specialpaint
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 479
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 14%
Dan word het tijd dat jij eens meedoet
Kan het ecto publiek ook eens lachenVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan het ecto publiek ook eens lachenDan word het tijd dat jij eens meedoetKan het ecto publiek ook eens lachen
Dan word het tijd dat jij eens meedoetKan het ecto publiek ook eens lachen
Je kunt echt niet ontkennen dat het niveau niet heel werelds is daar. Stonden een paar grote gasten maar het overgrote deel leek er te staan om het eens te ervaren op 8% vol vocht ofzo.
Die ecto's zijn toch wel onder de indruk van mij, daar hoef ik niet voor op een podium te staan.

Hebben zo ook een smurfen klasse ?Dan word het tijd dat jij eens meedoetKan het ecto publiek ook eens lachen
Telkens je die carbs en protein gaat tellen .. Krijg je commentaar dat je er teveel met bezig bent..
Telkens je neen zegt tegen alcohol .. Telkens je voor 't slapen gaan je potje kwark gaat eten..
Heb ook nooit commentaar op gamers.. die ook 24/7 bezig zijn met hun passie.. Same thing.
Behalve dat wij door onze hobby een prachtfysiek bereiken![]()
laatst in het ziekenhuis beland door ernstige buikpijn ( was uiteindelijk niets), maar sinsdien krijg ik elke dag te horen van me moeder dat het aan "die shakies" ligt, en dat ze het allemaal een beetje tever vind gaan.
Ik zou het eerder een verslaving of obsessie noemen als je er zoveel mee bezig bent.
. En te hoog boven je TDEE bulken of te laag onder je TDEE cutten is beide niet wenselijk, dus ik zie niet waarom hij er TE veel bezig mee zou zijn, of dat het opeens een obsessie/verslaving is geworden?Tof, ik wil ook Sjors als moeder.
Nogal veel chicks met een eetstoornis die zich op BB storten. Niet gewoon weer een andere obsessie/controlemiddel?
Volgens mij schat je mij helemaal verkeerd in. Ik heb geen flauw idee hoeveel e/k/v ik binnenkrijg. Als ik wil aankomen eet ik meer en als ik wil afvallen eet ik minder, daar heb ik geen ervaring voor nodig gehad. Ik raad dan ook iedereen aan die wil aankomen om meer te eten, en iedereen die wil afvallen en te veel eet om minder te gaan eten.Hoe wil je anders een goed inzicht krijgen over de aantal kcal e/k/v die je binnen krijgt?
Iemand moet toch via ervaring leren hoeveel hij +/- binnen krijgt, en de enige manier om accurate ervaring op te doen is om in het begin veel te meten en op te schrijven.
Dat jij na jaren diëten goed uit je hoofd kan schatten wat je nou precies eet, betekent niet dat iedereen dat maar moet kunnen. En te hoog boven je TDEE bulken of te laag onder je TDEE cutten is beide niet wenselijk, dus ik zie niet waarom hij er TE veel bezig mee zou zijn, of dat het opeens een obsessie/verslaving is geworden?
Interesse, toewijding en leergierig zijn is OKÉ.
Overigens is iets pas een verslaving als het je leven en/of omgeving chronisch negatief beïnvloed.
Volgens mij schat je mij helemaal verkeerd in. Ik heb geen flauw idee hoeveel e/k/v ik binnenkrijg. Als ik wil aankomen eet ik meer en als ik wil afvallen eet ik minder, daar heb ik geen ervaring voor nodig gehad. Ik raad dan ook iedereen aan die wil aankomen om meer te eten, en iedereen die wil afvallen en te veel eet om minder te gaan eten.
Ik heb nog nooit een dieet gevolgd en geloof er niet in dat zoiets langdurig werkt.
Ik heb geen idee wat tdee is.
Dat laatste klopt, alleen de meesten komen er veel te laat achter omdat ze zichzelf ervan overtuigt hebben dat het iets is wat ze nodig hebben.
Dan schat ik je inderdaad verkeerd in, maar eet jij dan over de dag heen grotendeels 'hetzelfde' ? Want ik kan me indenken dat wanneer je geheel gevarieerd eet, het toch lastig wordt om te schatten of je nu meer of minder eet dan voorheen.
Dan schat ik je inderdaad verkeerd in, maar eet jij dan over de dag heen grotendeels 'hetzelfde' ? Want ik kan me indenken dat wanneer je geheel gevarieerd eet, het toch lastig wordt om te schatten of je nu meer of minder eet dan voorheen.
Als ik wil aankomen eet ik 's avonds vaker en meer chocolade en chips, cola. Als ik dan op gewicht zit of wil afvallen minder ik dat en zorg ik ervoor dat ik max 1x in de week bij de burgerking/mac zit, of ik wandel is een half uurtje en eet meer fruit.
Dat laatste doe ik de laatste tijd alleen ik val niet af maar kom bij, maar lijk wel droger te worden dus kan er niet zo mee zitten.
Kurkiedroog hoeft van mij sowieso niet. Ik kan me wel voorstellen dat als je veel massa hebt en kurkiedroog wil worden eten een stuk belangrijker is. Maar ik het het idee dat de grote meerderheid hier het allemaal veel te serieus neemt en probeert te leven als een pro en dat is nergens voor nodig.
Als ik wil aankomen eet ik 's avonds vaker en meer chocolade en chips, cola. Als ik dan op gewicht zit of wil afvallen minder ik dat en zorg ik ervoor dat ik max 1x in de week bij de burgerking/mac zit, of ik wandel is een half uurtje en eet meer fruit.
Dat laatste doe ik de laatste tijd alleen ik val niet af maar kom bij, maar lijk wel droger te worden dus kan er niet zo mee zitten.
Kurkiedroog hoeft van mij sowieso niet. Ik kan me wel voorstellen dat als je veel massa hebt en kurkiedroog wil worden eten een stuk belangrijker is. Maar ik het het idee dat de grote meerderheid hier het allemaal veel te serieus neemt en probeert te leven als een pro en dat is nergens voor nodig.
Je laatste punt is wel belangrijk. Als ik tussen de 15 en 20 % wil blijven zitten kan ik 't idd op de gok ook allemaal wel af, zorg ik dat ik 6000 kcal op een dag eet en gaat 't goed. Nu wil ik liever rond de 10/12 blijven hangen en dat kost, voor mij persoonlijk, wel het 1 en ander aan moeite qua voeding. In de bulk eet ik ook wel 's avonds een zak chips of wat koeken maar echt niet de hele week, elke week want dan schiet 't voor mij echt niet op.
dus heb je die intentie ook niet inderdaad.