Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In het begin van het schooljaar zat er een meisje (moddervet zwijn) in mijn klas die mij erop aansprak dat ik rijst met kip koud at en dat zij dat niet normaal vond. Zelf neemt ze dagelijks een familiezak chips mee en een paar blikken cola.
Dikke vrouwen die zich vol lopen te stouwen zonder te kauwen.

Laatst wat bezoek bij ons thuis.... 'ik dacht dat jij af wilde vallen, wat zit je nu om 22uur 's avonds een bak kwark naar binnen te werken'
Heb maar gezegd dat ik mijn toetje nog niet gehad had.
Soms als me vaak fris of alcohol aangeboden wordt en ik nee zeg en liever water neem ofzo, wordt ik gelijk overdreven en te obsessed genoemd. Thuis ook wel eens ivm macros en ouders. Verder vrij weinig last van

ja precies dit. "oh doe niet zo ongezellig. pak ook gewoon een wijntje"
doe niet zo ongezellig en bemoei je met je eigen dingen![]()
), en toen een drastische beslissing gemaakt om af te vallen. Met behulp van een proteine dieet.Mijn god wat ben ik blij dat ik het hele jaar door bulk als ik dit zo lees. Volgens mij vind een groot gedeelte het voornamelijk maar wat stoer dat ze dat soort opmerkingen krijgen.
Denk dat er ook heel wat mensen zijn die commentaar geven als je bulkt.
Wil je zeggen dat je dan geen kommetjes met rijst/pasta en kip meeneemt? Je moet toch ook zoveel eten in je bulk fases dat je meerdere malen per dag eet. Dus een dagje weg => kommetjes mee.
Zelf vind ik het niet stoer dat ik opmerkingen krijg. Probeer me er gewoon niet aan te storen.
Is goed te doen van vrienden/collega's/kennissen. Maar van familie/vriendin is het gewoon vervelend.