Fitness Seller

Commentaar op Fitness leefstijl.. ?

Waar bemoeien ze zich mee :rolleyes:

In het begin van het schooljaar zat er een meisje (moddervet zwijn) in mijn klas die mij erop aansprak dat ik rijst met kip koud at en dat zij dat niet normaal vond. Zelf neemt ze dagelijks een familiezak chips mee en een paar blikken cola.

Dikke vrouwen die zich vol lopen te stouwen zonder te kauwen.

haha steen :)

Laatst wat bezoek bij ons thuis.... 'ik dacht dat jij af wilde vallen, wat zit je nu om 22uur 's avonds een bak kwark naar binnen te werken'
Heb maar gezegd dat ik mijn toetje nog niet gehad had.

Typische uitspraken:
mensen denken dat je van shakes huge wordt
zeggen dat shakes onzin zijn
van shakes word je papperig
gespierd worden ligt niet aan je eten, alleen aan je training
(mensen praten maar weten niks, zeer annoying.. gewoon negeren)

ouders vonden t onzin al dat eten in macro's, maar ben langzaam aan steeds beter op gaan letten (nu goed voedingsschema) en beginnen t wel interessant te vinden.. als ik het ze maar uitleg
moet wel m'n eigen kip en rijst bestellen, want vinden t nog wel onzin als k weer eens kip lig te bakken ofzo maarja
ze zijn niet de moeilijkste gelukkig

Veel gedane uitspraak in het begin door mijn ouders/kennissen en dergelijke:
Jij eet ook als een os of niet?
Even myfitnesspall openen en alles laten zien
Uhh jaa onee valt mee, goed bezig eigenlijk

• Topic Starter Topic Starter
Laatst wat bezoek bij ons thuis.... 'ik dacht dat jij af wilde vallen, wat zit je nu om 22uur 's avonds een bak kwark naar binnen te werken'
Heb maar gezegd dat ik mijn toetje nog niet gehad had.

onwetendheid.
Mensen hebben nog steeds het motto van afvallen:

weinig eten en heel veel bewegen!

met gevolg als 90% van de mensen, het bekende jo-jo effect..
waarin je voor de 1000ste keer terug flikkerd naar waar je ooit was begonnen,
of erger nog je begint nog ellendiger met 10 kilo erbij.

Dat is echt iets om moe van te worden, mensen die nog nooit een gewicht hebben opgepakt die mee gaan praten over trainen en over voeding is een heel ander verhaal. Hoor vaak dat als je maar goed traint voeding niet zo veel uitmaakt.

Ik ging er eerst altijd op in maar tegenwoordig loop ik er gewoon bij weg want er is niet te praten met dat soort mensen. Zelfde als een buschauffeur gaat vertellen hoe een piloot z'n werk moet doen.

M'n ouders aan de andere hand vinden het niet erg dus de koelkast ligt altijd goed vol!

Daar word ik inderdaad ook zo ontzettend moe van. Gisteren nog 2 flinke dozen van MuscleMeat op het werk laten bezorgen. Die meiden vonden het allemaal maar raar, en omdat het "Voor sporters, door sporters" is zal het vlees wel vol zitten met "hormonen" ofzo... :-)

Shakes is ook zo iets wat veel mensen nooit zullen/willen begrijpen. "Je kan toch ook gewoon eten?" of "Is dat niet slecht voor je?"

Soms als me vaak fris of alcohol aangeboden wordt en ik nee zeg en liever water neem ofzo, wordt ik gelijk overdreven en te obsessed genoemd. Thuis ook wel eens ivm macros en ouders. Verder vrij weinig last van

ja precies dit. "oh doe niet zo ongezellig. pak ook gewoon een wijntje"
doe niet zo ongezellig en bemoei je met je eigen dingen :o

Stopt nooit, vooral het commentaar op je eten.

Vroeger erg herkenbaar. Toen ik nog een kg of 75/80 was.
Laatste jaar eigenlijk nooit meer zoiets meegemaakt, waarschijnlijk omdat m'n directe omgeving ziet dat ik het toch wel goed doe xD

ja precies dit. "oh doe niet zo ongezellig. pak ook gewoon een wijntje"
doe niet zo ongezellig en bemoei je met je eigen dingen :o

Heb al eens een keer gezegd tegen zo iemand ' dus als ik niet drink ben ik niet gezellig, en bedankt hoor' die stond wel ff met zijn bek vol met tanden!

obesity.png

Paar jaar geleden woog ik ook nog 107kg (niet van de spieren :D), en toen een drastische beslissing gemaakt om af te vallen. Met behulp van een proteine dieet.
Daar konden mijn ouders en vrienden het nog wel in vinden, collega's deden wat vreemd dat ik poedertjes en reepjes at.
Op zich niet de beste manier om af te vallen, vind ik nu zelf, maar ben wel blij dat ik het gedaan heb.

Nu sinds iets meer dan een jaar terug bezig met krachttraining. En zowel vriendin als familie vind dat leuk. Totdat je het wat serieus neemt, en 4x in de week wil gaan sporten, en dat niet opzegt om bv om 4u al met vrienden af te spreken.
Ben nu bezig met intermittent fasting, en weeg alles enorm goed af, plan heel m'n eten op voorhand, en neem ook overal bakjes met eten mee naartoe. Ja, daar doen ze nog wel eens moeilijk over... of rollen ze weer met hun ogen als ik 10gr ergens vanaf snij en terug leg, omdat ik maar net zoveel geteld had.

Tja, laat ze doen. Ik weet beter, het is mijn leven niet dat van hun...
Ondertussen op die 2-3 jaar tijd ook gemerkt dat heel wat collega's hun gedachten veranderd hebben. Heel wat meer die nu bewust eten en meer sporten. Of het door mij komt of niet, weet het niet, maar krijg wel minder kritiek op mijn levensstijl.

l_d4641360-c2a5-11e2-83cc-311c4fb00015.jpg

Mijn god wat ben ik blij dat ik het hele jaar door bulk als ik dit zo lees. Volgens mij vind een groot gedeelte het voornamelijk maar wat stoer dat ze dat soort opmerkingen krijgen.

mijn ouders snappen het principe van bulken en cutten niet.....
Elke keer zeiken, jongen je eet veel te veel dat kan nooit goed zijn!
Tijdens de cut: Jongen je eet te weinig, dat kan nooit goed zijn!

En dan heb ik een PR gezet op een zware lift: jongen denk toch aan je rug!

Mijn god wat ben ik blij dat ik het hele jaar door bulk als ik dit zo lees. Volgens mij vind een groot gedeelte het voornamelijk maar wat stoer dat ze dat soort opmerkingen krijgen.

Denk dat er ook heel wat mensen zijn die commentaar geven als je bulkt.
Wil je zeggen dat je dan geen kommetjes met rijst/pasta en kip meeneemt? Je moet toch ook zoveel eten in je bulk fases dat je meerdere malen per dag eet. Dus een dagje weg => kommetjes mee.

Zelf vind ik het niet stoer dat ik opmerkingen krijg. Probeer me er gewoon niet aan te storen.
Is goed te doen van vrienden/collega's/kennissen. Maar van familie/vriendin is het gewoon vervelend.

Opmerkingen maken het leuk. Niks leuker dan een discussie aangaan en iemand doormiddel van vragen compleet vast te lullen en daarna te bashen. Al mijn vrienden trainen al of gaan trainen.

Denk dat er ook heel wat mensen zijn die commentaar geven als je bulkt.
Wil je zeggen dat je dan geen kommetjes met rijst/pasta en kip meeneemt? Je moet toch ook zoveel eten in je bulk fases dat je meerdere malen per dag eet. Dus een dagje weg => kommetjes mee.

Zelf vind ik het niet stoer dat ik opmerkingen krijg. Probeer me er gewoon niet aan te storen.
Is goed te doen van vrienden/collega's/kennissen. Maar van familie/vriendin is het gewoon vervelend.

Nee, kan prima bulken op brood.

En ik denk dat het met al die opmerkingen ook wel meevalt als je er zelf niet al te hard mee te koop loopt.

Terug
Naar boven