "commentaar" geeft. Sorry hoor maar je post straalt gewoon van de afgunst komende van jou
En dan heb ik het nog niet over mensen die hun vrienden nog amper zien omdat ze anders teveel trainingen zouden missen.