- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Paar jaar geleden woog ik ook nog 107kg (niet van de spieren), en toen een drastische beslissing gemaakt om af te vallen. Met behulp van een proteine dieet.
Daar konden mijn ouders en vrienden het nog wel in vinden, collega's deden wat vreemd dat ik poedertjes en reepjes at.
Op zich niet de beste manier om af te vallen, vind ik nu zelf, maar ben wel blij dat ik het gedaan heb.
Nu sinds iets meer dan een jaar terug bezig met krachttraining. En zowel vriendin als familie vind dat leuk. Totdat je het wat serieus neemt, en 4x in de week wil gaan sporten, en dat niet opzegt om bv om 4u al met vrienden af te spreken.
Ben nu bezig met intermittent fasting, en weeg alles enorm goed af, plan heel m'n eten op voorhand, en neem ook overal bakjes met eten mee naartoe. Ja, daar doen ze nog wel eens moeilijk over... of rollen ze weer met hun ogen als ik 10gr ergens vanaf snij en terug leg, omdat ik maar net zoveel geteld had.
Tja, laat ze doen. Ik weet beter, het is mijn leven niet dat van hun...
Ondertussen op die 2-3 jaar tijd ook gemerkt dat heel wat collega's hun gedachten veranderd hebben. Heel wat meer die nu bewust eten en meer sporten. Of het door mij komt of niet, weet het niet, maar krijg wel minder kritiek op mijn levensstijl.
![]()

Ja precies!
Als je serieuze doelen gaat stellen, dan is het té obsessief, hoor! Dat kan écht niet.
3x per week trainen en gezond eten is prima.. maar als je het serieus gaat nemen, ho maar!
Pfff.. wat een gelul, zeg.. mensen die dit obsessief noemen.. nee je moet lekker jezelf vol vreten..
dat noem ik pas een obsessieve slappeling zijn zoals 90% van de mensen.
dombo´s.. ze snappen er niks van! BB is voor mij een manier om om te gaan met mijn eetstoornis..
en als anderen me niet begrijpen, ik ga er niet eens meer moeite voor doen.. hopeloze varkens, dan gaan ze maar lekker bij de MAC vreten met hun commentaar![]()
Ik vond dit wel interessant om van jullie te weten..
Hebben jullie ook last van commentaar van je ouders/vrienden/familie over de manier waarop je traint en vooral op je eetgedrag?
Ik word er soms echt moe van.
Mijn moeder zeurt altijd over ''zogenaamde'' wetenschappelijke onderzoeken over uitgebalanceerde voeding ,etc. etc. om zich maar met mijn eetgedrag te kunnen bemoeien.
Ik train te zwaar, volgens haar & ik kan het allemaal prima op een andere manier bereiken.
Low carb dagen snapt ze ook niets van, zij vind dat je elke dag gewoon aardappelen/rijst moet eten!
en fasting cardio vind ze onzin, en ga zo maar even door.
Laatst een fitness instructeur die het ook weer allemaal beter wist te weten, moedeloos gedoe
Herkennen jullie dit soort bemoei gedrag bij jou thuis ook of van vrienden/familie/kennissen uit je omgeving?

ga al lang niet meer op deze shit in. Zeg meestal gewoon okay doei

Ik kreeg ooit commentaar over dat ik anabolendrankjes nam...ik dacht laat maar...
Ik vond dit wel interessant om van jullie te weten..
Hebben jullie ook last van commentaar van je ouders/vrienden/familie over de manier waarop je traint en vooral op je eetgedrag?
Ik word er soms echt moe van.
Mijn moeder zeurt altijd over ''zogenaamde'' wetenschappelijke onderzoeken over uitgebalanceerde voeding ,etc. etc. om zich maar met mijn eetgedrag te kunnen bemoeien.
Ik train te zwaar, volgens haar & ik kan het allemaal prima op een andere manier bereiken.
Low carb dagen snapt ze ook niets van, zij vind dat je elke dag gewoon aardappelen/rijst moet eten!
en fasting cardio vind ze onzin, en ga zo maar even door.
Laatst een fitness instructeur die het ook weer allemaal beter wist te weten, moedeloos gedoe
Herkennen jullie dit soort bemoei gedrag bij jou thuis ook of van vrienden/familie/kennissen uit je omgeving?

Kreeg bij de voetbal altijd commentaar als ik na de training een eiwit shake nam: "Hoe gaat het chef anabool?".... yeah right!

Het zijn ook vaak van die luie huismoeders die commentaar hebben op mensen die hun voeding en sport ook maar een beetje serieus nemen, maar zelf huilen waarom ze niet afvallen.