- Waardering
- 323
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat jij ook bent je bent in ieder geval een straathoerkind dat is wel duidelijk,en in de buurt waar ik woon kan jij alleen maar van dromen vuile incestkind,jij praat over volkeren maar ik praat alleen tegen jou vuile incestkind je ouders zijn eigenlijk broer en zus, je verdiend het om beledigd te worden,ik hoop dat ze jou kinderen een keer de nek open snijden voor een klein akkefietje dan snap je het misschien wel,maar ik denk dat dat bij jou moeilijk is om te begrijpen omdat er incest bloed door je aderen stroomt, ga je kinderen verkrachtten ofzo vuile FRITZL.

Volledams*
Wat jij ook bent je bent in ieder geval een straathoerkind dat is wel duidelijk,en in de buurt waar ik woon kan jij alleen maar van dromen vuile incestkind,jij praat over volkeren maar ik praat alleen tegen jou vuile incestkind je ouders zijn eigenlijk broer en zus, je verdiend het om beledigd te worden,ik hoop dat ze jou kinderen een keer de nek open snijden voor een klein akkefietje dan snap je het misschien wel,maar ik denk dat dat bij jou moeilijk is om te begrijpen omdat er incest bloed door je aderen stroomt, ga je kinderen verkrachtten ofzo vuile FRITZL.
wauw wat een hoop posts zijn we verder..
Gek dat ik een aandachtsvrager word genoemd als ik samen met mijn vriend in de stad op een bankje mijn kippetje eet.
Want who the f**k cares?? Alleen ik waarschijnlijk.
En dat ik, of mijn vriend er niet uitziet als een bodybuilder, hoe weet jij dat nou? Kunnen jullie allemaal zien wat onder mijn shirt zit? Ik hoop het voor je!
Chrisje123, determination, trainn en sector begrijpen het tenminste. Hoe iedereen zijn toewijding invult, moet iedereen lekker voor zoch weten.
En gameboy, wat heeft sociaal zijn te maken met gezond eten in het openbaar?
Ladybug, laat je niet zo opfokken joh. Jij bent trots op jezelf, - ik ook op jou- en wat de rest vind, wat maakt het uit.
Het maakt zelfs niet uit wat je moeder er van vindt.
Je hebt in iedergeval een verhitte discussie uitgelokt.
Zo zie je maar dat er een hoog kleutergehalte heerst op dit forum. Afzeiken kan iedereen toch zó goed!
En Ladybug, als jij over een aantal jaren met een killer fysiek op het podium staat en de foto's hier post, zit iedereen weer in je reet.
Goed, im out, ik ga mijn eten opwarmen op mijn werk want ik wil nog even aandacht trekken.

(beetje jammer dat het allemaal ecto's zijn). Kan dus weer mijn ogen uitkijken, geniaal dat dankzij het powerliften en de voorrondes van de sterkste man het de moeite is geworden om daar te gaan kijken. Het schijnt dat het op de FIBO nog erger is, misschien daar ook maar eens een keer gaan kijken.Op de Flexcup is het vergeven van die hardcore motherfuckers(beetje jammer dat het allemaal ecto's zijn). Kan dus weer mijn ogen uitkijken, geniaal dat dankzij het powerliften en de voorrondes van de sterkste man het de moeite is geworden om daar te gaan kijken. Het schijnt dat het op de FIBO nog ergens is, misschien daar ook maar eens een keer gaan kijken.

Dacht al even dat je bedoelde van wat op het podium stond![]()

aas, voornamelijk aas.